Aizvadītas šī gada pirmās no, manuprāt, divām iespaidīgākajām drifta sacīkstēm Rīgā, Biķerniekos. Un aizvadītas godam, neskatoties uz lielu daudzumu ar iespaidīgām un nervus kutinošām avārijām. Lai gan cilvēki nav cietuši, organizatoriem, tomēr, būtu jāņem vērā, gan avāriju iemesli, gan arī jāieraksta savos piezīmju blociņos tās trases vietas, kas nu jau ir pārvērtušās par tā saucamajiem „melnajiem punktiem”. Un ne tikai jāieraksta, bet jāveic labojumi un papildinājumi turpmākai Biķernieku trases drošības uzlabošanai. Sports ir nežēlīgs, bet tam nav jābūt asiņainam…
Bet tagad mani iespaidi par šī gada Pro drifta sezonu, to dalībniekiem un, protams, arī viņu jauno tehniku.
Pagājušās sezonas beigās novēlēju visiem progresēt, lai mūsu strauji mainīgajā pasaulē neiestātos vienmulība un deja vu, ka kaut kas tāds ir jau redzēts un nešķiet vairs interesants. Pēc šīm pirmajām, nopietnajām, sacensībām varu teikt, ka progress ir! un tā kā drifta sezona ir tikko sākusies, mūs gaida daudz interesantu un aizraujošu mirkļu!
Lielākais prieks, ir par braucējiem. Un tieši lielākais ir par braucējiem, kas drifta aprindās ir manīti kādu neilgu laiciņu. Prieks ir par pašu braucēju izaugsmi! Ir patīkami redzēt, ka mūsējie ne tikai māk un var atļauties uzbūvēt satriecošus auto, bet zina kā tos likt lietā! Un savaldīt šos drifta monstrus ir nepieciešamas iemaņas un vēss skats caur sāna logu.
Novēlu visiem panākumus šajā sezonā, kā arī neaizmirst nest Latvijas vārdu arī ārpus mūsu valsts robežām!
Bet tagad ķeramies klāt bildēm. Brīdinu uzriez, ka to būs daudz! Tā ka mēģināšu jūs izklaidēt un būt informatīvam līdz pat pēdējai bildei!
Lai gan Lamberts tika „aprīkots” ar rezerves drifta auto, kuru ADParts laipni aizdeva MaxPower, tomēr, diemžēl turbīnas defekts neļāva Jānim piedalīties sacensībās…
Cerēsim, ka līdz nākamajām sacīkstēm, paša auto būs jau gatavs!
Cik nopratu, tad Raivis nopietni gatavojas nākamajai sezonai, kur viņš jau piedalīsies Pro ieskaitē
Šis bija dienas praktiskātais auto. Ar to kolhoznieki regulāri devās uz „ražas” novākšanu!
Lapāns – bez komentāriem… Pat ar tukšu riepu viņš uzrādīja satriecošu driftu! Cerams, ka mēs Gati redzēsim sacensībās visas sezonas garumā!
Un tagad ķersimies pie šīs sezonas patīkamajiem pārsteigumiem. Viens no tiem noteikti ir Ērglis jaunākais! Super sniegums Edmundam! Es jau gaidu nākamo sezonu, kurā noteikti Edmundam būtu jātiek pie vēl jaudīgāka auto!
Vispār, būtu es vecākā Ērgļa vietā, tad savu Subaru būtu jau ielicis Pirkt/Pārdot topikā un aizbildinājies, ka tagad ir citas vērtības. Vai nu arī atdāvinātu arī šo auto.
Bekermans šķiet, ka jau ir apradis ar auto, bet domāju, ka ir jābūt pa kādiem gadiem 10 jaunākam..
„Prijom, prijom, kas %$#*& par %@*^!!!!”
Jāni, še iedzer RedBull. Kad tu esi izslāpis, tu neesi savā ādā!
DJ (Solo)reāli uzpirka fotogrāfus. Atnāca izdalīja ledustējas visiem un teica, lai viņu arī nobildē
Par skatītāju trūkumu bija grēks sūdzēties
Mhhh, kas par krāsu… Mūrniek, cerams, ka šāds būs tonis manam sporta auto…
Wisefab bija ieradies pilnā sastāvā
Noteikti ne viens vien latviešu ”es visu varu pats” speciālists uzreiz metās pēc lineāla un bīdmēra.
Henri Puhmas jaunais auto. Brauc viņš labi, bet ne kripatas no iepriekšējo gadu atraktivitātes*!
* - iespaidīguma (copyright Artūrs (daudz prieka šodien arī citiem Artūriem) Virbulis)
Lapānam zem haubes viss kārtībā, nekādu makslīgās elpināšanas aparātu.
