Tātad apmēram pirms pusotra gada manā īpašumā nonāca šis auto.
Sakritības vai nesakritības pēc- nezinu.
Mašīnu gribējās, tāpēc dāvinātam zirgam mutē neskatījos
Īsumā par to kāds bija un kas bija...
[consored]Scorpio sedans
1992 gada
2.0i DOHC motors
Aprīkojums:
* Elektriskie logi-priekšējie
* Lūka- ar airi
* Kondicionieris
* Centrālā atslēga
* Priekšējā loga apsilde
* Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi
* laikam viss.
* nē tomēr ne viss protams, bija arī Ruslans iemeties un pāris vietās izgrauzis arī caurumus (arkās, sliekšnjos, grīdā)
Patīk tehniku savest un turēt tehniski un vizuāli kārtībā.
Tas arī tika pamazām darīts:
* Samainītas lietas, kas janomaina.
* Sametināts, pārmetināts.
* Sakrāsots
* Ielikti melnas ādas sēdekļi elektriski regulējami. ( Priekšējiem trīs pozīcijas + piepumpējama muguriņa/ Aizmugurējiem viena pozīcija elektriski regulējama)+ vēl salonā dāļas melnā krāsā- stoikām plastmasi, grīdas tepiķis u.c.
* Durvju abšifkas ieliktas tumšās aizmugurē.
* Lūka ar elektro motoru sataisīta.
* Aizmugurējie logi ar elektromotoriem sataisīti.
* Salikti apgaismojumi zem sēdekļiem + durvju apakšās, lai redz kur izkāpt ( ne kādas samaģelkas netika tašītas- tikai tādas lietas, kas nākušas šiem modeļiem).
* nedaudz modificēta priekšējā reste- izdomāju, ka bez ford zīmes varēšu ārī iztikt Arī zimugurē norāvu ford zīmi.
* uz dīzeļtipa izpūtēja gala uzmaucu uzgali. Nekādu pērkšķi negrbējās, tāpēc arī neliku ’sporta’ izpūtēju
* varbūt kaut ko aizmirsu :/
Nu jau vēl gads, laikam, ir nobraukts un šis tas izdarīts.
* Protams sekots līdz tehniskajam stāvoklim. Tiesa, ne kas daudz nav lūzis. (nomainīta kārba- vecā sūdīgi slēdzās otrajā, pr. rumbas gultņi, bremžu diski, uzlikas, pārlasīti suporti, kārbas spilvens, atrestaurēta stūres reika, bija viens nepamanīts rūsas pleķis pie aizmugurējā tilta, tas protams tika izgriezts un pārmetināts, aizmugurējais izpūtēja gala bundulis, noaminīta lamda zonde. moš vēl kāds sīkums. Neaizmirstam, ka šai mašīnai vis maksā limonādu
* tika iepirktas un uzliktas sēdinātās atsperes 30mm.
* pēc ilgiem meklējumiem atradu un pārliku, pārejas modeļa(92-94) paneli melnā krāsā + priekšējo durvju abšuvumus melnus.
* ieliku signalizāciju - tīri lai atslēgtu/aizslēgtu durvis ar pulti. Bet skatos, ka būs jāliek kaut kas nopietnāks, jo arī šādas māšīnas grib uzlauzt! Čigāni bija vienu nakti sapisuši slēdzeni un druvis.
* Ātrumpārslēga uzgalis uzlikts un prezis nomainīts.
Gan jau vēl kaudze ar sīkumiem, kuri ir aizmirsti.
Arī ar Ozoliņa sesto ir bijis tas gods kopā nofočēties
Kaut kas jaunāks no bildēm.
Kas ilgi naak, labi naak.
Ljoti negaidiiti tiku pie BBS RS 16' 8J ET11 diskiem. Kuri kaa par briinumu pat der!
Diski galiigi nebija kaa tie shobriid izskataas, netiiri, liiki, un jaametina 2 gab. sametinaaja, savelceeja, un samazgaaju
Veel jau pie vinjiem ir jaapiestraadaa, domaajams izdariishu uz pavasari.
Vakar tika iegaadaats nu jau otrais donors
beidzot buus automaats un ''nedaudz'' jaudiigaaks motors
Cits motora donors kaapeec?
