leģendārā RAĶETE jeb mans pirmais BMW sportinieks ;)

Pievienota: 18. Feb 2008, 10:10

Komentāri (33)

Visas galerijas no lietotāja SpOrcMeN


Mans pirmais BMW nāca man pirms Milleniuma 1997. vai 1998. gadā precīzi neatceros. nomainīja viņs arī leģendāro TOYOTU VISTA ( japāņu camry)ar stūri labajā pusē .
M535 pirkts no mana skolas biedra(PREVED Arvi) ~ 3500 $ ( reāli atdevu viņam ap 3000 $), kurš pircis viņu bij no kaut kādiem banģugāniem Rumbulā ar vārdiem - eta mashina ne jedit a ljetit )) Tajā laikā tjomka 90 % un bumbastiks uz 1 kw subiem, kur ausis spieda ārā likās pilnība(ja kas tie subi vēl man ir ar visu pastūzi). 1. dienā, kad auto dabūju, bembis vēl bija tehniski nojāts un bremžu vakumsūkņa defekta dēļ bremzes izspiedās ar nokavēšanos un Juglā onka priekšā nolika pa mēmajiem, es kaut kā vēl sabremzējos, bet e30 ielika manam svaigajam auto tik labi, ka iemeta mani vēl onkas mersīti un auto uz 9 mēnešiem iegūlās servisā pie cita klasesbiedra(čau Kaspar) bračkas , kurš neko nedarīja un līdz ar to arī nedabūja beigās visu naudu par remontu )) Kad auto izlīda no Mangaļsalas šrota viņam nebij bamperu, bet man tas līkās pietiekami labi tāpat un tad sākās uzlīmju bums un šķūnings vai LOW BUDJET GARAGE TUNINGs ( PREVED ZUTI ).

Trubas no Zutika Carnikavas STYLE tika uzsistas virsū ar cirvi )
Spoilers uz bagāžnieka no Opel Omegas no Mangaļsalas tuninga ateljē brutāli tika uzlikts pa virsu oriģinālajam skat. šedevra bildes



Nakļenes, spidometri - SELF MADE. RIGA LAROCCA STYLE.



Diski vēlak tika pārdoti šitie kaut kādam mersim.



Miglas priekšējās no Volgas vai Pobedas nezinu + ar zilo filtru apvilktas miglas bamperī arī no tās pašas Volgas nāca no vecfātera krājumiem ))

Vēl motortelpā zem gaisa filtra kastes bija mentu zilā migalka kura naktī griezās un zem auto bija diskotēkas efekts, žēl nav nevienas bildes )))

Stūre no Damberga ( PREVED Dzintar) pa dārgo pirkta no legendārā baltā e30 )
Ātrumkloķis no HCT.





Sporta gaitas aizsākās Carnikavā kur leģendārā SPORTA RAĶETE ieguva savu leģendāro nosaukumu un arī es līdz ar viņu savu niku, kurš saglabājies līdz šai dienai ))


Dragos par zvaigzni kļut neizdevās, jo motors jau bija nokurināts un arī 3,5 litrīgais bidelīds nekāds jaudas etalons nebija jau tad ) Protams līdzvērtīgus auto
rāvu vēsi ar Carnikavas chiptuninga ( PREVED Kazha) palīdzību bija kaut kas pieregulējams bet ko tas deva man bija un ir mīkla.



Visādi kartadromi arī lika vīlties, labākais rezultāts bij 4. vieta, Biķeros tika nokurināts motors dēļ uzvārītās eļļas.












Pārdevu Big_Boya korisham ( PREVED ), šitie Egoni arī nokāva motoru un tad beidzot atklājās ka gudrinieki tālajā 99. gadā bija amputējuši ēļļas radiatoru ar vārdiem - nafig nav vajadzīgs, un tagad mocot mašīnu eļļa visu laiku vārījās un rezultāta - dzenīts ātri bija motorā.