Vatlix, eto ti?
Neesmu liels japāņu fans, bet šis mani uzrunāja
Rover
Kā teica Aiks – „Arī no krutākā drifta var nogurt!”
Trelas mehāniķis teica, ka šim auto ir deviņas dzīvības
„If in doubt, flat out”
Jēkabsons jaunākais uzrādīja nesliktu driftu
Vecākais mani arī iepriecināja. 1.kārt ar perfekto auto, 2.kārt ar atzīstamo sniegumu!
Magnaflow skanēja vienkārši debešķīgi!
Diemžēl neredzēju, kas un kā darās zem šī auto haubes. Bija interese salīdzināt ar Ķezi
Bija arī lietuvieši… Vairāk neko nezinu…
Speciālisti
Siņicins mani arī iepriecināja ar savu sniegumu
Izskatās, ka Gvido ir ticis zem laba jumta. Race Solutions ir pietiekami labas iestrādes, lai varētu dot nepieciešamo atbalstu.
Gvido uz sacensībām bija ieradies ne tikai ar Cool Race produkciju (excluzīvi iegādājama ADParts veikalā)
Bet arī ar dažādiem dzērieniem, kurus vēlams sakratīt un visādi citādi apstrādāt pirms lietošanas
Igauņu, nu jau droši var teikt, jaunais talants Harold Valdma parādīja satriecošu sniegumu!
Flexis mans draugs
Ievērojāt bildē trīs gudros?
Baltkrievs Maksims Šatilo
Vēl viens kaimiņs: Jurijs Grebenšņikov
Vēl viens baltkrievs: Dmitrijs Nagula ar savu Mazda RX7
HGK
Akrobāts
…
…
Tonis Kiper ar savu Nissan S13, kuram
.. motors pārsvarā ir salonā…
Harold Valdma
Ivans Kurenbins ar savu jaunākās paaudzes Mazda RX7. Tiesa gan abām mazdām dvēseles nomainītas pret 2JZ under ze hud.
Bekermana Kit Car
Sinepīte
Žurnālists ievāc info jaunākajam materiālam
Pāvela Trelas ķivere
Drifteru sanāksmē viens otrs izskatījās diezgan saguris
Wisefab viens no galvenajiem džekiem: Ardo Kalda
…
…
…
Esti kurat!
Brāļi
Viesi no ārzemēm
Kestutis Alekna
Šo mēs jau pazīstam kādu laiciņu
Bekermans
Harolds mēģina hipnotizēt kādu
Ērglis vecākais atceras vecos labos laikus. Bet kā redzam, tad viņa nākotne ir viņam rokās!
Raivis Graudiņš
Race Solutions
„.. es laikam esmu pārāk vecs visam šim…”
Ieva, Daudz laimes tev šodien!
Kvalifikācijas rezultāti
Edmunds ir vairāk nekā priecīgs par tiem
Siņicins arī dzan.
Beidzot arī es zinu, kā viņš izskatās.
Pāvels Trela ar savu meiteni
Sato atkal kaut ko štuko…
Sportistiem veicas…. Visas meitenes ir viņu, tikai jāizvēlās blondīni vai bruneti.
Timrots jaunākais
Nu jau kā ierasts ar lielisku video reportāžu un atkārtojumiem. Es vēl tik ierosinātu vienu ekrānu uzlikt tribīnēs, lai servisa parka apmeklētāji arī varētu baudīt starpbrīžus
Mūsu zelta jaunatne…
Arī mēdijiem bija savs brīfings. Starp citu parunājot ar citiem mēdijiem nonācām pie secinājuma, ka nākamajā sporta pasākumā nebūtu slikti, ja organizatori varētu nodrošināt visus, kas atrodas priviliģētākajā žoga pusē ar labierīcībām.. Bufete arī nenāktu par ļaunu. To varētu ierīkot tajā pašlaik neizmantotajā būdiņā
Pēc kvalifikācijas rezultātu paziņošanas un pāru sadalīšanas sacensības varēja skākties.
Kā pirmie startēja tie, kas vēlējās piedalīties Latvijas Drifta Čempionāta 1.posmā.
Elvijs ar katru braucienu uzrādīja ar vien labāku rezultātu. Dažkārt pat šķita, ka vienam otram no mazāk zināmiem braucējiem tieši šis fakts, ka tos maz zina neļāva izvirzīties nākamajā kārtā…
Siņicins vs. Bekermani
Būtu Kristapam melni šorti, tad vajadzētu sākt domāt kurš ir kurš no brāļiem.
Rode, slēptā reklāma…
Kestutis tā bija aizņemts ar daiļā dzimuma pārstāvi, ka Aikam viņš speciāli bija jāaicina doties uz sacensībām.
