Lieldienas Nice&Monaco

Pievienota: 11. Apr 2007, 22:56

Komentāri (35)

Visas galerijas no lietotāja gest


Ideja par to dzima spontāni un tik realizēta praktiski bez iepriekšsagatavošanās, t.i. tikai ar hoteļa rezervēšanu Nicā. Ceru, ka mans vārsmojums palīdzēs līdzīgi domājošiem sagatavoties līdzīgam braucienam un zināt ar ko rēķināties.
Saprotamu apsvērumu dēļ lieljaudas BMW netika kustināts, jo vasaras pārbraucieniem tikai iegādāts 130zs dīzeļgolfs, kuram šis bija īsts izturības tests. Golfs ar 110.000km noskrējienu un aprīkojumu sarakstu, kuru domājams daudzi vēlētos redzēt savos BMW - tiptroniks, āda, klimats, kruīze, lietus&parking sensori, visas elektrības un vēl visādi labumi (ja kāds vēlas, auto vasaras beigās ir iespējams iegādāties). Viss pasākums bildēts ar Sony Cyber-Shot DSC-T7, kurš vispār nav paredzēts tumsas bildēšanai ( kā arī bildēšanai kopumā) un laikam jāpriecājas, ka vispār ir kādas bildes.



Tātad tika nosprausts iedomāts maršruts 4 dienu garumā ar mērķi nokļūt Francijas dienvidos. Ceļojuma sākums ir Beļģija un turpinājumā ietvēra Franciju – Šveici – Itāliju un vēlreiz Franciju, Nīcu un Monaco kā galamērķi. Atpakaļceļš – Monaco – Itālija – Šveice – Vācija – Luksemburga - Beļģija. Rezultātā tika pieveikti 2.765km ar ātrumu krietni virs atļautā maksimālā. Ja vēl pie sagatavošanās, tad jāpiemin divas pārbaudītas vērtības, bez kurām neviens ceļojums mūsdienās praktiski nav iespējams – Cobra XRS 9700 un TOM TOM Navigation 5. Bez komentāriem.

Tātad 5. aprīlis ap 12.00 un dodamies ceļā. Ceļš vienmuļš un sākums neko interesantu nesola.




Tāds skats apmēram vērojams kādas stundas piecas līdz tuvojamies Šveices Alpiem. Apkārtne kļūst interesantāka, ceļš kalnains. Ņemot vērā, ka Šveice nav Eiropas Savienības dalībvalsts, priekšā robežkontroles punkts. Trīs robežsargi stāv, runājās, braucošiem īpašu uzmanību nepievērš, pat neapstādina nevienu un pases nepārbauda, tā arī nesapratu viņu tur esības jēgu. Līdz Ženēvai palikuši 50 km, izdomājam baudīt dabu un pa bāni nebraukt, līdz ar ko Šveices bāņa stikeris30 eur apmērā, derīgs līdz gada beigām, nav jāpērk. Ceļš ved pāri kalniem, temperatūra krītas – sniegs, iespaidīgi serpentīni, kundze blakus sāk bļaut, ka sākšot vemt, neesot redz īstā vieta sportiskai braukšanai, bet golfiņam ESP tak jāpārbauda vai maz strādā







Pirmais iespaids par Ženēvu -skaista, ļoti tīra un dārga pilsēta.







Izrādās Ženēvā ir robeža ar Franciju, tieši tāpat kā Valka-Valga – robežpunktu redzam, bet apstādināti netiekam. Miglā tīts priekšā paliek Francijas augstākais kalns Monblāns, līdz kuram kādi 50-60km, to atstājam citai reizei. Paliekam pa nakti Annecy, Francijā, nobraukti 770km un laiks vīnam.



6.aprīlī sākam agri, laiks ārā ideāls, skati tādi paši.









GPS izdomā, ka ātrāk būs pa Itāliju. Priekšā viens no maksas tuneļiem, kas ved uz Itāliju. Garums – 12km, cena 31eur vienā virzienā, pērkot uzreiz atpakaļ braucienam - 39 eur.



Tālāk tie paši Alpi, tik no Itālijas puses.





Satiksme no rīta maza, ātruma ierobežojumus itāļi neievēro principā.





Un rezultātā ap pusdienas laiku atduramies pie Vidusjūras, griežamies uz rietumiem un līdz Nicai palikuši 170km.

P.S. Tā ir jūra Cyber shota izpratnē






Nobraukti pēdējie 530km un galamērķis Nica sasniegts. Klimats un daba pilnīgi cits.



Skats no hoteļa parka uz jūru. Parks nožogots, neviens cits kā hoteļa iemītnieki tur iekšā netiek, apkalpojošais personāls pienes klāt visu ko vēlies, nu gandrīz visu.. Ir soliņi, vari sauļoties tepat, iet līdz jūrai, vari rakt, vari nerakt



Pēc sajūtām ārā apm. 23-25 grādi. Life is good!!!






Daži peldas, ūdens temperatūra varētu būt ap 17-19 grādiem. 60% no celtnēm gar jūras malu sastāda hoteļi. Cenas – vidēji 350eur un uz augšu.



Futbolu, volejbolu uzspēlēt nebūtu iespējams, segums nav atbilstošs.



Izrādās neesam šeit vienīgie latvieši, tik žēl ka nav BMW..



Gar jūras krastu līdz Monaco apm.30 km







Klāt esam. Iebraukšana tikai vieglajiem auto.









F-1 trase pilsētas vidū, jau ar daļēji uztaisītiem bortiem



un tribīnēm



Vietējiem pārsvarā šitādas mašīnas



Pārsteidza underground parking cenas – par 3 stundām samaksāju 0,90 eur. Pēc 18.00- cena 0,30 eur stundā! Super.



img:8ae8aa8DSC02996.JPG[/img]

Smags rīts – gan no tā ka galva sāp, gan no tā, jābrauc tālāk..















Protams, katru sevi cienošam hotelim jābūt baseinam,



kā arī vietai, kur noparkoties..



Visam skaistajam pienāk beigas, Monaco paliek aiz muguras un sākas maksas bāņi, kas Itālijā nav tik dārgi kā Francijā. Izbraucam 7. aprīlī ap 12.00, 1000km ātra sprinta un paliekam pa nakti Vācijā, 100km pirms Luksemburgas. Kopā turpceļš sanāca apmēram 117eur, atpakaļ ap 60 eur, jo mazāk tika braukts pa Franciju.



Atpakaļceļš skaists, Vācija un Luksemburga arī, bet pēc redzētā nekas vairs nepārsteidz, trūkst eksotikas 

8. aprīļa vakars un bez steigas esam atpakaļ Beļģijā. Rezultātā golfiņs testu izturēja uz teicami ar vidējo atzīmi 6,5l (kompa rādījums) uz 100km, kas pie vidējā ātruma 150km/h ir fantastisks rādītājs. Pie kam eļļas atzīme uz šupa ir tieši tajā pašā vietā kur tā bija pirms 2.765 km. Tas priecē! Protams, salīdzināt ar BMW šo transporta līdzekli nevar un nav vajadzīgs- ļodzīgs, nestabils, neiet, degvielu neēd , bet kā lēts un pietiekoši ietilpīgs pārvietošanās līdzeklis der.

Rezumē: Noteikti iesaku visiem apmeklēt šo paradīzi. Bet vai ar auto tur dzīties ir prātīgi, it sevišķi ja sieva nebrauc?( No Latvijas tas būtu ap 2.500 km uz vienu pusi) Diez vai, ar lidmašīnu noteikti sievai būs mierīgāk un vīns ieekonomēsies





Adios, amigos!