ADParts ciemos pie TopGear!!! (VIDEO)

Pievienota: 22. Feb 2012, 19:59
Atjaunota: 07. Mar 2012, 17:18

Komentāri (81)

Visas galerijas no lietotāja Puce




Viens no vadošajiem poliuretāna bukšu ražotājiem Powerflex, šī gada sākumā starp visiem saviem dīleriem rīkoja loteriju, kur galvenā balva bija 2 īpaši ielūgumi uz slaveno un populāro BBC raidījuma TopGear jaunākās sērijas filmēšanu. Veicot izlozi laimīgā kārts krita tieši mums – ADParts! Sērija, kuras filmēšanas laukumā, ļoti iespējams, varēs ieraudzīt kādu no ADParts puišiem BBC kanālā būs redzama svētdien 4.martā. Pati filmēšana notiek tās pašas nedēļas trešdienā.

Sakarā ar šo ADParts veikals no 28.februāra pulkstens 15:00 līdz pat 2.martam būs slēgts un ADParts nebūs sazvanāms.
Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām, bet šādu once in a lifetime piedzīvojumu tik tiešām nevarējām palaist garām! Kā nekā cilvēki, lai tiktu uz šī raidījuma ierakstu gaida rindā pat 5 gadus! J

Vēlreiz pateicamies Powerflex gan par veiksmīgo sadarbību, gan arī par laimīgo lozi!

Atskaite par braucienu sekos!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pievienojam solīto video. Paldies Harcho par bildes salīmēšanu!

Spied "Play", lai skatītos video!


Solītā atskaite no mūsu brauciena ciemos pie TopGear!

Veiksmīgi esam atgriezušies un atklimatizējušies no fiksā brauciena uz miglaino Albionu.

Tā kā par neticamo veiksmi uzzinājām tikai nedēļu iepriekš, tad pat lidojot ar lēto Ryanair par 2 avio biļetēm turp/atpakaļ tika samaksāts ~300Ls.. Un labi, ka vēl tikām pie biļetēm. Pēc biļetēm bija jādodas uz Ryanair kasēm Rīgas lidostā, jo nedēļu pirms izlidošanas online tirdzniecība tiek slēgta. Mums noveicās, un tikām pie pēdējām divām biļetēm uz reisiem, kas mums bija vispiemērotākie!
Tālāk sekoja neliela sagatavošanās pašam braucienam: viesnīcas un auto rezervēšana. Auto mums bija nepieciešams, jo TopGear filmēšanas vieta atrodas ~100 jūdzes no Stansted lidostas uz kuru Ryanair ved savus klientus no Rīgas. Sanāca, ka mums bija jāšķērso ceļš garām visai Londonai, lai dotos no ziemeļiem uz dienvidiem. Turklāt Sabiedriskais transports uz Dunsfold lidlauku, kurā notiek gan reasonably priced car lauzšana, gan arī paša raidījuma filmēšana telpā, būtu izmaksājis ntās reizes vairāk un laiks, lai šādā veidā nokļūtu līdz turienei būtu aizņēmis visu dienu. Reāli tas lidlauks atrodas nekurienes vidū un norādes, par to, ka tas ir kaut kādā veidā saistīts ar TopGear, protams, ka nav.

Dienā, kad bija jālido prom, Latvijā pēkšņi atkal bija iestājusies ziema. Sniga uz vella paraušanu un bija pat žēl pamest iespēju vakarā pēc darba paspīdzināt savu veco pilnpiedziņu, pa piesnigušajiem, vientuļajiem un lēzenajiem Rīgas ielu līkumiem. Kā kompensāciju šim visam pa ceļam uz lidostu, mans darba kolēģis - drifteris waldmenz parādīja, ka šādos laikapstākļos var driftēt arī ar priekšpiedziņu. Lēzens, garš un sasnidzis līkums apvienojumā ar rokas bremzi darīja brīnumus. Lai gan veicot šos pakaļpiedziņas manevrus ar priekšpiedziņas auto man šķita, ka tūlīt nokļūsim nevis lidostā, bet gan policijas iecirknī, waldmenz mierīgais un pārliecinošais auto savaldīšanas veids, tomēr, lika man atslābt un nešaubīties par to, ka viss būs ok.