Ingus J. vs. Aleksandru Gavriļčiku
Latvijas čempī Lapānam pretinieku nebija..
Harolds nevienam vien lika ostīt savus dūmus
Drifta savilcēji
Skatoties Latvijas ieskaiti biju vīlies Eglītē. Nebija ne grama no pagājušo gadu stabilitātes…
Tiesa gan Pečuka jaunībai Jānis varēja tikt pāri…
Ingemāram LDC 1.posmā neklājās viegli
Bija jāizstājās jau pirmajā izslēgšanas kārtā
Dažkārt bija žēl, ka jau pirmajos tandēmos bija jāsatiekas diviem talantīgiem un atraktīviem braucējiem…. Bet tas nemazināja skatīšanās prieku.
Somebody stays, …
somebody must go… šis duelis beidzās pusceļā. Otrajā braucienā Gvido uzreiz pēc starta noslāpa auto kā rezultātā otrajā braucienā 0 punktu…
Aiks šo pa rāciju izskaidroja Gvido
Waiting for something to happen
Un notiek arī…
Atradu trases malā šādas gumijas lentas. Domāju, ka tā būtu lieliska ideja, ja no šiem gumijas alikumiem varētu uztaisīt tādus kā ordeņus apvienojot kopā ar kādu medaljonu un pasniegt tos balvā…
Tad nāca cīņa starp bijušajiem komandas biedriem..
Lapāns pārliecinoši izskatījās labāks… starp citu Eglītei šogad ir unikāla iespēja pirmajam Latvijas vēsturē kļūt par sporta meistaru drifta ieskaitē! Jāni, saņemies! Lai nopelnītu šādu titulu, trīs gadus pēc kārtas sportistam ir kopvērtējumā jābūt kādā no pirmajām trīs vietām. Lai veicas!
Kārtējais satriecošais brauciens ar Edmundu Ērgli pie stūres
Rode, es atradu tavu mikrofonu
Cīrulis vēl nezināja, ka nākamo kārtu nebūs lemts pārvarēt..
My baby on fire!
Meitenes tā pōzēja, ka man nesafokusējās
This is the end x2. Pirmkārt šis bija fināls, 2.kārt auto vairs nebija lietojams
Un tagad sākās dienas galvenais notikums EEDC 2012 2.posms!
Ļoti daudziem pirmais iemetiens bija klupšanas akmens, bet ne visiem tas beidzās bēdīgi
Kruče ņibivajet!
Iepriekš bija bilde ar šī auto priekšpusi, kas izskatās tik nevainīga, tad lūk par aizmuguri ir pavisam cits stāsts
Kā jau minēju, tad Ingemārs ar katru braucienu brauca arvien pārliecinošāk
Lietuvas D1 sporta kausa organizators
Sinhronais drifts
Arī Elvijs ar katru braucienu sanāca ar vien labāki iebraucieni!
Kārtējais auto skūpsts ar betonu caur aizsarglīdzekļiem. Šoriez nepaveicās viesiem no Evil Empire…
Auto braucams, bet ne vairāk…
Vatlix, neredzēju nevienu brīdi filmēšanas entuziasmu tavā palīdzē. Izskatījās, ka viņa vienkārši tur stāv, jo tur ir jāstāv….
Pilnīgs miers.. Izbaudam pasākumu bez stresa.
Kolhoznieki atgriežas no kārtējās ražas novākšanas.
Par spīti sasistajam auto Cīrulis rada iespēju no Lapāna aizņemties rezerves auto un startēt ar to. Šeit notiek izmēģinājuma brauciens
Divu traku igauņu cīņa
Ar nelielu starpgadījumu
…
…
Varētu teikt, ka Haroldam noveicās, jo otrajā braucienā rupju kļūdu pieļāva Henri
Ingusa un Raivja cīņā stiprāks bija pirmais
Kur vien tik skaties visapkārt vieni drifta speciālisti
Vents Pečaks rādīja pietiekami stabilu sniegumu, lai palēnām varētu tikt ar vien tālāk līdz pat 1/4 daļfinālam
Vents arī šo konkurentu atstāja ostot savus dūmus
Harolda un Henri pārbrauciens bija viens no tiem, kur es teiktu, ka tikai dēļ savas atpazīstamības Henri tika tālāk…
Cīņa, kura Gvido problēmas nesagādāja
Braucot no aizmugures Gvido vienkārši „nodušīja” pretinieku
Easy peasy un Gvido tiek tālāk
50/50 brauciens, kur par mata tiesu bija labāks Edmunds
…
Puiši apkārt pīpē, bet Harolds ķer kaifu
Lapāns vienkārši tiek galā ar lietuvieti
Un tad nāca manuprāt dienas labākais brauciens. Eglītei gāja grūti. Bija jābrauc pārbrauciens un tikai pēc kaut kādiem vien tiesnešiem zināmiem punktiem tālāk tika Eglīte. Elvijam vienkārši burvīgs brauciens un pārbrauciens! Malacis!
