Turbīna laiž eļū, jau 2 reizes bijusi rāmavā pa šo laiku, laikam būs jāmaina.
Ir būts jelgavā uz stenda, nezlikti rezultāti, bet pašlaik nekas spīdošs, netikām galā ar nenormālu duty ciklu kam par iemeslu bija aizdedzes sistēmas gļuks, nepareizi divi savienoti vadi.
Ir pabūts signālā, sataisītas savirzes un piekare.
Vien ir skaidrs, pie 3500 rpm un 2 bāriem zem slodzes ir pāri pa 220 zsp un 300nm tākā cerēsim ka viss iet tādā pašā garā.
Tie kas liek tās plastmasas caurules un stiprinājumus - westegeitam viņi neder, izkūst kā man tas notika minūtēs.
Un vēl, veselības nolūkos Taipers brauc uz E85 bioetanolu.
Šovakar uzlikts:
ellas savacejs
sataisit zobsiknsas vacins ar cautumiem
uzlikts stures pastirpinatajs un sapildits
uzpildita starpdzesetaja dzesesanas sistema ar tosolu
uzlikti arku dublu sargi
un kaudze citu sīkumu. haha.
Neliels izklāsts.
Vakar 12.04 plkst 18:00 pēc darba sāku ķimerēties, šodien 13.04 plkst. 16:39 beidzu.
Ap pieciem arī miega vēlme pazuda.
Taču par rezultātu spriežiet paši.
Tikai pieminēšu, ka tehniski viss beidzot, es pasvītroju beidzot ir salikts. Pa visu šo laiku ir izdarītas uz 5 roku pirkstiesm saskaitāmas lielākas un mazākas lietiņas un rezultāts:
Viss kas atlicis ir nokrāsot pr. bamperi, pārsegu un iespējams spārnus.
Kā pavisam neliels sīkums ir arī palicis sakārtot mērinstrumentus, bet tas jau salonā un tāds nieks vien ir.
Enjoy.
P.s. tie aerokači tomēr ir sekss lai cik funkcionāli vai nefunkcionāli tie nebūtu.
+ sapirku nerūsējošā tērauda skrūvītes sešinieces ar šaibiņām un visu ko redzēju smainiju, lai nerūsē.
Par cik te kads sudzejas par parak biezu updteitu, lieku vairak info kopa.
Pa so laiku, ir notiriti un nokrasoti diski. Dazus lieki seit satramdiju, visu tomer labak pasam.
Ir sataisita un iztesteta starpdzesetaja sistema un uztaisits rezervuars un sanemu no vacija laikam 22mm silikona sluteni. 5ls metraa. :O
Sataisiju gaisa piepludi un novietoju filtru, salodeju bamperi un sonedel planoju sataisit visus krasosanas darbus.
Ja runajam par sezonas atklasanu, nepiedalisos jo izskatas, ka Gintam K ir karsta sezona un tikai iespejams vins vares atvelet savu laiku lai dabutu braucamu. Tacu vis drizak busu tur, apskatit vares.