Stāsts vienkārš un taj pat laikā sarežģīts. Šis auto tika noskatīts jau pirms Ziemassvētkiem. Interese par viņu bij ļoti liela, bet es piedāvāju vairāk + auto tika rezervēts. Tā nu visu šo laiku vai nu man vai īpašniekam nebij laika, lai satikties, līdz norunājām tikšanos uz Janvāra beigām. Tad nu aizbraucu 350 km pastīties čo pa čom un pie reizes paķēru trali līdz
Dānis šo krabi ir importējis no Vācijas, izņēma melno salonu priekš sava otra projekta un šim ielika krēmkrāsas ādinieku.
Tehniski: BMW E30 318i 1992.gada.
Ekstras: Visi el. logi un spoguļi, apsildāmi podžopņiki. Apskatījos bildes, kad tika izravēts salons - neviena rūsas pleķīša apakšā. jumts nekur nav ieplīsis, vienīgi aizmugrējais stikls saplēsts, kas noteikti jāmaina. Motortelpa visa izlaizīta un kārtīga, eļļas jaunas, kulise neizļurkāta utt...
Kasjaku ir padaudz, galvenokārt uz virsbūves - aizmugrējās arkas vācietis ir mēģinājis valcēt ar āmuru un tad pa virsu klājis tik špakteli, kā rezultātā tur ir ruslans visam cauri. Izpuvis nesmuki ir arī aizmugrē apkārt izpūtējam un nesmuki ruslani tieši uz stūra pie bagāžnieka vāka. Visdrīzāk aizmugre ir bijusi normāli nošķilta, jo šādās vietās parasti nemēdz rūsēt. Vēl jāmaina bij ģenerators un pirkšanas brīdī atklājās,ka ir degvielas sūce no vienas trubiņas, tāpēc test drive atkrita.
Protams bij jānomaina priekšējā optika, bet tas man palika otrajā plānā pēc virsbūves darbiem.
Hadene ir ok, neesu skatījies, kas par amīšiem un atsperēm, bet ir patīkami ciets.
Braucam mājas
Atbraucot mājās tika kārtīgi izpētīts bez steigas
zvērs
Salons ļoti labi saglabājies, vienīgi koka stūre paņemta no kaut kāda kuģa Vāciets vēl izgriezis caurumu priekšējā konsolē hvz priekš kam
Grīda izskatās ļoti labi
Aprīlī paņēmu vienas dienas numurus un pirmo reiz braucu ar krabi. Sajūtas afigennās
Aprīlī krabis devās uz LV pie E30.lv usera Siikais, kas uzņēmās visu pārmetināt un savest kārtība hadeni.
Operācijas sākums
izskatās dramatiski
Arkai varēja vēsi ar pirkstu izdurt cauri
Kamēr krabis remontējās, tikmēr pa lētuci tepat DK tika iepirkti sen meklētie 9J Brock B1 diski ar ļoti labu Toyo Proxis 215/40 gumiju
Jūnijā auto nonāca pie krāsotāja Jēkabpilī un sākās knibināšanās ar visādiem sīkumiem.
Apakšu nopūta ar korosolu, kas vēlāk bij iemesls, kāpēc jau otrajā diena krasa uz sliekšņiem sāka plaisāt. Krāsotājs saprata savu kļūdu un uzņēmās visu labot pēc manas aizbraukšanas
Virsbūve nokrāsota tika afigenna
Krāsas izvēle krita uz 405 Imola Rot II, iespaidojoties no redzētā Marihuana X5
Jūnija beigās bij praktiski gatavs. Vēl joprojām uz pretīgajiem diskiem un atsperēs iebāztiem klučiem
Tiklīdz ierados LV, uzreiz tika uzkrāmēti Brock diski un jau krabis izskatijās kādu vēlējos to redzēt
Par auto - jāsazīmē priekša zemākas atsperes. Tika dabūta slimības lapa (jāsaliek gaismās lampiņas un plaukti jānomaina vienādi priekša ) un tika nolemts līdz slimībenes beigām novizināties. Tagad auto atkal pie krāsotāja un vēlāk dosies uz garāžu līdz nākamajam gadam
Tika ielikti arī jauni Ground Zero skaļruņi, sabvufers un jauns Pioneer maģis.
Kādu vakaru ar paziņu izdomājām paķert fočuku un pabildēt. Tālāk, lai runā bildes
Foto: Normunds Ņērbulis
Last update - aizbraucu paviesoties Liepājā un izbaudīt nakts dzīvi. Krabi novietoju pretī viesnīcai un no rīta, pirms došanās uz Klaipēdu, tika konstatēta nepatīkama lieta. Kaut kāds pid*ras atspēras uz haubes (bukte) un uzleca uz jumta, kā rezultātā salieca visus jumta stieņus un audums ir metams ārā. Depo tika iepirkta makgaiverene, lai varētu vismaz turpināt iecerēto maršrutu.
Nākamgad gribu piemērīt OEM aizmugrējos lukturus, bet kaut kā liekās, ka nepiestāvēs pie šīs krāsas. Pašlaik autiņš patīk tāds kāds ir.
Rezultātā projekta cena nostājas līdzvērtīgi tiem e30 kabriķiem, kas tirgojas ss.lv. Atšķirība protams tajā, ka pērkot ss.lv var iegrābt tadu pašu, kā izskatijās šī mēnešreize paša sākumā
Liels paldies Jurcim par priekšējiem lukturiem un userim Siikais, par metināšanu. Īpaši jāpasakās Daplim, savadāk nekāds krabis man nebūtu
EDIT:
Pagājušās vasaras izskaņā, m42b18 izvesa pēdējo dvašu, tāpēc meklēju jaunu dzinēju. Izvēle bij starp jau ierastā m50b25 vai m44b19. Šoreiz izvēlējos m44 IS`enieku, jo tomēr ar krabi tiek braukts daudz, tāpēc degvielas patēriņš arī ir nozīmīga lieta. Daļēji izvēli iespaidoja faktors, ka ar jaudīgāku dzinēju būs pastiprināta vēlme sānslīdēm utt, kas agri vai vēlu novestu pie drift fail
Auto nodots userim Siikais, kas sakopa motortelpu un ievietoja jauno mājdzivnieku.
Motors ir no angļu žurkas un darbojās ļoti patīkami
Aizdzina uz TA, izblomēja par atgāzēm(bij nokritusi vakumniece) un trokšņu līmenis Bet man ar slimībeni uz mēnesi pielnībā pietiek
Šogad nolēmu nomainīt aizmugrējos "tuning" lukturus pret OEM, bet ar sarkanu pagriezienu.
Krabis ticis arī pie cita jumta, kas netek arī pie stiprām lietusgāzēm.
Ielikta kārtīgi mūzika ar jauniem skaļruņiem.
Šovasar tika nobraukts ļoti daudz.
Kādu vakaru saņēmu piedāvājumu ar Old Sharpers, Black Angels motoklubiem un pārstāvi no Free Hawks aizbraukt pavizināt bērnus ar īpašām vajadzībām. Tiem, kam nebij iespējas pavizināties ar motociklu, droši varēja izbaudīt vēju kabriķī
Kas gan par vasaru bez kāzām Labākā drauga kāzās, jauno pāri pavizināju pa Madonu. Pēc divām nedēļām cita drauga kāzas un šams gribot krabi kā kāzu auto - lūdzu