Aizmugurējā daļa gan ir izdevusies, līdzīgi kā jaunās „http://auto.delfi.lv/zinas/raksts/4104 target=_nul>Jaguar XK” kupejas gadījumā un līdzinās sportiski aristokrātiskajiem „Aston Martin” modeļiem.
Priekšējā spārnā žauna kā „Range Rover” modeļiem
Interjeres – nice! Jūtams patiesi milzīgs progress apdares materiālu un montāžas kvalitātē, salīdzinot ar priekštečiem. Bagātīgs ādas un koka pielietojums, kā arī izmantotā plastmasa podziņām u.c. virsmām ir tiešām kvalitatīva.
Bagātīgs būs arī standarta aprīkojums, kas ietvers ne tikai ādas salonu, bet arī skārienjutīgo ekrānu. Interesanta ir automātiskās pārnesumkārbas (mehāniskās kārbas nebūs!) vadības svira – nospiežot dzinēja startēšanas pogu, izbīdās „BMW iDrive” līdzīgs kontrollers, kuru grozot var iestatīt vajadzīgo pārnesumkārbas režīmu (P, R, N, D un S), „Sport” režīmā vadītājs var pārslēgt pārnesumus ar taustiņiem aiz stūresrata.
Vēl interesanti – jau standartā „Jaguar XF” būs ar ādas salonu, kas ietver arī pilnībā ar ādu pāršūtu priekšējo paneli un durvju augšējo daļu. „Supercharged” versijā āda tiks izšūta sarkaniem diegiem.
Aizmugurē gana daudz vietas, vairāk kā priekštecī „Jaguar S-Type”.
Nenormāli ieper lielais koka klucis aizmugurējo durvju apdarē. Naaais!
Tas būtībā arī viss Kas interesanti, neierasti „Jaguar” markai Latvijā, pirms šī modeļa prezentācijas to jau iegādājušies seši cilvēki! http://auto.delfi.lv/jauni_auto/jaguar/xf/ target=_nul>Cena no 49 tūkstošiem eiro.