Braucot garām Minhenei nevarēju neieiet jaunatvērtajā BMW muzejā. Jau Minhenes lidostā viss liecina, ka viss šeit grozās ap BMW.
Tad nu tā, ņemot vērā, ka muzejs patiešām ir milzigs, saliku šeit manā skatījumā interesantākos modeļus . Tik liels, ka sākumā var apmaldīties – pāris īstas formulas, daudz moči un vesels lērums ar old-skūliem.Semeriem, kā jau flamgmaņiem atvēlēta vesela slavas zāle.
Pirmais kleķērējums no 1ser divdurvju versijas. Viņu var apskatīties arī no apakšas, protams, auto nav braucamas, bet tik un tā pārsteidza, ka uz katras ass nav vienas firmas riepas, tb katram stūrim savādāka riepa, labi ka vismaz izmēri sakrīt. Hi
Interaktīvais taibls, var iziet BMW vēsturi no 1918 līdz mūsdienām vienkārši pieskaroties galdam. Kā tas tiek dabūts gatavs tā arī nesapratu. Ņemot vērā, ka šī ir tikai otrā muzeja atvēršanas nedēļa, arī apsargs ir ieinteresēts par BMW vēsturi.
Tālāk var vienkārši šķirstīt grāmatu un bildēs redzamais tiek apstāstīts automātiski pāršķirstot lapas, atliek tikai klausīties angļu vai vācu mēli, eleganti, 21gadsimta powerpoints
Katru M motoru var izbaudīt austiņās, visslabāk izklausījās M3 CSL..
Bez M1 neiztikt.
Speciāli Edžulim. Neviens no šiem modeļiem nav jauns. Tajos tālajos 70-80tos BMW vēl neesot domājis par muzeju, līdz ar to jauni eksemplāri nesot tikuši saglabāti. Tagad gan esot savādāk. Visi redzamie ir atpirkti no īpašniekiem.
Nezinu kādiem mērķim šis ir uzražots, bet pēc stūres spriežot ir bijis arī trasē ekspluatēts
Izrādās šis ir pirmais.
Tad ir speciāli nodalīts showrooms priekš BMW, kas ir palikuši tikai kā koncepti
Tipa M1 , bet nav M1..
Paldies Dievam, ka šim netika uzsākta ražošana
Cerams, ka šis kādreiz parādīsies ielās. Arī pēc stūres spriežot jau ticis testēts.
Mēneša jaunums GINA LIGHT. No tāluma atgādina kosmosa kuģi.
Tā arī kundze neatklāja no kāda materiāla šis brīnums ir uzražots, bet tuvāk apskatot atklājas daudz brīnumi.
Tāds tuvplāna izskatās deguns - nav pārliecinoši. Džinsi..
Kā zināms, šamajam lampas arī tiek noslēptas, kad auto nedarbojas, bet izrādās nevienmērīgi - vienā pusē paliek vismaz 5mm šķirba.
Tāpat durvis vēl nav virinātas droši vien ilgāk par pāris mēnešiem, bet tuvāk apskatot jau redzamas vietas, kas ir sakrunkojušās. Laikam mierina fakts, ka šādā izskatā viņš tomēr ielās neparādīsies.
Bārs un WC līmenī, suvenīru šops štruntīgs, jāiet pāri ielai uz Welt ja gribas kādu T kreklu vai citu krūzi. Šeit tikai grāmatas.
Z9 – esot uzražots tikai vienā eksemplārā tālajā 99.g ar 4,0d motoru. Kā zināms 6ser parādījās drusku vēlāk. Ir redzēts googlee, tagad dzīvajā liekas baigi ekskluzīvs.
Rezumē: BMW atkal uzlicis standartus, kuriem pārējiem atliek tikai mēģināt tikt līdzi. Ieeja 12,50eur, ar divām stundām ir pa īsu lai visu iepazītu. Hailii rekomended.
Kā jau redzat, bildēts ar mehānisko ātrumkārbu.