Turbo-X

Pievienota: 13. Jun 2008, 20:12
Atjaunota: 13. Jun 2008, 21:10

Komentāri (32)

Visas galerijas no lietotāja HaL


2 dienas man atkal bija iespēja iztestēt ko jaunu un līdz ar to ir radusies iespēja jums pastāstīt. Un tas ir auto ar koda nosaukumu Turbo-X.


Turbo-X ir jaunais SAAB 9-3 modelis, kas savā ziņā ir ļoti eksluzīvs - uz SAAB Turbo 30 gadu jubileju ir saražoti tikai 2000 šādu eksemplāru, cena savā ziņā arī ir eksluzīva - 42k eur bāze.


Pilnais nosaukums atšifrējams kā SAAB 9-3 Turbo-X Limited "Black Turbo". Cik noprotams, tad auto ir pieejams tikai melnā krāsā un ar tumšiem 18" vai 19" diskiem.

Tākā šī koncerna visas automašīnas tiek uzskatītas par SAAB "aviācijas mantojumu", tad arī fotosesijai bija jābūt uz aviācijas atribūtu fona. Bet tākā iekš LV īsti nav pieejamu smuku vietu, kur bildēties uz lidmašīnu fona, tad kopā ar 6ec dodamies pa vienkāršo pabildēt uz Rumbulas lidlauku.


Kamēr 6ec strādā ar jau profesionālāku degunu, tikmēr es varu paņemt kurpju šņores un paknipsēt amatieru foto.
Meistars taisa meistarstiķi!


Kamēr nevēršamies pie auto apskates maziet agresīvākā gaisotnē, tikmēr pastāstīšu pašus pamatus.
Turbo-X aprīkots ar 2.8V6 Turbo dzinēju, kas attīsta 280HP jaudu un 400Nm griezes momentu, kas ierasto Zviedru pensionāru auto padara par kko vairāk.
Auto ieviesta jaunā SAAB XWD jeb "Cross Wheel Drive", kas balstīta uz Haldex 4.0 pilnpiedziņas sistēmu ar tādām fīčām kā elektriski vadāmu aktīvo aizmugurējo pašbloķējošo reduktoru eLSD. Saku kā ir - stulbi, bet šķērē nemetas.



Atšķirībā no parastajiem Aero modeļiem, šeit beidzot ir piedomāts pie sportiskās skaņas vai kā sporcs saka - bandītiskās skaņas !


Tonīts trasē ir tiešām smuks un dobšs, bet garākos pārbraucienos varētu pat mazliet traucēt, ja vien nebrauc virs 120, jo 100-120kmh robežā ir diezgan dobja un dzirdama salonā.

Zem durvīm ir izveidots apgaismojums, tumsā atvieglojot "niekāpšanas peļķē" fīču
Un Turbo-X simbolija arī izvietota //M style


Aizmirsu salonu pabildēt, bet inovatīvi pilnīgi nekā jauna, tas pats vecais lidmašīnas stila panelis. Durvju apdare varēja būt labāka, bet panelis ir no mīkstās plastmasas un izskatās/ir labas kvalitātes.

Auto arī ir Bose Centerpoint Surround skaņas sistēma ar 11 skalruņiem. Skan patiešām labi, bet priekš 2 subvūfer tipa skaļruņiem, kas izvietoti uz aizmugurējā paneļa, bass varēja būt jūtamāks.



Vienu jau var un beigta balle rumbulā , varu doties uz 333 pārbaudīt šamējā spējas trasē, jo izslavēts jau baigi.

"Vienā no aizokeāna valstīm „Saab” uzrīkoja īstas sacensības ar saviem diviem tuvākajiem konkurentiem – „Audi A4 3.2 Quattro” un „BMW 335 Xi”. Lai priekšstats būtu pilnīgāks trasē devās arī „Subaru WRX STi” un „BMW M3”. Automašīnas bija bez papildus uzlabojumiem ar ieslēgtām pretizbuksēšanas un stabilitātes sistēmām. Uz mitra trases seguma „XWD” sistēma pierādīja savu īsto varējumu, pilnībā nobīdot malā A4, pieveicot „Subaru” un atstājot „BMW M3” tā labākajā aplī sekundes desmitdaļu aiz sevis."



Nu es nebiju mega sajūsmā - auto protams skrien labi, bet ir vēljoprojām nenovērstā slinkā un neatsaucīgā stūre. Pat ar izslēgtu stabilitātes sistēmu, XWD elektronika jauc gaisu un nepieļauj sānslīdi vispār.



Bremzēm gan liela uzslava, asas un stabilas. Tā vien rodas priekštats, ka tās viennozīmīgi nepievils, ja arī kas cits pieviltu.

Pārsteigts esmu par degvielas patēriņu Priekš tiem parametriem un pilnpiedziņu, atdot auto, vidējas patēriņš bija 14.5 litri, manuprāt ļoti neslikts.

Īsti nav saprotama mērķauditorija šim auto - tīri tikai SAAB īsteniem faniem paredzēts auto, tādēļ arī saražotais skaits ir tik mazs!


That's all folks!