Lidojums notika veiksmīgi ar pāris notikumiem:
* laikapstākļu dēļ tas aizkavējās par kādu pusstundu
* bija "lieliska" iespēja iepazīties ar kādu iereibušu un izbijušu tautieti, kas man sēdēja blakus un ar visādām interesantām runām izklaidēja gan mani, gad viņam blakus sēdošo nabaga meiteni un arī Ryanair personālu. Bija interesanti parunāties ar šādu aizbraucēju, kas kā teica brauc mājās un karaliene viņu mīl vairāk nekā viņa miesīgā māte. Diemžēl pārāk daudz salietotais alko liedza viņam pietiekoši adekvāti uzvesties, kas noveda pie tā, ka man bija jāpiestrādā, gan par tulku, gan par "mammu" mēģinot viņu nomierināt, jo savādāk viņš konfliktējot ar lidmašīnas personālu visu laiku bija mata tiesu no tikšanās ar lidostas policiju. Šķiet, ka galu galā viņš ar to ar tikās, jo pasu kontroli, kā izskatījās viņš neizgāja un palika pie posteņa mēģinot, ar savu 3 vārdu krājumu, no kuriem divi bija nepieklājīgi, tikt atpakaļ mājās, no kurienes mēneša sākumā bija izraidīts... Principā par šo personāžu, kas man bija līdzās 3 stundas varētu pat sarakstīt nelielu eseju, jo visam tam pa starpu bija vēl daži interesanti momenti.

Labi, pietiks tagad par interesanto un pāriesim pie aizraujošā!


Tā kā mēs atšķirībā no viena otra veiksmīgi tikām līdz viesnīcai, vakariņās apciemojām vietējo Maķīti un viesnīcas vestibilu/bāru, jo tā bija vienīgā vieta bezmaksas WiFi. Agri no rīta piecēlušies bijām gatavi doties pēc sava iepriekš noīrētā Vauxhaull Corsa, kas bija pārvērties klasi dārgākā korejiešu Chevrolet Cruze par kuru mēs bijām spiesti piemaksāt visādas papildus maksas... Lai vai kā atraduši stāvvietā savu auto, piesprauduši logā iPhone navigāciju devāmies virzienā uz M25, kas mūs nogādās pareizajā virzienā.


Ābols ar Navigon'u ekrānā darīja brīnumus un veda tieši tur kur mums bija nepieciešams


Laiku pa laikam ekrānā varēja redzēt riktīgus spageti skatus. Mūsu Dienvidu tilta trīslīmeņu mistrojums izskatās pēc plikpaura pēdējo trīs matu sakārtojuma salīdzinot ar to, kas mums gadījās pa ceļam.


Nebiju iedomājes, ka Lielbritānija ir tik kalnaina, ka tajā laiku pa laikam var iebraukt arī kādā tunelī...


waldmenz bija norīkots par šoferi un jau pēc kāda laika bija apguvis braukšanas prasmi ar stūri bardaciņā un ērti iekārtojās fast line, kur pārsvarā arī pavadīja


Tā kā galapunktā ieradāmies nedaudz par ātru, tad izmantojām iespēju aizskriet līdz tuvējam ciematam un apskatīt, kas labs tajā notiekas.


Mūsu Krūze. Motora nebija, krēsli bija šausmīgi neērti, bet savādāk neko sliktu ~ 5K km nobraukušam auto nevarētu pateikt.



