Kaa nu gadijas, ka nee, bet pirms ZS nobeidzas motors Mkai . Vilku garaam mashinu kolonnai, kad pekshnji iemetas dzenis motoraa un paneli iedegas CHECK ENGINE, RMPi uz kadi 2i nokrit...vispar extremi ...labi, ka pagaju garaam visiem ...apstajos, noslapeju, neko vizuali protams redzet nevar, lai ari autinjsh skjiljas un darbojas, tachu tada sajuta, ka nestrada paris cilindri (raustaas). Aiz manis brauca draugs, kursh palidzeja atvilkt uz Rigu autinju svetdienas vakaraa. Pa celjam bija WESS, ievilkam tur, tachu ta ka vakars jau...ne1s nelaizz iekshaa...turpat blakus ir GROSS, domaju vismaz pie DIS'a pieslegt, lai nolasa kljudas...varbut ir kada ceriba un taa elektroniska vaina...tachu GROSSa elektriki nestradaa un teica, ka var tiaki 3dienas parbaudit
OK, nakanamaja ritaa ar Sirmo iedzenam autinju WESS'a kur veicam diagnostiku. Viss ir ok no elektroniska viedoklja, tikai 6/7 cilindra nav kompresijas ... lai ari biju cerejis uz kaadu izdegushu vaarstu/vanosiem/droseljvarstu utt. Ta ka bija skaidrs, ka lieta ir nopietna un WESS'a taisit motoru varetu but daargi, neesmu nekads kapeikpisejs, tachu yo know
Aizvedam uz Senosonu pie Mara. Tiek izjaukts un atklajas vaina:
izplisis gabalinjhs starp 6/7 cilindru
Japiezimee, kad tika atvests autinjsh no vacijas tika ari parbaudita kompresija un nekas neliecinaja, ka varetu butu pusta galva/blive vai kas tml...Autinjhs ari netika parkarsets....vienkarshi laikam nobraukums un kada mikroplaisa deva manit. Vispar velak runajot ar Mari (Senosn) un Aivaru (dullo) latvijaa ir kadi 3/4 gadijumi jau shadi ir bijushi.
Vispar ja salidzina attalumus starp cilindriem M62 un S62 (1s un tas pats bloks), nekas pardabisks tad neliekas....S62 gadijumaa izvilets ir ta, ka atstarpe ir atstata bagi mazaa.
atstarpes
OK, jasak meklet bloks....protams 1u bloku latvija nedabusi, nacas njemt ar visam galvaam/vanosiem utt. Ilgi mekleju motoru, nu nav vinju te dabonami Lidz beidzot uzzinu, ka Jelgava noraxtita Mka ir nonakusi pie Aivara...OK braucam pakalj...atveda uz Senosnu...Pirms likshanas iekshaa megjina izgriest spararatu/klokjeni...HUJ..negriezzas. Maris saka, ka var pajaukt valja paskatities, kas par lietu, tachu pirmstam uzzvanu Aivaram un saku, ka tada lieta. Aivars neatljauj jaukt valjaa, tipo ja attaisisim valjaa, tad atpakalaj motoru var nevest...nu neko vedam atpakalaj uz Bausku motoru, lai skatas dienu, ja negriezisies atdos naudu. Kad jau esam atceljaa uz Rigu zvans no Avara, atradushi, kur ir vaina...tipo jauceji ir netisham iemetishu kaut kadu plastmasas gabalinju no kaut kada stekera, kad jauca nost iepluudi ... ok braucam pakalaj motoram.
OK, motors ir iekshaa, griezzas, tachu atklajas, ka labais vanos neiet cauri checkingu, lai ari kaadu laiku pabraukaju ar graboshu vanosu...man nelikas, ka vinjsh neiet ... OK noaminijam ari vanosus...tagad beidzot viss ir tip-top.
vecie vanosi
Uzskatams piemers, kaa ir kad grab VANOS un kad ir top-zustand (nofilmeju pirms mainjas un pec mainjas..speciali uzgriezu mikrofona sensitivitati un jutigu, lai ir dzirdami visi trakskji)
Spied "Play", lai skatītos video!
p.s ja nu kadam vajaga sho bloku ar visam iekshaam (klokjene, klanji, virzulji utt), abas galvas, grabosie vanosi -> PM
Shogad pavasarii, izdomaju, ka gribu beidzot e39 M5. Tika izvirziti paris kriteriji:
* facelift
* melns + shadowline
* melna ada (ne divu krasu)
* melnie griesti (alcantara)
* velami pakeshu stikli
Tatad, kas ir lacitim vederaa: gandriz viss ...pilnaku neesmu redzejis , piemeram varetu izcelt, kas nav citur:
* masazznjiks ventilejamais
* alcantaras griesti ar (panoramas luku :hvz, un ar iebuvetu garazas vartu/shlagbaumu vadibu;
* panelis apshuts ar aadu
* DSP2
* viss parejais elektro un ar atminju
ilgu laiku nebija ne laika, ne ari iedvesmas safotchet. Bet nu pagajusho nedelj, brivdienas izdomaju, ka ir beidzot jasabliezz.
Rudens
Iebraucu veikala, pie reizes uz jumta noknipsejos
Kamer es te mekleju fokusu, piebrauca velviens M5 (diemzel niku no powera neatceros).
Salons (ar adu apvilkts panelis,alcantara,koks). Zinu, ka koks..biju uzlicis melno koku... nu moshka vel aluminiju vai karbonu japamegjina, bet nu melnais koks izksatijas galjima.