Pirms 5 gadiem uz 18 gadu jubileju tika uzdāvināts šāds drots
golfs 2 ar 1.6l benzīna bīdekli. Bija uzticams kā vecs suns.Nekas netika taisīt īpaši tikai motoram pielieta eļļa. Brauca visi kam nebija slinkums. Lieki piebilst ka mašīna tika nokauta.
Tad nāca e34 `89gada 525 ar benzīna dzinēju. Ahujena kruts bij.bet diemžēl nav bildes.
Tad sakārojās kko lielāku tika ieķerts šāds verķis
1993.gada 2.4D. Normāls muzons vietas pietika visiem.
tika pārdots savai darba vietai un tur veči izdomāja autobusu tarenēt. Rezultāts NORAKSTĪTS.
TAD NEZIN KĀPĒC SAGRIBĒJĀS KKO EKSKLUZĪVU
PEOGOUT 205 1987.gada 1.9D
Nokāvu motoru tagad Tolmetā varat šo uzmeklēt.
Tad atgriezos atkal pie BMW.
Nonāca manā rokās šāds
Nekas īpašs 525dA. 2000.gada tourings. Ar 163 zirgaspēkiem. Riktīgs zemnieku auto ja gadā jābrauc daudz un no laukiem ir vēlme atvest kartupeļu maisu, 2 burkas, un trīs klēpjus malkas kamīnam....
Tiek tirgots 6500eiro.
TAd tika meklēts ar ko sievietei tikt uz darbu un tika iepirkts tepat BMWpowerī E34 540 6gang
laikam nekas te nav piebilstams.
Nedēļu šī pabrauca un teica ka nekad vairs nebraukšu ar šo LŪZNI
Nu jau pārdots.
Un tad nāca tiešam labs buss.
2002.gada WV Caravella 2.5TDI ar 150 zirgaspēkiem un labu muzonu.
Tā kā e34 540 draudzenei negājā pie sirds.
Tiek iegādāts e46 330 1998.
Protams tas nav 330 bet 328 ar 330 motoru man dziļi pajāt....