Vispirms sākšu ar to, ka Eiropas autoražotaji, "tupa vāra piķi uz ķīnīzeriem:, proti, "feislifto" 80-to gadu mašīnas un tirgo vēl šodien!
VW SANTANA LONG
VW JETTA
PEUGEOUT aizdeva Citroenam "206-to platformu".
Passats uz ŠKODA SUPERB virsbūves (garāka)
kaut kāds feisliftotais Citroen Elysee
Un tagad Ķīnas kopijas un oriģinālie. īsam ieskatam. Ķīnas autobūve tā reāli darbojas kopš 2001.gada, kad gadā saražoja vienu miljonu auto.tupa kopēja kaut ko. ķīniešiem ir kaut kāds komplekss uz iniciatīvu. viņiem liekas, ka janokopē kaut kas un tad ir kruta. pēdējā laikā jau diezgan smuki paši taisa autiņus. sevišķi, kad iegādājās ROVER, VOLVO un SAAB-gan jau iemācīsies. 2010 jau bija 12 miljoni pašražoto gadā. Lietotus auto te ievest principā nevar(nu ir "apkārtceļi" ka parasti, bet oficiāli laikam vienu gadu vecus var). Jaunie importa auto ir baigi dārgie-tikai bagātie brauc ar tādiem. Pārsvarā VW grupa, BMW, Mercedes, ir Buick daudz, toyotas utt.
no priekšas neizskatās, bet principā a4Long kopija. viss panelītis ka audi. 10k eur.Brilliance auto
Getz kopija
Tipa Lexus RX. jauns maksā 10 000eur. iekšā panelis nokopēts precīzi BYD (beyond dreams) ražojums
kopētajam RAV 4 ir ļoti daudz feisliftu. ražo Chery