Laiks: 2004.gada 28.jūnijs, pirmdiena, plkst. 17.00
Vieta: Latvija, Rīga, SIA „Spīdola-3” teritorija
Aparatūra: Nikon Coolpix 5400
Ziņotājs: aģents Nr.760
Lietai pievienotie materiāli:
1.attēls Speed3 – kā jau jebkurš priekšnieks – stāv laukuma vidū un skatās, kā citi strādā. Nav laika pat atpūsties! Neapskaužu.
2.attēls Ford Transit mikroautobuss. Pēc Speed3 vārdiem, tajā tiks uzstādīts Mercedes pieclitru dzinējs (bez dir$anas). Motora pārsegs tam jau sagatavots, protams, Ford emblēmas vieta tiks aizmetināta. Tas būs lielisks automobilis, ar ko doties prom no bankas pēc naudas noņemšanas no konta...
3.attēls
Tas pats mikroautobuss. Skats no aizmugures. Par iespējamo salona risinājumu informācijas diemžēl nav.
4.attēls
Šo džeku nepazīstu, taču šamais makten rosījās ap savu tūningoto Moskvič 412. Teicās uzstādīšot Žiguļa dzinēju, tad vispār „vērsies lopā”. Lai veicas!
5.attēls
Normāls „bumeris” ar facelift un 18-collu riteņiem, no šī rakursa izskatās iespaidīgi, taču...
6.attēls
...taču tam ir „nonests” kreisais spārns (attēlā nav redzams).
7.attēls Jaguar XJ6. Hmm, vizuāli patīk labāk par BMW 7.sēriju E32. Klasiskāks.
8.attēls
Pirmās paaudzes Volkswagen Golf kabriolets. Pilnībā pārkrāsots. Ādas salons, taču... motortelpā atdusas dīzeļdzinējs. Nav vairs tas. Būtu GTI – „bazāra” nebūtu.
10.attēls
Kas tur īsti notika, kad Sprīdītis pūta stabulīti?
11.attēls
Normāla BMW 328i E46 kupeja.
12.attēls Archi 328.izmēra džemperītis ar četrām Hamann 19-collu pogām.
13.attēls
Šeit, cik saprotu, tiek novietoti metāllūžņi.
14.attēls Opel Hoetica ATU. Reāls aparāts – automātiskā pārnesumkārba (A), turbīna (T), ultraviegli materiāli (U). Motortelpa tā piebāzta ar visādiem tūninga elementiem, ka pat pārsegu nevar aizvērt! Teiksiet – neredzi, mudak – tā taču miskaste!? Pag’, pag’, es jau neteicu, ka Opel ir mašīna http://www.bmwpower.lv/images/forum/smilies/icon_rolleyes.gif>