Sabildēju šādus tādus snapshotus līdz pasākuma atklāšanai, kamēr vēl bija gaišs.
Atmosfēra.
Brāļi bembelāti
Skatītāju vēl nav, tos līdz 19.00 nelaida iekšā, kaut arī pūlis pie vārtiem, kā citi zināja stāstīt, bija kā uz Prāta Vētras koncertu
Letiņu „BMW M6”, kas startēja arī „Gumball”. Šeit tas ieradies ar atbilstošu tehniskā atbalsta auto – „Range Rover V8 Vogue”.
Džeki uz tā M6 liek pilnīgi svaigus slikus
BMW 325ix
Visi grib 600 zirgus, a ko darīt?
Žiletītes
STIenis
Ja šo bildi izrautu no konteksta, šķistu, ka tā bildēta autokapsētā
It kā pirmā doma – ko te dara „BMW 740iL”, bet tas uzvilka daudz augstākas veiktspējas auto.
Citi jau ar pieredzi šādu pasākumu dalībā uzbūvējuši sev chill-out’u
Kad bildēju šito, tad pat garāmejošie slāvu jaunēkļi rēkdami savā starpā pārsprieda šo šedevru – „4e eto za h*ina, b*e!?” „da eto pi*dec kokoita, mugaga”
Porsche 911 Turbo. Starp citu, bija arī Porsche Cayenne Turbo S (nejaukt ar parasto turbo, kā pasākuma vadītāji!)
911 Turbo kopā ar M5
Phasma’s E21
Vēl viens E21, šitais griezās tiešām labi. Cik saprotu, pieder userim janeks7
Njā, izrādās, ka arī 21.gadsimtā ir vēl cilvēki, kuri domā, ka viņu saņurcītā kadža iet lopā...
Vēl viens opels
Te džeki viņam līmē ar plēvi ciet amputēto virsbūves paneļu vietas
XENON Honda CRX. Kā vienmēr – uzvara savā klasē.
Šitais būtu vispiemērotākais pārinieks tam kadžam
Te laikam NOSu izvadā
Uzasnax!
Rukuts
Audi 1.8T, kam motors griežās it kā līdz 11’000 apgr./min
Motors tam 11000rpm
Šeit savukārt usera Coyotte Audi motors
RM1 ar 325i un Zzips ar 530i V8 kvalifikācijā
A vot te īsts draga aparāts no Somijas! Esot vairāk kā 1000 ZS šitam. Vienīgi trase viņam pa šauru un īsu te, kā uzdod gāzi, tā mētā pakaļu. Tur, kur šitādi brauc savos dragos, viņiem trases koridors ir daudz platāks, lai netraucēti mētātu pakaļu paātrinoties. Šitais jau pirmajā A klases braucienā pakāsa. Tiesa, manāms, ka tas tikai pie finiša sāk vērties. Te VIDEO (labais peles klikšķis un Save Target As (DivX, 3 MB)) no kvalifikācijas brauciena; motora skaņa monstrīga!
Saimnieks
Salons
Mērinstrumenti
Štepselis
Runājot ATAMAH leksikā, tad ar šo patiešām ir "daže strašno rozgonatsa", jo Biķernieku draga taisnes šaurajā koridorā, dodot pilnu paātrinājumu, viņam pakaļa tā "šļifuet", ka A klases finālbraucienā viņam pat viens rats uz brīdi aizgāja pa grunteni, bet ar otru pusi gandrīz sadalošās joslas konusus nonesa, tāpēc drosele, cik noprotams, netika dota uz pilnu klapi. Bet nu tā kopumā "perdoļit" normāli - "1000 konei, h*li ti hočeš!?"
Ģeneratora nav, tāpēc tiek darbināts no aķa, kas dīkstāves režīmā jāuzlādē
Pakaļējais ritenis
Kvalifikācijas otrajā daļā uzlija
Pasākuma oficiālā atklāšana ar visādiem tur priekšnesumiem, pēc kā sākās draga finālbraucieni