Man īsti nebija, ko darīt tapēc uztaisīju šo galeriju. Ja nepatīk, tad bargi nesodiet.
Tā nu kā jau katra dzīvē vienmēr tiek iegādāta pirmā mašīna un bieži vien tas jau tiek izdarīts līdz pilngadībai.
Tā nu man useris Montana vienu dienu zvana un saka, ka viņa sencim piedāvā nopirkt e34 535i ar gāzi un viņš prasīja vai negribu ar viņu uz pusēm viņu paņemt. Saņēmos un piekritu. Tā nu lūdz mēs paņēmām šo jaukuli par 230.00 Ls .
Nācās vien nomaksāt nodoklīti, iziet apskati un bija labs gāžamais rokā, kuram gāze pat strādāja!!
Piedzīvots ar viņu tika daudz - gan labi, gan slikti laiki, bet visā visumā kā pirmais auto, šis bija labākais varaints. Vēlāk precīzi neatceros, bet manuprāt pārdevām viņu par 400.00 Ls .
Pienāca 18 un tiesības jau bija kabatā vajadzēja sākt domāt par kko nopietnāku un solīdāku, lai nav kauns pārvietoties.
Ilgi tika meklēts auto un visu laiku sliecāmies uz kkādu pre-facelift e39. Tomēr sanāca uziet šo facelift e38 730dA. Sazvanījos ar pircēju, sabīdīju visu un aizsūtīju tēti pakaļ uz vācīju, jo pašam uz to brīdi nebija laika. Galu galā tur uz vietas tika atdoti 4'800 eur par viņu un nu viņš bija ceļā uz LV.
Sākumā, kad viņš tika atcests, viņš stāvēja uz 16niekiem un izskatījās diezgan parasts. Vienīgais, kas priecēja, bija komplektācija. Pirmais, kas tika izdarīts pirms reģistrācijas, tika notīts spido no 296k uz 176k km, lai sirdi tā netramda tie cipari priekšā visu laiku.
Kad beidzot tika piereģistrēts, tad nu varēja sākties visas izvirtības. Principā tika izdarīts diezgan daudz.
1.Tika notonēti logi
2.Tika uzlikti 19" diski (Paldies userim fleix)
3.Tika ieliktas melnās nāsis
4.Tika ielikti xenoni miglās
5.Tika ielikta laba mūzikas sistēma (Audison, Hertz, Pioneer)
6.Tika ielikts lielais navi ar MK4 bloku un visu pārējo sistēmu, kas atbilda jaunākajām 16:9 tehnoloģijām
7.Tika aprīkots ar 50/35 sēdinātajām atsperēm
8.Tika nolīmētas lampas
Visā visumā plānu vēl bija daudz, bet arī līdz tam bija daudz naudas iztērēts viņā, tad nu izdomāju, ka varētu iemainīt viņu pret kko nedaudz citādāku.
Kā nākamā mašīna tika noskatīta subārs. Visā visumā tika apzvanīti daudz dažādi varianti, bet nu šis likās labākais eksemplārs overall, kas uz to brīdi bija SS'ā. Tā kā ilgi negribējās dzīvot bez mašīnas, paņēmu viņu uzreiz.
Galu galā par viņu tika atdots 9'000 eur.
Liels razklads nav sagaidāms, jo pats ar viņu neko nebiju darījis, bet nu overall gāja labi un izskatījās labi. Bija savi mīnusi, bet +- visi tika novērsti laicīgi.
Bet nu visā visumā tā mašīna bija diezgan nolādēta ar visu to, kas viņai juka un bruka.
Galu galā man atņēma tiesības par stulbumu un es viņu pārdevu.
Principā bez tiesībām man mašīnu nevajadzētu, bet nu Montana uzgāja SS'ā viegli uzsistu W209 un aizbraucot apskatīt pierunāja man viņu nopirkt. Principā šis bija tāds vieglais perekupa biznesa deals, kurš principā sataisot visu noritēja diezgan veiksmīgi. Tas arī ir +- viss par šo biznesa projektu.
