Kā jau daudziem zināmais pedoblau tika pārdots, līdz ar to nācās lūkoties pēc jauna pārvietotāja.
Ilgi nebija jādomā tas, ka, protams, nākamais arī būs E30
Cita transporta man uz to brīdi nebija, no izpalīdzīgā puikas - HaL'a aizņēmos viņa sportenieku Eagle Talon, rij daudz, bet k-ko iet
Meklējumi vilkās diezgan ilgi, kā jau studentam pienākas, budžets nebija liels. Problēma, ka piedāvājums bija nekāds, lai neteiktu *&#$%^&. Lai neko nepalaistu garām, pa vakariem tika pārmeklētas populārākās Vācijas adreses, pat Lietuvā (ja nu gadās ), bet pilnīgi bez rezultātiem.
Uzradās ļoti labi pāris varianti Vācijā par normāliem cipariem, bet kamēr menedžējos, tie bija jau pārdoti. Laikam uz labiem eksemplāriem nevar kavēties pat dienu.
Joka pēc pat uz Lietuvu aizskrējām, jo bildēs likās ņemams, bet bija par sagurušu priekš tās cenas...
Kārtējo reizi lūkojot auto internetā, ieraudzīju vienu E30 iekš E30.de pie pārdošanas sludinājumiem.
Auto izskatījās tik labs, ka cerības praktiski nebija, ka auto pēc dienas vēl nebūs pārdots, bet tāpat neko nezaudēšu, ja aizsūtīšu vācietim jautājumu par cenu, jo nebija norādīta. Atsūtīja patīkamu ciparu. Cerības dabūt šo auto samazinājās pat vēl vairāk
Sazvanījos ar lietotāju Hesus, kurš arī sakārtoja tālāko jautājumu, līdz auto bija manās rokās pēc aptuveni nedēļas. Liels paldies Tev
Labi, pietiks muldēt, pāris bildes
Auto ir E30 325i M-Tech II, 89.gada
Stallītis, abas glāžu atsaites
Tumšās Hellas, xenons, piečurātie miglenieki
Te kopā ar otru aplaistāmo, RM1 katliņu
Iekšā melns ādas salons, melnie griesti, elektrologi, elektrolūka, atveramie sānu lodziņi, kruīzkontrole un vēl visādi patīkami pasākumi...
Maza banda saskrēja
Visā visumā esmu ļoti apmierināts, jāizskauž salonā čigāniskais piesitiens un būs labi
Pieminēt vērts ir tas, ka bildes ir nelegālas.. tā vismaz Olimpijas apsargs centās iestāstīt, ka nedrīkstot stāvvietā fotogrāfēt, jo liekot draudzīgajos nez, popularitāte vaikalam zūd?