Pēc Mercedes muzeja un rūpnīcas apskates steidzāmies uz Porsche muzeju, kurš arī atrodas Štutgartē. Tā iemesla dēļ arī neizvēlējāmies BMW muzeju Minhenē, jo šeit varēja nošaut 2 zaķus ar vienu šāvienu
Bildēts, diemžēl, ar telefonu (+PS)
Arī Porsche muzejs ir ultra-modernā stilā ieturēts.
Ieeja 8 EUR
Izkārtojums man tomēr Mercedes muzejā labāk patika - tur viss bija daudz maz hronoloģiskā secībā, šeit - vairāk kišš-mišš
Izskatās pēc kartinga ar virsbūvi. Motors 1.5l, taču pievieca jaudīgākus un smagākus konkurentus dēļ viegluma un manevrētspējas
Koncepti
Jumts attaisās ar rāvējslēdzēju
Boxter koncepts
917 rinda
GT1
Moby Dick
Dakāras 959
Ielas 959
Sēdēšanas pozīcija
teorētiski, ja tas auto sasniegtu 321,4 kmh, piespiedēspēks būtu tāds, ka tas varētu braukt pa griestiem
GT1 ielas versija
Šeit parādīts virsbūves plānums
Pedoblau 968
Vēl pāris conceptu
Pēc TAG pasūtījuma, Porsche uzbūvēja dzinēju šai McLaren MP4/2 formulai
Šo Porsche izveidoja Ķīnas tirgum - lēts ražošanā, taču drošs un Porsche kvalitāte. Ķīnieši, aizsargājot savu tirgu, ražošanu nepieļāva.
Kopā ceļojums nostājās uz 150 Eur ar visiem transporta izdevumiem (Lidojām uz Memmingen, ne Štutgarti, tādēl vēl jāierēķina vilciens), guēšanām, ēšanām, biļetēm. Patīkami pārsteidza Vācijas publiskais transports, nekur nebija jāgaida vairāk kā 10 min.