Un tā nu nonākam pie pēdējā un jaunākā pirkuma - jau nākamā subāra.
Tātad pēc neilga brīža, kad tik pārdots Mersis, gumtree.co.uk/ebay.co.uk tika atrasts šads Subaru Impreza WRX STI. Tā kā viņš bija izlikts UK bidders only un automašīnu bija plānots pārdot pēc 2 dienām. Ātri sakontaktējos ar pircēju un sarunāju, ka "mans paziņa" visu nokārtos Anglijā. Beigu cenu sarunājām apmierinošu abām pusēm.
Kad viss bija sarunāts, nācās ātri meklēt kādu, kas varēs palīdzēt Anglijā. Tā lūk sanāca, ka vērsos pie Black_Russian, kurš momentāli spēja reaģēt un sazvanīja savu draugu Anglijā un kopīgi viss tika zibenīgi nokārtots. Naudu pārskaitīju Black_Russian čomam Anglijā bez jebkādiem papīriem un norunām, kas nozīmē, ka nauda varēja aiziet vējā (Šis teksts ir Nikns un visiem šaurpierīšiem, kas izsakās Krāpnieku topikā).
Auto tika aizgādāts līdz Londonai un tur pēc nedēļas viņu savāca treileris. Pagāja vēl nedēļiņa un varēju doties pie Black_Russian pēc mašīnas.
Atseviščs LIELS PALDIES Black_Russian.
Aizvedu uz JASS servisu, lai čaļi paskatās kas un kā. Nonācām pie slēdziena, ka hadenē ir jānomaina 2 detaļas un pāris blīvītes, bet teica, ka tik svaigu mašīnu sen nav redzējuši un ka pirmkums ir tiešdām bijis tā vērts.
Ir izdruka no jaudas stenda par 317bhp, virsū stāv Exedy sajūgs, Tein regulējamie amji ar EDFC, turbo taimeris, pārvilktas trubiņas kā var redzēt, launch control, Flat Throttle Shifting un kkāda taisnā truba utt. Gan jau vēl kko nepieminēju.
Par pārbūvi jau tiek runāts ar JASS'istiem un plānā ir viņiem ņemt man kuzava donoru, no kura varēšu savākt pārbūves komplektu, kā arī turpat visu kārtīgi pārlikt, jo auto ir ņemts sev.
Tāds nu lūk ir viss razklads uz šo brīdi... Nākamās bildes sekos, kad stūre tik pārlikta.
Bildes, kas tika uztaisītas pirms pārdošanas.
Nākamā tačka nonākusi manās rokās, tautā plaši pazīstamskā Alpina D3, īsāk sakot, piemaksāju un iemainīju pret subāru, lai par darbiem runā bildes.
Neliels update ar vēl diviem dirsas pārvietotājiem.
Sāksim ar šo jauko mazulīti. Braukājot ar mazo troiku un visu laiku štepselējot ātrumus bija skaidrs, ka ilgi tā vairs neizdzīvosi un acīs iekrita šis e60 550i. Nagi sāka nieziet un viendien vnk izdomāju un aizvedu samainīju.
Smuks pakots e60 ar dafiga ekstrām un individuāļa papildinājumiem - viss no rūpnīcas. LCI lampas priekšā pakaļā, melnie griesti, distronics, Pilna M paka, Piano Black koks, Head-up displejs, keyless-go, komfortnieki ar apsildi un ventilāciju, štoras visapkārt, aktīvā stūre un protams motors, kas arī iet.
Kādu laiku varēja braukt normāli, bet tad sāka mesties gļuki un tad tas drots nobira pa visam. Labot tika vests uz BM auto, jo tur var sarunāt pietiekami normālas atlaides.
Karoč neskatoties uz to, ka BM auto ilgi nopisās un man biš sabojājās iespaids par viņiem, overall mašīna tikai +- salabota. Par remontu gan tika nolocīts arī visai padaudz.