Visu laiku mekleeju veco skorpi 2.9 24v, jo piekare vienaada ar manu, mazaaks chakars visu paarlikt.
bet taa kaa piedaavaajumu nebija, naacaas pirkt jauno.
Tad peekshnji Rihy izdomaajis bija paardot sauvu.
un te nu vinjsh ir
Konkreeti shim dzineejam ir 195zs, jaunajam skorpim bija 210zs.
Shim ir mazaak elektroniksas, ar ko veel vinji atshkjiras- nezinu :/
Bet arii 2.9 cosworth dzineejs
Beidzot esmu pabeidzis un uzlicis vasaras diskus
Shaadi tie izskatiijaas saakumaa- iisteniibaa veel briesmiigaak, te jau ir samazgaati, savalceeti, sametinaati..
Tagad skruuves kaa jaunas, plaukti spiid, vidi tiiri
Kaut kad pirms ziemas iegaadaajos sapleestus RS sliekshnjus. tos salodeeju un paarkraasoju
No iegaadaataa donora tika nonjemti platie moldingi ( nezinu vai tie arí skaitás kkaadi RS vai né, bet ar diezgan reti..) Protams tie ar tika nokraasoti.
Veel bamperu, moldingu hroma liistes ir sataisiitas melnas
Apmeeram shaadi viss izskataas kopaa.
Iiirr semenes, ir varianti
Paldies ELL
Šodien tiku pie priekšējās un aizmugurejās RS uzlikas.
Tiesa, ļoti bēdīgā stāvoklī..bet gan jau kko sadomās. Piedāvājiet man pr. bamperu uz kura varu pamēgināt!
Aizmugurejā uzlika no hečbeka. Tas nozīmē ka ir pa kādi 10cm īsāka. bet garāžā ir arī no sedana, tiesa tā nav orginālā
Vēl ir sūdi tādi, ka šito plastmasu nevar salodēt Būs jākniede un jādarbojas ar kniedem un stiklšķiedru.
Vēl ir tā ka viņi skrūvejās, un pa virsu nāk virsū tādi kā moldingi, kuri protams nav Tāpēc domaju viņus salaist kopā ar bamperu..
To sataisīs un tad jau manīs kā izskatīsies..
Vizuāli zemāku pataisa pa kādiem 3cm apmēram Tas priece
Tagad izskatās sūdā. vairāk tā ka liekas, ka pārāk ''sportisks'' bet laikam objektīvi varēs spriest, kad būs nokrāsots un normāli pielikts..
Pagaidām vienīga pozītīvā lieta liekas, ko iegūtu ja uzliktu pr. uzliku būtu tas, ka mašīna izskatītos vizuāli zemaka. lūpa ir apmēram 3cm. zemāka nekā pašreizejais bampers.
Aizmugurēja, kura arī protams sapista (āķis griezts un vēļ visādi sūdi) un bez moldingiem..
Uz auto virsbuuves vairs nav hroma..
Nevaru saprast vai ir labaak.. Sliktaak nav, bet vai labaak- hvz
Tagad prasaas logus ietoneet minimaali
Sogad vissticamaak nekaadi jaunumi arii vairaak nebuus- uz tiksanos pavasarii
Beidzot sņēmos un salipināju no daudz daļām Rs uzlikas.
Pārpulēju diskus.
Sakrasoju motora parsegu, bamperus.
Salona plastmasi nokrāsoti melni.
Parlimeju melnus griestus. ( bildes velak)
Kkā tā izskatās.
Parvilktie griesti un sakrasoti visi plastmasi.
Labakas bildes pagaidam nav. Nav ari no tapsanas procesa, nebija laika bildet :P
Gads riņķi. Bija uznākuši melnie un likās, ka ir jāpārdod, jo vairs nav brīvā laika tik cik tas bija sešus gadus atpakaļ. Bet draugi mani atrunāja no šī neloģiskā domu gājiena. Aiz-nākamgad tam ceļa nodoklis būs ~25eur vai cik tur nāk pēc 25 gadiem.
Auto netiek vairs tirgots. Vismaz pagaidām
Ielikšu kādas svaigākas bildes.
Šeit var redzēt visu smalkāk kas ir darīts: kas krāsots, kas metināts, kas mainīts, kas uzlabots utt.