Jāsāk beidzot atzīmēt kas un kā savādāk aizmirsīsies Te publicēšu bildes un tekstus attiecībā uz M3 jauno dzīvi - restaurācija + šķūns. Vairāk bilžu ar pašu auto un procesu būs tad kad pats ķeršos klāt pēc ~ 2 mēnešiem.
1) Auto iegāde
Par to jau it kā ir stāstīts. Nu esmu iepazinies ar viņu tuvāk un ir skaidrs, ka ir tas ko vajadzēja. Neko dārgāku nebija vērts pirkt, jo tāpat zināju, ka būs jāiegulda vizuālajā, piekarē, motorā utt. Respektīvi pats auto ir tikai puse no uzvaras.
2) Virsbūve
Pirmais kas tika darīts - pārbaudīts uz stenda vai nav šķībs. Paldies Dievam, ir taisns
3) Piekare
Pēc piekares apskates secinājām, ka bukses ir jāmaina by default, kā arī amīši vairs nekam neder. Rezultātā tika pasūtīti Cobra coiloveri, kas regulējas gan augstumā (40-80mm), gan cietībā (atvēri haubi un saregulēji) kā arī regulējami alumīnija atbalsti. Tas joprojām ir procesā.
Tikmēr jau ir nomainītas visas bukses.
4) Vizuālais
Kamēr auto gaida coiloverus, nevar mierā nosēdēt tādēļ pa biškiņai iepirku visādus loriņus kas uzlabos vizuālo skatu:
Jauna Hella smoked optika:
Startec aizmugurējā optika:
Un BBS 18" 8j un 9j diski kas būs tieši laikā :P
Šitā izskatās 18" diski uz M3:
Pēc piekares uzlikšanas auto pārceļos uz citu vietu, kur tiks izņemts un pārbūvēts motors, pats auto tiks samērā izjaukts un ceļos uz pārkrāsošanu (original krāsā). Tad arī viss process tiks bildēts un atrādīts šajā galerijā. Cerams viss neieilgsies...
Paldies par uzmanību un uz drīzu tikšanos!
Diski virsū
Lai arī šitie diski ir ok, taču tiks mainīti pret jauniem BBS LM 18" jo tagadējiem ir problēmas ar ET pēc lielajām bremzēm...
25.04.2007
Nekas nestāv uz vietas, viss turpinās
Patreiz ir savesta kārtībā hadene, restaurēta stūres reika, uzlikti jauni plaukti ar šarām, stūres pirksti, sailentbloki ekscentriskie.
Bremzes ar beidzot tulīt būs virsū jo viss ir sagatavots.
Lai uzliktu E36 M3 priekšējās 315x28mm bremzes, neko īpaši ķīmiķot nevajadzēja - tikai uztaisīt precīzu un izturīgu duralumīnija flanci zem bremžu diska. Suports skrūvējas pa taisno. Vispār tur viss priekšā diezgan līdzīgs ar E36 M3... Vēl arī būs 25mm bremžu cilindrs galvenais no E32 750i.
Te vecie un jaunie bremžu diski: jā, tie jaunie ir nedaudz novirpoti, bet pagaidām iztiskšu ar tādiem
Te flancis. Dažādas pārejiņas utt.
Liekam virsū:
Liekam virsū bremžu disku:
viss čotka
Suports arīdzan virsū.
Tuvākajās dienās auto pārceļos pie Speed3 uz krāsošanu
07.05.2007
Turpinu vākt dažādas detaļas lai pēc auto krāsošanas un salikšanas varētu likt jaunas virsū nevis 20 gadus nolietotas.
Rolis uzdāvināja lūk šādu skaistu jaunu M Tech II stūrīti