Laiku īsinot, nolēmu ielikt nelielu reportiņu par vakardienas kartinggonku.
īres kartingu seriāla openkart.net sezona ir gandrīz galā, vēl tikai viens posms katrā līgā palicis, bet izsktās, ka sezonas beigu posmi ir stipri interesantāki par sezonas sākumu/vidu
Pēc sezonas noslēguma uztaisīšu te plašāku reportāžu par visu šo pasākumu, bet šovakar par vakarvakara posmu s/k "333"
Kādreiz man likās, ka sarežģīti apstākļi ir tad ja līst, pēc tam man šķita, ka sarežģīti apstākļi ir tumsā, bet pēc vakardienas ir skaidrs, ka visinteresantāk ir tumsā pa piensigušu trasi
Pamatīgs treniņš sanāca jau no paša agra rīta, kad bija jāmēro 25km garais ceļš līdz darbam. Ziemas riepas, protams, stāv šķūnītī un virsū esošās vasarenes ar vairs nav pirmā svaiguma Cerēju, ka atbildīgie dienesti būs uzdevumu augstumos, bet nekā
Visu dienu nebija skaidrības par to, kādi apstākļi trasē būs vakarā.
Tad nu ierodoties tapa skaidrs, ka braukšana pamatā būs pa sausu asfaltu, tikai dažos līkumos un taisnēs pa kādam sniega sanesumam.
šitādas pēdiņas sniegā atstāj kartinga sliki
"bāzē" pilnā sparā noteik reģistrēšanās. Dalībnieku nebija daudz - tikai 21 drosminieks (vasaras visvairāk apmeklētajos posmos bija pat pāri 60 dalībniekiem) - bet tas nemazināja pasākuma burvību
Visi kvalifikācijas bracieni tika veikti pa sausu trasi, arī C fināls notika vēl sausos apstākļos.
Bet jau B finālā sniegs pieņēmās spēkā. Sasniedzot trases virsmu, tas ātri vien visā trases garumā izveidoja ļoooti slidenu ledus/sniega maisījumu.
Šeit starts B finālam, no pole startē useris RV
Un aaaiziet!
Kad bija pienācis mans starts A finālā, visa trases jau bija klāta ar sniegu/ledu un varēja driftēt uz vella paraušanu!
Sākumā vēl tīri labi turējos un pat bija izdevies par vienu vai divām vietām pacelties uz augšu, bet tad kādā 4. aplī tiku sagriezts [tādos apstākļos pietiek pat ar knipi uzsist pa kartinga aizmuguri, lai sagrieztos ] un turpmākai cīņai par pjedestālu atmetu ar roku, tā vietā cenšoties apgūt braukšanas mākslu tik slidenā trasē.
ņemot vērā kartinga īso garenbāzi, apgriezties pa 180 un vairāk grādiem visatbildīgākajā vietā ir vairāk nekā vienkārši Arī trases nogriešana reizēm ir vienīgais saprātīgais risinājums
Pienācis finišs. Pēc braucienu biju tāādā sajūsmā, ka likās, varētu braukt vēl un vēl!
So far izsktās, ka šī bija sezonas interesantākā gonka!
Apsveicam uzvarētājus!
Beigu beigās paliku 8. no 21 dalībnieka, bet nu braukšanas prieks bija neaprakstāms un esmu vairāk nekā apmierināts ar pasākumu!
Nākamais Elites līgas posms 21.nov Kandavā, bet B līgai jau 14. nov. turpat kandavā [ja laika apstākļi to atļaus]
Pēc sezonas beigām ielikšu sezonas apskatu.
Paldies par uzmanību!
Šīm briesmīgajām tumsasbildēm autors nezināms