2.daļa: Neskatoties uz depresiju, kas vēl joprojām nomāc Zaļo, tas tomēr piekrīt neskaitāmām operācijām. Tas nepalīdz. Dakteris Zeķīte paraksta Zaļā nekrologu.. http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8182
Tā pēc sprieduma stāšanās spēkā, kas notikās tieši tai mirklī, kad uzliku parakstu uz lapas, kur rēgojās divi trekni trijnieki, tika nolemts, ka ne sūda bremzes nemainīšu un koiļus arī, bet centīsimies šo auto pārtaisīt par tikai trasei paredzētu. Pirmais solis jau bija sperts, "būris", tiesa gan, skrūvējamais, bija jau nopirkts, tad vajadzēja ķerties šim auto ar radikālu pieeju. Īsumā viss liekais nost un ārā un viss nepieciešamais iekšā.
Kā man un Zaļajam veicās skatieties zemāk.
2011.
Spriedums parakstīts un auto tika uzdurts uz iesma.
Tiešos saules starus šīs vietas sen nebija redzējušas un kā saka visi kaķi tumsā pelēki, tad tik brūni viss sākumā nešķita. Bet biju maldījies.
Kāds jau pirms manis bija krietni noņēmies ar caurumu aizdarīšanu
Bet nu acis darba izbijās, rokas darba nebijās kaut kādā zināmā laikā auto tika atbrīvots no visas nevajadzīgās mastikas, kas brutāli ar lāpu tika nodedzināta nost. Kā arī tika nogriezts viss liekais, kas vairs nebūs nepieciešams
Šo caurumu nezkādēļ biju izdomājis aizmetināt, bet sanāks to atkal atjaunot..
Septembra beigās savu darba daļu biju pabeidzis un pārējo uzticēju Hobijauto džekiem.
Kaut kas man teica, ka auto vēl zaudēs daudz špakteles un atklāsies visādi brīnumu.
Virsbūvi šķiet, ka 4ratā diezgan mierīgi uzstutējām uz treilera
Viss ko vien tik varēja noskrūvēt ar noskrūvēju
Lēnā garā darbi tika uzsākti. Paredzēts visas nepieciešamās vietas nostrūklot, pārmetināt, liekās detaļas nogriezt nost, ielikt manis nopirkto būri un nokrāsot
Tikai strūklošana parādīja, kāds holandes siers man patiesībā ir bijis.
Auto ir dzīvojis skarbu dzīvi, pat kaut kad pārmetinātās vietas bija paspējušas izrūsēt..
Vēl pēc kāda laika auto jau bija daļēji pārmetināts.
Tika pastiprinātas nepieciešamās papildus uzliekot pa treknai šuvei.
Daži kritiskākie virsbūves fragmenti tika izgriezti un aizstāti ar svaigu metālu
Sataisītas "mājiņas" drošības rāmim
Ielikts arī pats drošības karkass. Iestutēts iegādātais beņķis.
Vecos sliekšņus nomainīja pilnībā, šķiet, ka arī kaut kas tika darīts ar iekšējiem sliekšņiem.
Rezerves rata vieta tika amputēta. Nebija vairs nepieciešamības pēc tās.
Un tad bija jāķeras klāt problemātiskākajai auto vietai, kas tiešā vārda nozīmē bija pakaļā! Kā redzams, tad šeit, kāds jau bija intensīvi strādājis.
Daudzi griezieni ar fleksi un viss ļoti smuki!
Laicīgi viss tika izdomāts, kur būs vajadzīgi vēl kādi stiprinājumi un tajās vietās uzmetināti attiecīgi kronšteini.
Hobija auto puiši meistarīgi pielipināja bojāto daļu vietā mazāk bojātas no kāda cita e21
Krēslu stiprinājumi noteikumiem atbilstoši
Vietas siksnu cilpām ar gatavas.
Aizmetināti vēl kādi bojāti caurumi
Plus mīnuss metināšanas darbi pabeigti.
Kamēr auto tika gruntēts un apstrādāts ar mastikām, bija laiks padomāt kādā, tad krāsā vēlos šo auto redzēt.
Galu galā izvēle krita uz armijas toņiem. Apakša iekšas armijnieku smilšu krāsā, tiesa gan kaut kā nesanāca īsti pareizais tonis. , Bet ārpuse armijnieku zaļajā.
Apakšējā daļa tika krāsota ar poliuretāna krāsu, lai būtu kaut kāda aizsardzība pret akmentiņiem.
Bildēs izskatās pēc Rama's bet dzīvē nav tik liels košums