Pirms otrā Vasaras Sprinta posma, kas notika 29. maijā, dalībniekiem bija jāuztraucas par divām lietām. Pirmā, laika prognozes atkal norādīja uz iespējamo lietu. Otrā lieta - odi. Tomēr Jelgavā bija saulains laiks un trases tuvumā nebija ne miņas no odiem, tādēļ nekas netraucēja sprinta dalībniekiem uzrādīt labāko iespējamo sniegumu.
Jau otro gadu tika izmantota Rullīšu trases konfigurācija, kas neietver vairākus iepriekšējos gados izmantotus līkumus. Vienkāršotā Rullīšu trases konfigurācija atgādina ASV tik populāros ovālus un būtu jānosauc Indy par godu Indianapolis Motor Speedway trases F1 sacīkšu konfigurācijai, kur arī daļēji tiek izmantots ovāls, bet trases līkumotā daļa atrodas ovāla iekšpusē. Šajā konfigurācijā Rullīšu trase ir kļuvusi ātrāka un īsāka, un līderi apli veic ātrāk par 45 sekundēm. Tādēļ organizatori šogad pieņēma lēmumu palielināt apļu skaitu braucienā līdz pieciem.
2500+ klasē nepārspējams bija pagājušā gada vicečempions Ainars Eikerts (Mitsubishi Lancer EVO). Ainars vienīgais spēja 8 apļus nobraukt ar laiku 42,xxx sek (pārējie 2 lēnāki dēļ starta no vietas), ātrākais sacensību aplis 42.169 sek. un gandrīz 4 sekunžu pārsvars pār otro vietu finišā.
Otrais finišā palika vēl viens ātrs evolūciju braucējs Andris Slava. Ātrākais aplis uzstādīts pirmajā braucienā 42.365 sek. Evolūciju dubultuzvara norāda uz to, ka pirmā posma neveiksme (visas evolūcijas palika ārpus labāko trijnieka) ir aizmirsta, un šo auto vadītāji iesaistīsies cīņā par čempiontitulu. Revanšs izdevies.
Lai cīnītos par uzvaru kopvērtējumā, ar meistarību un pāris skaistām uzvarām nepietiek. Ir nepieciešama stabilitāte. Izskatās šogad tādu ir ieguvis Mareks Štolcermanis (Nissan 350Z), kas vienīgais spēja 2500+ klasē otro posmu pēc kārtas iekļūt labāko trijniekā. Šis fakts noteikti priecē aizmugures piedziņas fanus. Imprezas šajā posmā paliek bez balvām.
Šķiet kaut ko nebijušu šajā posmā paveica Jānis Ivanovskis , kas, kā Street ieskaites pārstāvis, braucot ar ielas riepām, finišā apsteidza visus 2500 klases braucējus, kas startēja ar slikiem. Braucot ar Aigara Tīdmaņa lieliski sagatavoto BMW 323ti viņš uzrādīja labāko apļa laiku 44.282 sek. Aigars tikai nedaudz lēnāks.
Otrais 2500 klasē palika Normunds Orlovs. Pirmajā posmā izmantotajam BMW bija gadījušās tehniskas ķibeles, tādēļ nācās braukt ar rallijam sagatavotu BMW e36 Compact. Normunds nebija apmierināts ar to, kā auto uzvedās trasē, tomēr rezultāts nav slikts. Ja neskaita, ka zaudēts Street ieskaites braucējam.
Bet Ivanovskis un Orlovs nebija ātrākie braucēji klasē. Ātrāko apli klasē uzrādīja klases līderis Mareks Matvejevs 42.872 sek ar Opel Corsa. Diemžēl Marekam šis posms izrādījās gaužām neveiksmīgs. Pirmajā braucienā falšstarts (bojāta starta iekārta, kura cieta dēļ vēja pirms sacensībām, radīja problēmas daudziem, jo tika izmantota pirmo reizi VSā) un saņemts sods 8,223 sek. Otrais brauciens izrādījās vēl neveiksmīgāks, kļūda iebraucot līkumā, kam sekoja gandrīz vāks un izbrauciens ārpus trases tur stāvošajās riepās. Sekas - apskādēts auto un 10 sekunžu sods par izbraukšanu ārpus trases. Finišā ar astoņpadsmit sekunžu sodu trešā vieta klasē.
1800 klase ir vienīgā, kur abos posmos ir viens uzvarētājs. Jānis Skujiņš (BMW 318is e30) ar nelielu pārsvaru 1,277 sekundes izrādījās ātrāks par tuvāko sekotāju. Sasniegts klases ātrākais aplis 43.847. Kā arī iegūta speciālbalva no LAF Šosejas komisijas un „AJmotorsports”, kā ātrākais atmosfēriskā dzinēja automobiļa pilots
Otrais klasē Imants Firsts. Ātrākais aplis 43.876. Tuvu, tuvu, bet par īsu. Domājam ko darīt.
Iespējams izmaiņas jāveic šai apvidū. Kaut kur.
Šajā posmā bija rets viesis. BMW markas automobilis, kura nosaukumā M burts minēts. Grūti bija noticēt.
Autosporta programmas NR.1. operators bija nofilmējis Mareka Matvejeva neveiksmi un tā ir parādīta šajā sacensību apskatā (~2:00, ja slinkums visu noskatīties).
Spied "Play", lai skatītos video!
p.s. bildes ņemtas www.vasarassprints.lv, viena no 4rati.lv
Latvijas vasaras autosprinta čempionāta atbalstītāji 2010. gada sezonā: „Point Transaction Systems”, „Tehniskaisveikals.lv”, „Auto24.lv”, „Autodekor.lv”, „Baltikums apdrošināšana”, „Fixbox”. Informatīvais atbalsts no žurnāla „AutoEuro”, „iAuto.lv”, „jauniauto.lv”, „nightlife.lv”, „burnout.lv”.