Kur BMW nav vietas jeb pirmoreiz bezceļā.

Pievienota: 08. Nov 2009, 22:36
Atjaunota: 08. Nov 2009, 23:37

Komentāri (92)

Visas galerijas no lietotāja Maxis


Labvakar.
Radās te ideja, ka vajadzētu apskatīties kas tas tāds bezceļš un kā tas viss notiek.
mana līdzšinējā bezceļa pieredze nebija diezko lielāka par mukšanu no pašvaldībnieku busiņa pa zaķusalas "kāpām" ar 1/2 parketnieku - Allroadu un pāris viegmsīgākām un nevieksmīgākām epizodēm dzīvesvietai piegulošajā kāpu zonā :volvo_motor_shaden:

Tā kā mums visiem zināmā saimnieka glaunajā Meredesā vēl bija viena brīva vieta, tad nospriedu, ka ir laiks beidzot apskatīties klātnienē kā izsktās bezceļa sacīkstes.

Komandas "Parapupus" zvaigžņotais sastāvs: Sporcmen, Doors, Ādlofs un Maxis

Maršruts: pa ne to visīsako ceļu nokļūt no Lilastes līdz Ērgļiem, pa ceļam nofotografējoties pie maksimāli daudz "waypoints"




Vieksmīgas sagadīšanās rezultātā dažiem dalībniekiem ir izdevies būt īstajā brīdī īstajā vietā un saņemt šādas, visnotaļ pievilcīgas VNZ



Atkāpjoties no virsrakstā deklerētā, jāmin fakts, ka sacīkstes uzsāka arī pāris BMW divriteņu



Tā kā Sporcs ir "nožņaudzies" un nopircis auto ar nepietiekamu durvju skaitu, tad mums ar Ādolfu iespēja tikt laukā no aizmugurējā soliņa bija tikai gadījumos, kad bijām kapitāli norakušies vai arī bija pietura "Pačuraitis" Tad nu mēģināju kādu kadru iemūžināt no "iekštelpām". Šeit Ādažu poligona pievārtē šķērsojam ūdenskrātuvi, kuras dziļums vietām ir tik liels, ka auto pr. lukturi apgaismo tikai noslēpumaino ūdens pasauli


Te mēs beidzot tikām laukā no mūsu 2. klases vietām un Ādolfs uzreiz metas palīgā Sporcu ievilināt visdziļākajā apkārtnes zampiņā




...pēc tam gan kļūdu censdamies labot, mazo G kalsīti aiz aukliņas izvelkot laukā





Sākotnēji pēc katra dubļainā posma seko kāda ūdens krātuve, kur noskalot sakrājušos dubļus



Te kungiem bija sanācis uztīt dzeloņdrātis






Atkal pa ūdeni jābrauc nedaudz sāk atgādināt bērnībā piedzīvotos laivu braucienus



Te iebraucām vienā melnajā trasē, beidzot tikām pie kārtīgas vinčošanās, bet pēc brītiņa paskatijāmies kartē un sapratām, ka ir FAIL un jāvelkas atpakaļ Vismaz pāris bilžu varēja saknipsēt






Kamēr saimnieks sapņo, ar deviņjūdžu zābakiem garām palido kāds japanese izstrādājums



šiten bija tāds samērā pastāv kalns, bet nu caur kameras aci tas stāvums mīklainos apstākļos pazuda





Vot i beidzot kārtīgi "papaļi"
Gājām pēc vienīgā kartē redzamā 30punktinieka pa melno trasi, bet šis pasākums izvērtās uz kādu brītiņu vai diviem



Pagāju uz priekšu paskatīties kā klājas priekša braucošjam auto. Sperot nākamo soli, itkā pavisam nevienīgā vietā ar krieso kāju ierāvu risē līdz staklei, piesmēlu zābaku un pasākums sāka nepatikt Turpmākajos brīžos bija problēmas ar -pārvietošanos, jo viena kāja bija 2x smagāka par otru, nenormāli žlurkstēja kā arī bija sajūta, ka kāja ir piesalusi pie zābaka (no iekšpuses)




Plāksnīte, kurai jāpiebrauc tik tuvu, lai ar vienu roku varētu pieskarties plāksnītei, bet otru uzlikt uz mašīnas


Taču tas prasīja stipri vien vairāk spēkus un pacietības nekā sākotnēji tika cerēts




Pec tam, kad manā "zābakpiesmelšanas vietā " bija atzīmējušies arī Adolfs un Doors (paviecās un nepiesmēla), taisnības labad ievilkām tur arī Sporcu




Pēc briža, kad auto bija vēl par kādu pusmetru vai metru augs'tak pacēlies, likās jau ka visām rūpēm gals un tālāk iesim ar kājām, bet tad no otras puses piebrauca Jeeps Rubicons [varu kļūdītes ar spellingu, bet slinkums maklēt kā īsti ir ] un izvilka mūs laukā.



Bet ar to viss nebeidzās. Nākamais uzdevums lai tiktu no šīs nelaimīgās vietas laukā - pārbraukt grāvim.



Ainiņa, kas paverās, nav no tām cerīgākajām




Te bildē grūti saprast, bet auto stipri raudāja. No kapota tecēja ūdens un lija pāri lukutriem


Bija pienākusi mūsu kārta braukt pāri grāvim


...un rezultāts kā parasti ar divām vinčām un lielu rkašanu beigās laukā tikām.
Ievērības cienīgs fakts: Gandrīz mūsu glābējekipāžai uzgāzām viršu egli, pie kuras bijām piesejuši mūsu vinču Visi tā bija aizrāvušies ar G-klases cīņu ar grāvi, kad tikai pašā pēdējā brīdī tika pamanīts fakts, ka koks jau ir gandrīz apgāzies


Te bija "neliels" sastrēgums izveidojies, lai tiktu laukā no meža uz koplietošans ceļa, jo katra ekipāža šim punktam mēģināja piebraukt no savas puses
Ak jā, ir jau pavisam satumsis, kompim batereja jau sen ir beigusies un lādētājs aizgājis pa skuju taku kā rezultātā čekpointus var atrast var tikai na haļavu un sekojot citiem auto






Ar pamatīgu nokavēšanos, bet bāzes vietu Ērgļos sasniedzām. Tālāk seko saviesīgā daļa, kura šajā galerijā atspoguļota netiks


šodienas uzdevums savākt max daudz čekpointu ceļā no Ērgļiem uz Ādažu poligonu. Brauciens vairāk uz orinetēšanos nekā bezceļu, bet nu ir arī pa kādam vinčas posmam.






Saimnieks bija tā aizrāvies ar komandas lamāšanu un kārtības/disiciplīonas ieviešanu mašīnā, ka "netika galā ar a/m vadību" un iepirda kokā
Visiem viss labi, mašīnai druksu salocīta duga, bet var bez bēdu rullēt tālāk


Te bija viens iebraucis mežā ar :ladymen: un tik ilgi klausījies mūziku un virinājis logus, ka aķīts bija izbeidzies, vajadzēja ievilkt


Lašaras izrakuši upi tieši tur, kur iet mūsu trase






Finišs Ādažu poligonā un viens seciālais uzdevums pa smiltīm, ar kuru mūsu saimnieks godam tika galā




Nu jau arī pietiks. Maz ticams, ka kāds līdz beigām ir ticis

Visā visumā pasākums interesants, bet varēja būt vairāk actiona un mazāk pārbraucienu
Paldies Sporcam un komandai!