Cars in my way, ko paspēju nobildēt. Pa visu braucienu bija iespēja ieraudzīt kādus 4 vai 5 piecsimtos un visi tie bija krutajā Abarth versijās


Neveiksmīgi nobildēju, bet priekšējie bremžu diski diski bija dalītie. Šķiet, ka kaut kādam Ferrari modelim tie bija palikuši par mazu un tika atdoti Fiatam.


Turpat blakus stāvēja īsts Morgan’s. Kamēr tiesājām kārtējo crap food, ieradās tā saimnieks stumjot līdz augšai pielādētus iepirkuma ratiņus. Atpogājis vaļā pārvalku, visu sakrāmējis, tas vēsā angļu mierā aizbrauca..





Noteiktajā laikā ieradāmies atpakaļ Dunsfold lidlaukā un sekojot norādēm nokļuvām stāvvietā, kas lēnā garā piepildījās pilna ar izredzētajiem TopGear faniem


Tā kā TopGear nepārprotami ir populārs un mākslinieki tajā ir vēl populārāki, tad tie izvēlējās ieturēt sev pieklājīgu pauzi un filmēšana sākās ar provizorisku pusotras stundas pauzi. Tā laikā, cik nu apsargi ļāva bija iespēja nedaudz paklaiņot pa tuvāko 50m apkārtni un uzbildēt vēl kādu cars in my way bildi.
Lidlauka teritorijā, bez daudziem citiem uzņēmumiem atradās arī kāda auto restaurācijas darbnīca ar interesantiem autiņiem


Ferrari

M3


Atkal Ferrari


Volvo P1800


Un atkal Ferrari. Šim pieņemu,ka pašlaik restaurēja diskus, jo…


kam gan vajag tādus, ar tikai vienu uzgriezni skrūvējamus…


Laiku pa laikam gar mūsu acīm pazibēja lūk šāds spēkrats, kas kā vēlāk izrādījās bija viens no šīs sērijas varoņiem


Tur tālumā atrodas slavenā slavenību trase, kur tie mēģina uzstādīt slavenus apļa laikus ar auto par saprātīgu cenu. Laiku pa laikam varēja slaveno auto redzēt. Šajā dienā to mocīja Blur basģitārists Alex James


Aizmirsu piebilst, ka Latvijā paspējām sakontaktēties ar jaunizceptā žurnāla TopGear Latvija atbildīgajām personām un tie laipni mums iedeva trīs eksemplārus ar pirmo numuru, kuru apsolījām atvest atpakaļ „apzīmogotu” ar trīs sivēntiņu parakstiem. 


Beidzot par visiem TopGear izredzētajiem kāds apžēlojās un svinīgi paziņojot, ka šosezon pieteikumus būt kopā ar TopGear filmēšanas laukumā ir izteikuši vairāk nekā 800K, tieši tā astoņisimti tūkstošu cilvēku, bet ielūgumus uz šo šovu saņems tikai ~ 3500 cilvēku, mums visiem lika sajusties ļoti īpašiem. Pastāstot vēl dažas lieta, kas būtu jāzin mums visiem aicināja doties līdz šim nezināmā angāra virzienā, kur notiek pati filmēšana.
Galu galā tas izrādījās kā parasts angārs, kas bija aprīkots tikai ar dažām dekorācijām, daudziem TV ekrāniem, lai visi varētu vērot, tajos, kas tad notiekas uz skatuves un ap to. Bet lai vai cik parasts tas angārs izskatījās no āra, no iekšas tas dvesa šo īpašo gaisotni, kuras dēļ ikviens no mums bija ieradies šeit!
Leģendārais Toyota Pickups




Foršo/neforšo auto siena


Liecības par TopGear esamību bija visur


Viens no nedaudzajiem eksponātiem

….


Viens no šīs nedēļas varoņiem, kas pirms kāda brīža vēl bija redzams braukājam.


