Tā kā man patīk šis nu jau Latvijā popularitāti guvušais autosporta veids, bet pašam raustās braukt un nav arī tehnikas ar ko, tad apmeklēju pasākumus kā skatītājs.
Neliels ieskats no manis, kā vērotāja no malas.
Lai nebūtu jāveido n-tās galerijas, papildinu esošo ar treniņu Biķernieku moto trasē 16.06.2008
Mainam riepas.
Tā kā trase sveša visiem, tad pirms slīdēšanas visi rindiņā lēnām izbrauc trasi. Manuprāt trase bīstama, jo šaura ar samērā lielu reljefa maiņu. Sportistiem būs ko pasvīst. Kristena pierāda, ka ar volvo ar var piedalīties - galvenais ir vēlme braukt.
Trase iepazīta aiziet, sākam slīdēt.
Ar velo šoreiz bija visērtāk pārvietoties pa mežu, lai atrastu labākos līkumus. Velo novietots pie žoga un turpinu vērot braucējus no kaut kādas pussagruvušas ēkas jumta.
Long Way Home
Braucēji arī neiztika bez kļūdām. Šajā līkumā izslīdēšanas sekas mazas. Citos līkumos izslīdot, braucēju tehnika cieta diezgan.
Man uz jumtiņa pievienojas treniņu filmētājs. Kur video varēs redzēt?
Volvo slīd
Atpakaļ pie līkuma, kurā bija finišs.
Līdz treniņu beigām gan nepaliku. Bet man gan šķiet, ka šī trase ir pārāk bīstama priekš drifta sacensībām. Pirmkārt to jau apliecināja daži braucēji izslīdot, un sekas bija samērā lielas, kā trasēs, kur līdz šim notikuši šovi. Otrkārt, kas notiks ar skatītājiem, to noteikti būs daudz, kur viņi tur visi mežā uzturēsies
Pirmie skatītāji un vērtētāji ieradušies. Kas ta šodien te notiek?
"Safety car" ir klāt, un var sākties treniņi. Organizatorus var vien tik paslavēt par padarīto, viss tiek labi kontrolēts - trases teritorijā iekšā tiek laistas automašīnas, kas piedalās treniņos, tiek kontrolēta dalībnieku auto kustība, aizliegta spolēšana nobraucot no trases (kaut gan daži izcēlās šā kā tā).
Smukie diski uzlikti - jābrauc uz starta pie pārējiem, lai var .
EMMMiņš mācīsies braukt ar fake m3
Nu tagad gan max tikai 70 km/h - ar šiem bubļikiem ātrāk nedrīkst
Aiziet - slīdam
Saproti - stūre jāgriež tā... un tad šitā
Te viens no tiem, kas gribēja izcelties starp braucējiem - sākumā spolēja gaidot rindā, pēc tam blakus mašīnām, kas stāvēja uz starta . Beidzās viss tikai pēc organizatoru aizrādījuma. Bet kāpēc bija jāspolē blakus citām mašīnām un cilvēkiem, apdraudot tos ?
O mūs filmē - jāsmaida
Greens uzpozēja. Jā kas man kā vērotājam no malas likās, ka ļoti svarīgi ir ne tikai braukšanas iemaņas, bet lielu lomu spēlē auto ārējais izskats. Piem. Greens brauc perfekti ar savu 316 , bet man kā neprofesionālim un vērotājam no malas, labāk patika skatīties spilgtākās mašīnas, kam bija kāda odziņa - piem. dzeltenais m3, spilgti zilie nissani, jo tomēr šis sporta veids ir arī lielākoties šovs skatītājiem. Varbūt vajag piedomāt pie auto krāsas, diskiem utt? Tas tā novērojums no malas.
Par latviešiem
Te gribētos citēt Gustavo - "Te nu ari beidzas Valta vakars..." tik Valta vietā šī kunga vārds. Likās, ka auto nopūšas - ehhh un viss tosols uz zemes.
Lai arī šī konkrētā m5 riepas kūpeja oi oi, tomēr man kaut kā šķiet, ka šis auto nav paredzēts driftam
DoubleD
Bilžas būs būs
Driftam paredzētās riepas noplēstas, ielas riepas jau virsū - jābrauc mājas iedzert siltu tēju, jo laika apstākļi ne paši labākie.
Drifta sacensību ideja un organizēšana Tehnika un iemaņas ir cēlušās kopš pagājušā gada - tā turpināt.
Arī es centīšos ik pa laikam kādu fotoreportāžu no turpmākiem treniņiem un sacensībām uztaisīt.