4door 400zs > Porsche 911

Pievienota: 30. Aug 2006, 22:22

Komentāri (176)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Nu tā, auto ir Rīgā un es to vienkārši mīlu! Visu laiku domāju vai tik M5 pēc M3 neliksies gulta ar 400zs, bet auto ir vienkārši perfekts! Viss kur skaties, viss ir 2x kvalitatīvāks par M3 (neaplieku M3!). Braukšana pa bruģi un nelīdzenumiem ir klusa un mīksta un nav ne mazākā troksnīša, lai arī auto ir sēdinātsm, bet tajā paša laikā stabils un perfekti vadāms. Nav arī raustīšanās, gaita plūdena. Kārba slēdzas tā it kā tai būt shortshifters - ļoti īsi un ļoti precīzi, pat M3 tik īsa nebija. Un skaņa!!! Auto piederējis kādam no Viesmann GMBH un ir uzstādīta kaut kāda Viesmann izplūde no kuras nāk tāds tonīts........... Vienvārdsakot ideālākais auto ko pa to naudu var nopirkt. Ak jā, vēl tas arī iet lupatās, ja tas kādu intersē











Pirmais cilvēks, kas sēdējis šī auto aizmugurē tā mūžā ir Bimmers






-------------------------
Kā tas viss sākās
-------------------------

Nu jau parāk daudz cilvēku prasa, kādēļ pārdevu M3, ko vietā utt. Man jau ZB katram atbildēt tādēļ atklāšu...

Kā jau lielākā daļa zina, pārdevu M3. Šis bija tas gadījums, kad nebūt nebiju prieīgs par auto pārdošanu, bet, nu vienkārši sagribējās ko citu, lai arī nezināju ko. Varianti svārstijās no E30 M3 + E38 līdz 911 996 pa starpu esot E39 M5, jaunajam 320D ar automātu utt. Nu nekādas poņas. Tad vienu dienu ieraudzīju mobilē šito alpinu un uzreiz iepatikās. Domāju, ka jāņem ciet vasarai + kaut ko tipa E34 ziemai. Domāts, darīts, pasūtīju auto, taču šis bija pirmais auto par kuru nebiju drošs, māca šaubas, rādijās pat slikti sapņi par šo auto... + sāku pamanīt, ka salonā nav Alpina plāksnītes ar kārtas numuru, uz sliekšņiem nav alpina utt. Lai arī diski, buferu uzlikas, stūre ar switchtronic utt bija Alpina, tomēr pašā pēdējā brīdī atteicu šo auto un labi vien bija.

Alpina B3 convertible ar switchtronic








Bet ko vietā? Un tad nāca apskaidrība... Tā kā jaunajā auto agrāk vai vēlāk vajadzēs arī iestūtjēt bērnu ratus, tad ir tikai viens variants - "Emka" ar 4 durvīm, jeb M5! Un tā nu sāku meklēt E39 M5... Un vēl tik pasakiet, ka M5 ir 2x lētāki par E46 M3... muļķības! Prasības bija pēc facelift (00/07, angel eyes, PDC arī priekšā, 16:9, M3 stūre un vēl rinda izmaiņu), pilnīgi oriģināls, ar 16:9 un vēlams ne melns un līdz 130k noskrējiens. Atradu pāris variantus. Šis nebija tas lētākais variants, taču vienīgais par kuru nešaubījos - nebija nekādu šaubu, ka šis auto varētu būt šrotello, jo nāk no BMW Premium Selection * + intuīcija saka, ka jābūt labam. Tā nu šo auto nopirku. Vislielākais prieks ir par superīgo stūrīti, kas ir tāda pati kā iekš M3 Neliela škrobe gan ir par to, ka viņam nav PDC (!!!), bet nu neko darīt, lai arī bija pierasts. Vispār tam ir izskaidrojums, bet par to vēlāk...

Apzinos, ka nebūs tāds drivers car kā M3, taču šā vai tā būs neslikts 4 door family saloon...

2001/07, Titanium silver, ekstras samērā daudz.

















*
BMW Premium Selection - recent pre-owned BMW models with low mileage.

Only the best - that’s what the BMW Premium Selection delivers. Only the highest-quality vehicles with proven technical superiority make the grade and become a part of this exclusive range of pre-owned vehicles. Each vehicle must first undergo a range of tests performed by factory-trained technicians and fulfil exacting national standards regarding the age and mileage of the vehicle. BMW also guarantees each driver a complete service history.