Ļoti labs E38, 5999eur

Pievienota: 17. Aug 2012, 19:14
Atjaunota: 18. Jul 2013, 20:40

Komentāri (174)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Pārdodu. Labāku diez vai atradīsiet

---
Jau gadus 4 gadus vizinos ar E38. Labs auto. Gana izturīgs, labi izskatās, iekšā ir viss ko vajag un nekas netrūkst. Braukt, protams, bauda

Pirms vairāk kā gada pārdevu veco 740i un no viena powerista vecākiem nopirku šo pēdējā mēnēša (01.07) 735i ar 120k uz tāfeles. Komplektācija ne no tām pilnākajām. Ok, ir 16:9, sēdekļu apsilde u.c. E38 pašsaprotamas ekstras. Visvairāk pietrūkst DSP, bet neko darīt. Vizuāli arī bija standarts ar original 16" baloniem, nekrāsotiem sliekšņiem un 10 gadu laikā uzkrātām švīciņām.

Protams nācās pielikt roku. Nomainīju radiatoru, zondes, vārstu vāka blīves u.c. sīkumus, lai nebūtu nekādu kasjaku.

Lūk tāds viņš izskatijās pirms gada. Džips un standartiņš.





Vēl pērn tika sagādāti pareizie diski. Stāvoklis samērā slikts, taču par to vēlāk:





Pa ziemu visādas domas pa galvu skraidīja, ka varbūt jāmaina uz ko citu, bet ko? Ņemot vērā stāvokli, nobraukumu un to, ka šāds E38 apmierina visas vajadzīgas (izņemot vizuālo), tika pieņemts lēmums padarīt to pievilcīgāku, ekonomiskāku un turpināt braukt.

Tā kā pa 10 gadiem auto bija iedzīvojies šādās tādās švīkās un buktītēs + sliekšņi un buferu apakšas tāpat bija jākrāso, tad tika nokrāsots gandrīz viss auto izņemot jumtu.

Te nokrāsots un jau uz sēdinātajām atsperēm. Ar standarta atsperēm protams nekāda skata Tika uzlikts eibach pro kit. Nekāds pro sēdinājums tas protams nav, bet ir tieši tik, cik vajag lai izskatītos daudz labāk un saglabātos 7er komforts. Gaita arī protams krietni uzlabojās



Patiesībā pirmais tūnings bija NOS no koijota Par šo tēmu jau gana diskutēts attiecīgajā topikā, tādēļ netaisos kādam pierādīt, ka gāze rullē. Nav pilnīgi nekādas atšķirības, ja neskaita to, ka pilna uzpilde (priekš 300-400km) ir ~ 22-23LS. Iekārta jau arī praktiski ir atpelnīta kopš aprīļa. Nākamais auto arī noteikti būs normāls benzīns + gāze.



Nokrāsots un nosēdināts ir, 2.0d patēriņš arī ir, paliek diski.

Diski ar el_camino gādību tika restaurēti. Ar cnc mašīnu tika noņemta minimāla kārtiņa un beigās nolakoti. Nav kā no salona, bet ir daudz, daudz labāki nekā bija - apskrāpēti un ar nolupušu laku.




Tas arī viss. Vēl domāju ko darīt ar optiku, bet domāju, ka atstāšu šo pašu.























Salona bildes ar telefonu grūti uztaisīt, bet nu tāds: