Nekad nebūtu domājis, ka tikšu pie kā tāda, bet nu par visu pēc kārtas...
Parādijās iespēja tikt pie laba gada (1993/6) pilna E32. Tieši gribējās kaut kādu lētu, izturīgu un ekonomisku braucamo. Uzreiz galvā doma, ka vajag pārdot esošo V12 motoru, iestādīt 2.4td ar intercūleri un būtu nenobraucams, visur atstājams kruīzeris, pie tam pa lēto Ok, braucam skatīties kas par zvēru... Zvērs izrādās samērā labs. Domāju, domāju un nevaru izdomāt, ko ar to visu iesākt. Pēc piešķilšanas nāca apgaismība, ka tas nebūs nekāds 724tdi, bet svētdienu kruīzeris un čubināmais auto. Piekritīsiet, ka E32 jau tā ir retums ielās, bet pilns 750il? Tādu vairs nav! Vismaz labu. Kaut kā liekas, ka šitie 750il ir future classic viennozīmīgi, it īpaši pēdējo gadu un laba aprīkojuma (kāds ir redzējis pliku 750il?). Pirmais jaunās ēras V12 BMW, iespējams pirmais sērijveida auto ar xenonu (par to vēlāk) un vispār viens seksīgs BMW, pie tam ne melns un ne pelēks, kā vairākums
Zinu, ka 750il visiem asociējas ar 525tds kā pilnīgs šrots, kas ir sarežīts, mega dārgs, kuram vienmēr kaut kas nestrādā, deg visas lampiņas, motors iet uz beigām, amīši aizvietoti ar parastajiem utt, bet domāju, ka nav tik traki. Ja zin know how, tad viss ir krietni vienkāršāk.
Nevarētu teikt, ka konkrētais auto ir ideāls. Roka ir jāpieliek praktiski visās pozīcijās, bet galvenais, ka ir laba bundža un motors, līdz ar to labs restaurējamais un čubināmais eksemplārs.
Tāds nu viņš stāvēja apsnidzis, dubļains un sen nekustināts samērā ilgu laiku. Noskrējiens ļoti ok priekš 17 gadīga auto - 253k km.
Pasildijām kādas 30min, lai atdzīvojas, notīrijām no sniega un jau pat sasalušās durvis varēja aizvērt Bet nu var just, ka nav labi autiņu turēt nekustinātu. Labi, ka viņam nav EDC, bet tikai parastā līmeņojošā piekare aizmugurē. Šobrīd gan nestrādā, bet strādās, jo vajadzīgā detaļa ir iedota līdzi. EDC bija elektriski regulējošie līkumos. Šie tikai izlīdzina aizmuguri ar to pašu eļļu, kas darbina stūres pastūzi un bremzes.
Nomazgās, sakrāsos, sapulēs, uzliks E34 M5 diskus un būs
Salons pelēkais. Ir nobružājies, bet nav salplēsts, kas ir ļoti labi. Pie BMW vairs šādas krāsas jaunus ādas pārvalkus nevar dabūt, bet domāju, ka mūsdienās viņu var nokrāsot tā, ka būs kā jauna.
Nu jā, arī xenons viņam ir! TA savulaik visi brīnijušies un nav gribējuši laist cauri, bet parādīta izdruka no Mikas un viss gerai Xenon gan tāds sviestains. Kopā ar visu lampu. Remontēt nevar un pie BMW - ended. Nāksies vien saķīmiķot kaut ko, bet galvenais tas, ka tas būs legāli, jo apmazgātāji ir un auto līmeņojas.
Parkingi ir. Maģis for sale.
Apdare arī individuālāka kā parastiem E32.
Viss nošūts ar ādu Mūsdienās tas vairs nav nekas mega, bet tad noteikti bija.
Aizmugrē elektro apsildāmie sēdekļi. Bija jau tumšs un nobildēju noņemto daļu. Vajadzēja pie akumulatora tikt.
Motors
TE to motoru piešķīlām pēc pāris mēnešu stāvēšanas. Komentāros var dzirdēt, ka viens kungs saka, ka neleks, neleks, bet pieleca
Spied "Play", lai skatītos video!
Tuvākajā laikā tiks sasaukta spečuku sapulce un lemts par to, vai konkrētais eksemplārs ir no ceļamajiem līdz jēdzīgam stāvoklim. Nevis kā jauns, bet jēdzīgam. JA būs tad galerijai kaut kad noteikti būs turpinājums. Ridiks noteikti teiks, ka zajebis eksemplārs, bet nu jāuzklausa vairāki viedokļi
Type code GC81
Type 750IL (EUR)
Dev. series E32 (2)
Line 7
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M70
Cubical capacity 5.00
Power 220
Transmision HECK
Gearbox AUT
Colour CALYPSOROT METALLIC (252)
Upholstery SILBERGRAU HELL VOLLEDER (0436)
Prod. date 1993-06-21
Order options
No. Description
235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD
241 AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
428 WARNING TRIANGLE
488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
489 LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
496 SEAT HEATING FOR REAR SEATS
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
522 XENON LIGHT
528 AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC)
659 RADIO BUSINESS CD
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
801 GERMANY VERSION
----------------------
04.03.2011
Nekā īpaši jauna, bet nu vismaz kaut kas izkustējies un kaut kādi pirmie darbi apzināti.
Taču pirms tam jautājums - kur pazudis auto?
Mlje, rekur laikam spīd
Pēc pusotras stundas cīņas ar sasalušu sniegu...
Šodien beidzot tika izkustināts. Uz priekšu gan negāja, jo sākās 750 gļuki visticamāk siģene kaut ko nobloķēja un reāli nekas nenotiek. Motors darbojas, bet spied gāzi un uz priekšu neiet (knapi ripo)... Labi, po, gan tiksim skaidrībā pamazām.
Galvenā interese bija par to, kāds skats pavērsies uz pacēlāja. Bilžu nav, jo telefonam pa tumšu. Lielākais prieks, ka bundža ir ļoti labā stāvoklī, labāka kā lielākā daļa E38. Rūsas nav, tikai grabažnieka vāks ar palielu bukti, bet tas tiks mainīts. Hadene visa jāmaina, arī amji abi , atsperes, jo viena nolūzusi. Pa lielam nekas īpaši dārgāks kā citiem auto, bet tāpat salasās. Zem haubes ļoti cerīgs skats.
Ir doma, ka visiem darbiem jānotiek 4 etapos:
1. Sastrūklot, sakrāsot un salikt jaunu hadeni, trubiņas, bremzes, lai tas auto beidzot braucas, stūrējas, bremzē, kā arī normāls skats skatoties no apakšas. To tā kā vajadzētu līdz šai vasarai. Tad pabraukās ar tādu kāds ir un skatīties kādas vēl šaizes leks ārā.
2. motors, kārba un elektronika. Nezinu kad un vai maz būs jāķeras klāt. Protams, daudz kas arī no $ atkarīgs...
3. Pārkrāsošana, moldingu, loriņu un visādu sīkumu maiņa, lai izskatās kā jauns. Arī nezinu, kad. Cerams uz 2012 vasaru.
4. Salona ādas detaļu krāsošana, moderns stereo orģinālajās vietās. Arī hvz, jo tas ir pēdējais etaps.