Rīgas Vagonu Rūpnīca piedāvā...

Pievienota: 14. May 2011, 01:12
Atjaunota: 14. May 2011, 02:18

Komentāri (32)

Visas galerijas no lietotāja AV


Lai īstenotu Latvijai paredzētā ritošā sastāva ražošanas projektu, RVR ir parakstījusi sadarbības līgumu ar franču kompāniju „Rossignol”, pasaules līderi gaisa un slīdvirsmu transporta ražošanā. Uz RVR bāzes ir plānots izveidot mūsdienīgu ražotni, kas spēs konkurēt Eiropas un Āzijas tirgos. Tas nozīmē, ka Latvijas mašīnbūves nozarē tiks ieviestas visprogresīvākās tehnoloģijas. Sadarbība paredz ne tikai elektrovilcienu un dīzeļvilcienu ražošanu Rīgā, bet arī konstruktoru darbu to pielāgošanai vietējās infrastruktūras apstākļiem.

Jūsu uzmanībai priekšā tiek stādīts jauns RVG produkts. Lokomotive pagaidām ir prototipa statusā, tādēļ noformēta populāra SUV veidolā.

Veiksmīgi pārvarēti pirmie gaitas testi ar 7 vagonu sastāvu.








No neoficiāliem avotiem tapis zināms, ka nakotnē vilcēju plānots pielāgot darbam uz Eiropas platuma sliežu ceļiem, uzstādot 20" slieces no populāra lopu vagona modeļa.





Kā pastāstīja projekta ipašnieks Jeroslavs Puuchuks, ieklausoties lokomotīvju kurinātāju ilggadējās sudzībās, īpaša uzmanība šoreiz veltīta lokomotīves salona ērtībai un apdarei.
Tomēr nav aizmirsts arī par praktisko pusi - kā apdares materials izvēlēts patīkamas krāsas Baltkrievijā ražots dermantīns, kurš ir piemērots mazgāšanai ar Karcher augstspiediena iekārtām. Savukārt, griestu apdarē izmantoti tumšie toņi, kas teicami slēpj eļļainu roku atstātos traipus.








Īpaši lepni Jeroslavs stāsta par Turcijā izgatavotajiem grīdas paklājiņiem ar Norvēģijas roņu ādas apdari. Gaišais ādas tonis tiek iegūts balinot roņu mazuļu ādu. Kā paklājiņu stila konsultants tika pieaicināts royalistu aprindas pazistamais fon Zandovski.














Slodzes testi notiek sadarbībā ar Černobiļas novada domi.











Savukart, ritošās daļas izturības testi notiek Rumānijas bedrainajos ceļos.











Publicitātes foto investoriem.











Savā 115 gadu ilgajā vēsturē RVR ir pārdzīvojusi divus pasaules karus, dažas revolūcijas, ekonomiskās krīzes, dažādas saimnieciskās un politiskās sistēmas, īpašnieku nomaiņu, augšupejas un kritienus. Tomēr uzņēmums nekad nav zaudējis savu vērtību un reputāciju, tas vienmēr ir varējis lepoties ar savu produkciju, kas bija uzņēmuma labākā rekomendācija un tā vizītkarte.

Paldies par uzmanību! Arlabunakti!