man ir bijuši vairaki e39 ///M5
bet manu prāt labākais un svaigākais bija:
///M5 e39 2003 gada modelis Individual
Spidometrā šim auto ir v-max 300km
sanācis braukt 270km/h
Paātrinājumu ir sanācis sasniegt 0-100 par 5,6s
V8 skaņa - SEX
Ļoti labi vadāms un dinamisks auto, ar manuālo ātrumkārbu varēja izstiept baudu
sān-slīde ar šo auto bija kā pa sviestu, ar viņa jaudu 400zs pilnība pietika arī garākam līkumam!
ikdienas lietošanā piemērots modelis - bet bija grūti, jo vienmēr grabējis iedod Pedal to the metal!
Remonta izmaksas tolaik man likās DĀRGI, bet ja salīdzina ar mūsdienu auto remonta izmaksām - Limonāde, protams ja runa negāja par Vanoss sistēmas remontu kas šiem auto bija ļoti populāra kaite!
Daudz Rezerves daļas bija pieejamas no lietotiem M5, takā daudzi tika novākoti...
Speciāli komentētājiem :
Degvielas patēriņš 16l - 18l vidējais
putniņš nepaspēja
redz kā tomēr tie gaisa 'kanāli' arī funkcionē
VS
///M5 e60 V10
Mūsdienu auto, ar jaunākām tehnoloģijām un lielāku jaudu...
Paātrinājumu ir sanācis sasniegt 0-100 par 5,1s
V10 skaņa - so so
Nav šaubu auto ir jaunāks itkā stilīgāks un ātrāks,
taču ikdienas lietošanai SMG ātrumkārba sagādā diskomfortu, daudzi stāsta ka ir jāmāk braukt ar viņu, godīgi: mierina sevi, tāda vien raustīšanās ir!
Trasē un taisnajos gabalos protams cērt tā, ka atsitiens pret krēslu pārslēgšanās momentā - iespaidīgi!
Sān-slīde smuki ir tikai garie un platie posmi, neskatoties uz 507zs, mazas virāžas grūti izbraukāt, man liekas ka SMG nesaprot ko tu gribi!
Remonta izmaksas ļoti lielas! vienalga kādai pozīcijai ķeries klāt 1000Ls, šeit ir tik daudz dažādu tehnoloģisku 'pribambasu' kas maksā ĻOTI dārgi! regulāri sajūga maiņa!
Manu prāt tikai brīvdienu auto!
Speciāli komentētājiem:
Degvielas patēriņš 17l - 25l vidējais
P.S meitenēm labāk patīk e60 ///M5
turpinājums sekos...
(x5 4.8is vs Cayenne S)
(MB S vs Bmw 7)
(Bmw 6 vs MB CL)