Nereti BMW īpašnieki man uzdod jautājumu- kāpēc vienmērīgi braucot ar kruīzi auto apgriezieni "lēkā"? Viens no viss izplatītākiem defektiem ir hidrotransformatora nodilums.
Hidrotransformators ( angliskais nosaukums- "torque converters", bet krievi viņu sauc par "muftu" ) nav remontējams mājas apstākļos. Ļoti veciem amerikāņu spēkratiem šos agregātus varēja salabot jebkurš mehāniķis- atskrūvē bļodas, samaini nodilušos mezglus un brauc tālāk.
Mūsdienās viss notiek pa nopietnam.
Šoreiz paņemsim apskatei BMW X5 hidrotransformatoru, atzāģēsim viņu vaļā.
Pēc gultņu, lockapu nomaiņas- hidrotransfomators ir jāaizmetina, jānobalansē un jāpārbauda hermetizācija.
Hidrotransformatora remonts atkarībā no modeļa maksā līdz 150 latiem. Variet vien iedomāties- cik maksā jauns šis mezgls...