Trase uz lauka, nav sačakarēta, traķis pielīdzinās un pieblietēs. Vēlams bez radzēm, bet ja galīgi nav citu riepu, ar ielas radzēm arī der. Apļa garums – 1.6 KM un diezgan līkumots, tā kā stūri būs ko pagrozīt.
Saudzējot segumu, treniņu kā tādu nebūs.
Laidīs ārā divus auto ar laika intervālu starp tiem. Pirmais aplis iepazīšanās ar trasi un neapstājoties aiziet uz diviem apļiem ar laika kontroli, no kuriem tiek ņemts vērā viens labākais. Laika kontrole tieši tāda pati kā 333 trasē ar dzeltenajiem datčikiem, kurus stiprināsim pie auto.
Kopā būs divi tādi braucieni un būs divi labākie laiki no katra brauciena, kuri summēsies un veidos kopējo laiku, kurš būs arī rādītājs.
Pieļauju, ka kāds uzsēdīsies uz vaļņa nenobraucot pat pirmo apli vai citādi nefinišēs kādā braucienā, tad tiem tiks summēti otrā brauciena abi apļi. Tātad – kopā četri apļi, četri rezultāti, no kuriem ņemam divus ātrākos.
Ir vēl cits variants – gonščegs iebrauc auzās abos braucienos un nav vispār rezultāta, vai nav apmierināts ar esošo rezultātu un uzskata, ka var labāk – maksā dalības maksu vēlreiz un brauc visu no jauna.
Dalības maksa – Ls 15 no dalībnieka
Tajā ietilpst:
- Trases īre;
- Trases sagatavošana;
- Tualetes;
- Laika kontroles elektronika un apkalpošana;
- Medaļas vai kausi ar gravējumu un šampji pirmajiem 3 katrā klasē;
- Mūzika un dīdžejs.
Pasākumā darbosies bufete ar siltiem ēdieniem un dzērieniem.