Njā, nu tad jau pie lietas:
Ja kāds vēl nezin, tad šis ir 91g BMW E34 524td turbo dīzelis
Tā kā aptuveni pusotru gadu jau pārvietojos ar šo auto, tad nu laikam ir beidzot pienācis tas brīdis domāt par kaut ko citu.
Pa šo laiku ir daudz kas izdarīts, visu nemaz nevar atcerēties/uzskaitīt, bet nu pāris lielākie ieguldijumi:
Restaurēts sūknis un pie reizes mainīta zobsiksna dīzeļcentrā
Jauns sajūgs (disks, kurvis - sachs) eļļa kārbā, kulise
Jauns akumulators DETA (paldies userim Roblezz)
Jauna el sprausla ar devēju pirkta BM Auto (130ls)
Citi vadības bloki (viens bija beigts. Hvz kurš. Izrādijās ka lietotiem vidējā cena ir 100ls par abiem…)
Restaurēts ģenerators
Turbīna dīzeļcentrā pārbaudīta, strādā o.k, ziemā mainītas kvēlsveces, hadenē arī diezgan daudz kas nomainīts pa šo laiku, pašlaik nekas negrab, tiko nomainīta eļļa, filtrs, gaisa filtrs, degvielas filtrs, motors strādā/lec ļoti labi, nedūmo vispār un iet labāk par lielu daļu nojāto TDSu…
Vopšem dzinējā vājās vietas ir pārbaudītas/saremontētas (turbīna, el sprausla, sūknis)
Protams ir arī šādas tādas nepilnības, šur tur rižiks izlīdis, priekšējā stiklā nesen stulba plaisa uzradās….vēl arī tas ka kā jau lielākā daļa 524td, aprīkojums ir diezgan nabadzīgs…
Normāls studenta auto, patēriņš 8-9l soļarkas uz 100km, pa štrāsi protams mazāk.
Cena 2100EUR BEZ Diskiem!
Diskus atstāju sev, jo visticamāk arī nākošais auto būs e34, un kur nu vēl labākus diskus uz e34 par šiem ( nu labi vēl labāk būtu M paraleli, vai e39 M5 diski, un protams Alpina)
Ā, vēl atcerējos ka jāpiemin to, ka šamējam ir arī reduktors ar bloķi