Velku treknu strīpu apakšā galerijai, kas bija gada sākumā. Šodien, pēc krāsas un salona apstrādes saņemot auto sajutos kā pirms 20 gadiem it kā saņemtu pilnīgi jaunu auto BMW showroomā. Cik milzīga starpība ir pēc krāsošanas + nano + salona atsvaidzināšanas. Neesmu no tiem, kas mīž karstu uz original krāsas, it īpaši, ja nav kaut kāds ferrari sacīkšu auto no 70tajiem Ebay bildēs viņi varbūt izskatās ok, bet reāli tur būs tonnām švīku, buktu utt. Auto ir akurāti pārkrāsots un apstrādāts.
Īpašu uzmanību ir vērts pievērst salonam. Pirms 20 gadiem BMW bija laba, bieza, kārtīga āda, nevis kā tagad. Šāda āda pēc normālas kopšanas un apstrādes ir kā jauna bez pārāk lielas iejaukšanās. Un tieši tādēļ man patīk šīs 90to klasikas, jo viņas taisīja pēc labākās sirdsapziņas, nevis ar mārketinga aprēķinu. Teiksim E31 āda ir vēl kvalitatīvāka. Tagad ir savādāk. Varbūt tā pat ir labāk, jo apjomi nežēlīgi. Piemēram BMW i8 vispār āda nav āda, bet eko āda, kas nav āda.
Šobrīd M5 atsvaidzināšana ir pusceļā. Šogad vairs neturpināšu. Vajag vēl piekares, EDC un motora refresh. Tas nākošgad.
-------------------------------------
19. Feb 2014
Kā saka - tie, kas brauc ar veiksminieku degvielu, tiem atliek arī kam citam :gaze_rulez:
Sanāca nedaudz neplānoti un nedaudz gamblings, jo auto paņēmu neredzot, bet gamblings šoreiz attaisnojās. Praktiski visu mūžu pavadījis starp palmām, noskrējiens šobrīd 98k. Būs nedaudz roka jāpieliek (kā parasti), bet pārsvarā sīkumi, ja ņem vērā, ka tam auto 20 gadi un rūsas mazāk (0) kā jaunai Mazda6. Izejas materiāls ļoti ok.
Pagaidām nekādu konkrētu plānu nav. Jāsaved max iespējamā top zustand stāvoklī un jāskatās vai nekļus par nākamo E30 M3, jo kā nekā pēdējais BMW, ko salika īsti vācu inženieri ar rokām, nevis marketinga zēni
Nedaudz nedavilka līdz facelift - nav lielās bremzēs, platais purns un sexgang.