Abi gāzēja tik spēcīgi, ka mēģināja viens otru vienkārši nokurināt
Tad nāca dienas lielākā vilšanās man… Ļoti vēlējos redzēt, kā tad Trela brauc tandēmos, bet….
Svaigi uzliktais stūres pastiprinātāja radiators atkal čupā..
Ekspress intervija
Eļļas ratiators šoreiz izskatījās vesels, ko nevarēja teikt par ūdens dzeses izstrādājumu..
Vēl pirms sacensībām runājām ar Trelas mehāniņi. Viņš stāstīja, ka pēc iepriekšējās dienas avārijas Trelam šķiet, ka auto sācis labāk uzvesties trasē. Tā kā labāk stūrējas. Laikam tika pareizās detaļas stūres iekārtā pielocītas.
Gods un slava kolhozniekiem!
EEDC pirmā posma 1.vietas ieguvējs dodas uz priekšu pretīm finālam
Dūmi nepajokam!
Diemžēl Ivo nav Drifta Dievs un nebija lemts viņam tikt tālāk ar aizlienēto auto..
Riktīgs kultivators
Otrajā braucienā Ventam vienkārši bija nepieciešams nobraukt punktos
Tas ar izdevās un Ivo aplausu pavadīts varēja braukt nodot īres auto un tad atpūsties
Tango trijatā
Jo tuvāk bija fināls, jo interesantākas bija cīņas.
Edmunds, kas bija aizcīnījies diezgan augstu tomēr nespēja tikt galā ar Gvido
Ne bez pūlēm, bet, tomēr, uzvara tiek Gvido
Arī EEDC posmā ceļš šķērsojās abiem bijušajiem komandas biedriem
Šoriez spēcīkāds izrādījās Eglīte, kas acīmredzami bija atkal savā ierastajā Mr.Sabilitāte formā. Bija prieks atkal redzēt tādu sniegumu!
Cīniņā par tikšanu nākamajā kārtā Henri Puhmas piekāpās ukrainietim, kurš nav ne uz pusi tik atraktīvs…
Cīņā starp Ventu un Ingu stiprāks izrādījās 850nieks
Pusfinālā stiprāki nervi bija Eglītei, līdz ar to Gvido neatlika nekas cits kā cīnīties par pēdējo vietu uz pjedestāla ar Ventu Pečaku..
Kuram ļoti iespējams riepu trūkums (kā izrādījās riepu maiņa pēc katra brauciena tika veikta, jo bija beigušās visas riepas un uz katru braucienu tika piemeklētas labākās no sliktākajām riepām) neļāva tikt tālāk.
Kamēr Ventam tika mainīgas riepas Aiks mēģināja iekurināt kūtro latviešu publiku, kas tāpat jau bija sagurusi.. Kā nekā bija jau deviņi vakarā!
Tas viņam nedaudz arī izdevās
Pēc kārtējās pauzes Venta duelis ar ukraini varēja turpināties
Race Solution stāsta Gvido ko darīsim vakarā pēc sacenēm
Tikmēr Vents atkal ir nosvilinājis un nomainījis riepas, bet..
Tas tomēr neko nelīdz… un ukrainis tiek finālā
Saule jau praktiski ir norietējusi. Tikai stilīgie tupina staigāt saulenēs
Cīņā par trešo vietu spēcīgāks ir Gvido
Pirms fināla brauciena braucēji tiek atrādīti publikai, lai tauta zina savus varoņus
Puiši apsola viens otru neapbižot
Ukrainis tā jau līks, bet neatsakās no vēl kāda malka
Un priekšnesums var sākties!
Otrajā braucienā bija skaidrs, ka nekāds pārbrauciens nebūs. Eglīte tā nomasēja ukraini, ka pat zirgam bija skaidrs kurš ir uzvarējis!
Darbs smags, bet atbildīgs
Dienas tehniskie varoņi
Superīgie „kausi”, es jau teiktu virzuļi no HGK!
Kā pirmos apbalvoja LDČ uzvarētājus
3.vieta Edmunds Ērglis
2.vieta Ivo Cīrulis
1.vieta Gatis Lapāns
Un tad atnāca Gvido un teica: „Everybody, say YEAH!”
Yo!
Un tad sākās izvirtības dzirkstošo vīnu
Mantas aicina visus uz EEDC 3.posmu, kas notiksies jau pēc pāris nedēļām Kauņā, Kačerginas trasē. Aicinu arī jūs! Tur ir ļōōōti ātrs iemetiens!