Šonedēļ biju Francijā, kur notika jauno „Peugeot” modeļu testi. Kā jau frančiem pienākas, balto cilvēku pasākumi notiek pilī!
Sākumā paredzēta braukšana ar „Peugeot 207 SW” (jaunais universālis, attēla dibenplānā) un pirmo „Peugeot” džipu – „4007” – attēla priekšplānā
Pils būvēta 18.gadsimtā, bet joprojām ir attiecīgās dzimtas privātīpašumā, tiesa, daļa tās tiek izīrēta dažādiem pasākumiem, piemēram, kā šim. Gleznas visās malās.
Ēdamzāle, kur arī mums bija pusdienas ar oficiantiem un tā. Virs kamīna glezna ar Luisu XIV.
No sākuma kruīzs ar „Peuget 207 SW” pa Parīzes apriņķi kādi ~120 km.
Maršruts veda pa šāda tipa ciematiņiem...
...un šāda veida šosejām. Vietējie tur močī ar ~110 km/h, kaut arī atļauts ~70 km/h.
Atgriežoties pilī, auto tiek nomainīts uz džipu – „Peugeot 4007”
Arī „Peugeot 4007” gadījumā jābrauc ~150 km pa tamlīdzīgiem ceļiem.
Lai arī pēc šī maršruta tiek solīti ~10 km off-road, jau pirmajā etapā ielīdām pļavā :P
Lai arī tikai pļava, puķītes slēpjas dubļos/mālos. Auto brauc kā pa galertu ar savām 18 collu „Bridgestone” šosejas riepām.
Klusā daba
Salons faktiski tāds pats kā „Mitsubishi Outlander”, uz kā bāzes „Peugeot 4007” arī veidots. No iepriekšminētā tas atšķiras ar citādu priekšējās un aizmugurējās daļas dizainu, aprīkojuma līmeni, stūres iekārtu, balstiekārtas regulējumu un dzinēju (2,2-litru biturbo HDi dīzeļdzinējs ar 156 ZS / 380 Nm, kas sajūgts ar 6-pakāpju mehānisko pārnesumkārbu).
Kā jau minēju, pēc tam bija viegls off-road, kas vairāk aprobežojās ar braukšanu pa peļķainu un dubļainu meža ceļu Tiesa, „Peugeot” pārstāvji paši atzīst, ka tas nav domāts kā apvidnieks braukšanai pa smiltīm, bet gan ģimenes auto pilsētai, kaut arī tam ir pastāvīga pilnpiedziņas sistēma ar bloķējamu starpdiferenciāli.
Smagākais off-road posms :P Te arī vairāki izkāpa ķert smukas biužas ar šļakatām
Igaunis, ķerot smukās biužas, ieķēra arī pāris šaltis dubļu
OK, fočētāji palikuši pēdējie, jāturpina off-road posms :P
Pēc tam tie džipi izskatījās kā nezin kur braukuši Kaut gan patiesībā vienkārši pirms peļķēm netika bremzēts
Pasākums beidzies, tādejādi viss vakars brīvs. Dodamies atpakaļ uz viesnīcu. Pēc nobrauktajiem ~300 km secināju, ka Parīzes piepilsētās cilvēki brauc tikai ar drotiem (visādiem tur „Peugeot”, „Renault”, „Citroen” utt.). Krutākie brauc ar „Toyota Land Cruiser”. Vienīgais „BMW”, ko todien redzēju – tas pats pie viesnīcas.
Iemaldījos arī viesnīcas apakšzemes stāvvietā, tur, neskaitot vēl divus klasiskus „Porsche 911”, bija arī šitāds – apklāts ar oriģinālo pārsegu. Acīmredzot, saimnieks baigais pedants, līdzīgi kā šejienes Tune-L :P
Nākamajā dienā puse dienas bija brīvs laiks, tāpēc paņēmām „Peugeot” un aizbraucām līdz Parīzes centram. Kaut arī no viesnīcas līdz centram ir ~15 km, uz šosejas izveidojies sastrēgums. Sastrēgumā starp 3. un 2. joslu jāatstāj pienācīga sprauga, jo motocikli un rolleri tur močī cauri neatmetoties. Dažreiz rolleri ielido sānos tiem, kas maina joslas. Arī tādu skatu redzējām.
Parīzes centrā satiksme pēc džungļu likumiem. Rolleri tur ir visnaglākie. Arī vietējie spraucas un mīcās, kur vien var. Joslu apzīmējumi tur laikam tikai informatīva rakstura vai speciāli tūristiem. Nav brīnums, ka viņiem tur daudzas (arī krutas) tačkas ar saņurcītiem stūriem (tostarp no parkošanās stila).
Tuvojamies Triumfa arkai
Vot šitais ir lielākais pipec, kas redzēts satiksmē. Tā skaitās apļveida braukšana ap Triumfa arku :franči_lol: Kā redzams, tad jebkurā brīdī vari izdomāt braukt perpendikulāri visām ~5 joslām uz sev vajadzīgo ieliņu Mīcīšanās notiek neatkarīgi no auto markas, izmēriem vai tās cenas. Ja esi kādam priekšā, tad mīcies tālāk, ja nelaiž, uzmet ar roku čau un 100% palaidīs.
Te jau pie Eifeļa torņa
Tas arī viss, atzīmējāmies svarīgākajos objektos un devāmies atpakaļ uz lidostu.