Kā izrādījās šajā sērijā bija divi veci varoņi: Lielbritānijā (pavisam nesen) uzbūvēts auto ar 2. Pasaules kara laika lidmašīnas – Spitfire motoru un…

Vācijā būvētu analogu monstru, bet ar Messerschmitt lidmašīnās izmantotu BMW motoru


Un abas šīs (lid)mašīnas ir reālas un braucamas. Angļu ražojumam, pat ir pielaide piedalīties satiksmē. Ja pareizi sapratu, ta tā auto patēriņš ir ~ 200L/100km. 


Hmmm… Beidzoties filmēšanai piedzīvojām mirkli, kad tie auto izbrauc laukā un dodas uz treileri… Kas par skaņu!!!


Tā kā filmēšanas laikā filmēt drīkstēja, tikai licenzēti TopGear operatori, tad diemžēl bilžu nebūs. Jāsaka, ka filmēšana notika ļoti raiti un lielākā daļa tika veikta ar pirmo dubli. Seriāla vadītāji un varoņi tika sagaidīti ar ovācijām un pat ārpus filmēšanas mirkļiem visi trīs uzvedās tieši tā pat kā mēs to esam pieraduši redzēt savos TV ekrānos. Tikai varbūt ar lielāku rupjo vārdu krājumu. Bet tas tik ļoti piestāv visai šai angļu būtībai un apstākļiem, ka viss tas šķita ļoti dabīgi.
Kafijas jeb, kā viņi saka tējas pauzē bija iespēja tikt klāt galvenajiem varoņiem, lai nobildētos ar tiem un palūgtu arī kādu autogrāfu. Ar James May mums noveicās, jo noķērām viņu pašu pirmo un stādoties priekšā kā TopGear Latvija sūtņi palūdzām viņam parakstīt žurnālu kopijas. Gribējām arī nobildēties, bet tas bija viens mirklis, kā James tika aplenkts iespiests stūrī un tur ar palika līdz pat brīdim, kad filmēšanās atsākās. 
Ar nabaga Hammond’u bija jau grūtāk. Ielenkts tas bija kādā no angāra stūriem, bet ar nelielu grūstīšanos un nekaunību tikām gan pie parakstiem, gan arī….


pie bildes! 


Savukārt ar Clarkson’u bija grūti. Tējas pauzē viņš tā ar neparādījās. Mēģinājums viņu noķert uzreiz pēc filmēšanas beigām bija tikai likumsakarīgs, jo atdūros pret apsargiem. Bet gluži kā nepilngadīga Bībera fane nezaudzēju cerību. Uzmeklēju TopGear atbildīgo personu, par filmēšanu un ar viņa starpniecību iedotod viņam neparakstītās kopijas tomēr dabūju atpakaļ tās parakstītas! Turklāt, ja nebūtu pieminēta TopGear Latvija saistība visā šajā pasākumā manas izredzes TopGear vārdiem būtu būtu Seriously Uncool.


Ļoti iespējams, ka kādam no jums būs ekskluzīva iespēja tikt pie viena no šiem trim eksemplāriem. Bet par to kas un kā būs zināms vēlāk! Sekojat līdzi informācijai!


Pēc veiksmīgajām beigām uztaisījām vēl pēdējo bildi. Šoreiz kopā ar cilvēku no Powerflex, kas kopā ar savu tēvu bija izvilcis veiksmīgo lozi, lai tikpat ekskluzīvā pasākumā dotos kopā ar mums! Vēlreiz paldies viņiem!


Pasākums bija:


Vot lūk tā mums gāja!
Bija mums līdzi arī video filmēšanas aparāts, tā ka mēģināsim salipināt kopā kaut ko plašāku no šī braucienas!

Starp citu rūpīgi skatāmies šīs nedēļas jaunāko sēriju BBC Two\BBC HD telekanālā un ļoti iespējams, ka mūs varēs ievētot kaut kur aiz oranžā XBow bolīda!

Raidījums nāks gaisā 4.martā 22 pēc Latvijas laika.

J.