Turpināju braukāt, bet nu tāpat kaut kādas skādes tur vislaik metās ārā un tā kā autiņš bija uz kartona igauņu numuriem, tad man apnika vizināties tādā outlaw ar nekur nereģistrētu tačku, ar fake numuriem un bez apdrošināšanas.
Kādu mēnesi patirgoju un tad atradās pircējs. Viņš bija cieti nolēmis viņu ņemt, neskatoties, ka, lai piereģistrētu un pilnībā savāktu viņu, tur vajadzēja nolikt uz galda apm 2-2.5k ls. Arī pēc tam, kad diagnostika pateica, ka ir notīti apm 170k no nobraukuma, pircējs bija gatavs pirkt. Beigu beigās arī, kad pateica, ka visi VINi izņemot pie čaškas ir izgriezti un pie čaškas gar spārnu ir metināts, viņu neapturēja, mēs pārrakstījām, viņš piereģistrēja un aizbrauca.
Protams ir stulbi tā ieberzties, jo vnk nagi niez, bet nu mācība ir un var atskatīties uz to, kā rēcīgu dzīves atgadījumu.
Kad beidzot tika atdots 550i, bija laiks ņemt kaut ko citu un pie skaidra saprāta esot, es sapratu, ka arī beidzot jāņem kaut kas ekonomisks.
Tā nu domas krita uz e65 FL dīzeli. Tika izčekots viss ss.lv, kur bija kaudze ar FL dīzeļiem, tikko no fāterlandes, nebitij, ne krashenij, nobraukums 85k, tikai tā, ka stūre lobās nost un beņķim atspere sitās cauri, tika saprasts, ka nav vērts meklēt pārpačkātu nopisteni.
Skatoties uz tagadējo semjori sludinājumā, priecēja tas, ka tirgoja viņu jūrmalā un sazvanot vienu draugu, šis teica, ka vienmēr braukā tīrs un izskatās kopts. Tā kā uz jūrmalu braukt bija slinkums, sarunājām satikties pie spices. Atbrauca Rus valodīga sieviete ap 50 gadiem un līdzi pieripoja ar vīrs ap 50 ar GL mersi. Izbraucu, vrodi viss patika un likās normāli īpašnieki, kas kapeiku nepistu. Viņi teica, ka paši ir atveduši to auto no vācijas. Aizmetu maksas sms uz csdd, kas atmeta, ka biaj ievesta 2008 gadā ar 60k uz tāfeles un tā arī braukājusi pie viņiem. Visas apskates ietas pa nullēm, dažās bija pa kādam vieniniekam.
Nākamā dienā sarunājām aizbraukt uz permalatu uz diagnostiku. Tur visu paskatījās, teica, ka turba, sprauslas un kārba ir perfekti. Nobraukums (176k km) arī oriģinālais. Bija kaut kādi sīkumi hadenē, bet tas protams bija ne visai ietekmējoši. Galu galā nokaulējot cenu uz sev pieņemamu tika sarunāts nākamajā dienā satikties csdd, kur nu jau pāris bija atbraukuši ar semaku un jauno S klasi, aizgājām pie lodziņa un pārrakstījām. Braukāju jau kādus 7 vai 8 mēnešus un viss ļoti apmierina.
Eksemplārs gan nav pilns, bet ar oriģinālu nobraukumu un pārredzamu vēsturi iekš wess un permalat un nav bijis pie rumbulniekiem.
Protams klāt esošajai čigānpakai, tika apmeklēts useris Superstar un veikals bixenon, lai nedaudz atsvaidzinātu lampiņas. Pagaidām tas arī viss. Iespējams plānojas 20nieki, ja tiks atrasts kārotais modelis.
Pagaidām tas arī viss, uz drīzu redzēšanos.
Paldies par uzmanību un paldies visiem powera useriem ,kas sagādāja detaļas un citas auto lietas. Arturiks