Tātad, doma sekojoša. Iesākšu galeriju ciklu no galerijas nosaukumā minētajām valstīm.
Ceļojums iznāca diezgan spontāns, jo tika iepirktas Airbaltic biļetes uz Parīzi, un pēc 9 dienām atpakaļlidošanai no Vīnes, nemaz nezinot vai varēs atrast auto nomu, kas nodrošina šādu pakalpojumu. Bet viss izdevās godam, labākais risinājums bija Sixt, kas piedāvāja 1.sēriju par labu ciparu.
Iesākumā ieskats Paris Motor Show 2008.
Pērkot biļetes nemaz nebija doma turp doties, bet tuvu izlidošanas dienai pētot, ko varētu apskatīt, izrādījās, ka motoršovs, kas notiek tikai reizi 2 gados Parīzē, iekrīt tieši šajos datumos.
Uzreiz varu piebilst, ka BMW rulz nedzirdēsiet, jo manuprāt nekā jauna BMW stendā nebija.
Šīs bildes komentārus neprasa:
Bija daudz konceptu, kurus te nemaz visus nevar salikt, savādāk paliks garlaicīgi
Renault:
Satiksme uz Parīzi konkrēti iebremzēja, braucām ap.00 no viesnīcas 2h 30 kilometrus, kaut bembī bija navigācija ar trafika problēmām - pats pārplānoja maršrutu. Vēlēk gan tika secināts, ka sastrēgumi tiek rādīti tikai uz lielākajiem ce;liem, kas tuvojās pilsētai.
Peugeot:
Pininfarina:
RR koncepti
Veči rambā spēlītes:
Ar nomāto BMW arī bija prikols saņemot mašīnu lidostā. Izrādās aprīkots ar stop&go (kā parezi sauc nezinu :P). Kādas 15 min stāvvietā negribēja lekt nekādi , izrādās jāieliek robā, un tikai tad jāspiež Start poga. Ieprieksh bija braukts ar līdzīgu fišku Renault, tur viss bija vienkāršāk!
Lexus:
Laikam jaunā Octavia:
Scirocco:
Q5:
Lamborghini (pēc tautas pieprasījuma):
Par izstādi laikam jābeidz, pašam apnika bildes krāmēt
Nākamajā 2.daļā būs īss Parīzes apskates objektu apraksts un Strasbūra......
Sekojiet jaunumiem
Vēl viena ar banditishen, speciāli Sporcam
Vēl tādas ar Daihatsu, nemaz nezināju, ka tik daudz modeļus ražo:
Un vēl daži ekskļuzivņiki:
Un tik burzmaini tur izskatījās:
Vēl šitāds brīnums Clarion stendā:
Un šitās visas ir tikai no 2 paviljoniem, pārējās nevar fiziski salikt: