Pagājušonedēļ Turīnā bija jaunā „FIAT Ducato” prezentācija un testi. It kā komerctransports, it kā no tādiem neko nejēdzu un arī nesaista, bet nu tā kā 2 dienu pasākuma programma bija visai elastīga, var aizbraukt paskatīties, kas un kā.
Lidojums uz Turīnu ar pārsēšanos Vīnē
Vīnē līdz nākamajai ļopenei bija kādas ~3 stundas, tāpēc varēja aizšaut līdz Vīnes centram. Attēlā Vīnes pilsētas laukums
Protams, ielās tik vecu auto kā Latvijā nav, E36 ir eksotika, bet ja tādi tur ir, tad tāpat kā kaut vai tepat Igaunijā – sedani un ar kalpakiem. MINI Cooper’u un BMW X3 – pilna [dē]
BMW Z3 Roadster
Vīnes pilsētas laukuma āra kafūzī dzeram alu. Attēlā „Auto Italia” pašreizējais direktors Māris Ozoliņš (bijušais „Land Rover” pārdošanas vadītājs)
Lidojam uz Turīnu
Turīna ir diezgan liela pilsēta ar zemu apbūvi un zaļajām zonām pat pašā centrā
Tramvajs kompakts tāpat kā vairums Turīnas automobiļu. Ielās 95% veido FIAT, Lancia un Alfa Romeo markas automobiļu. BMW praktiski neredzēju, vien pāris jauno 3er. VW Golf, BMW 1.sērijas nišu te aizņem Lancia. Savukārt MINI gan te bija pa pilnam. Kas grib atvilkt, tie brauc ar Porsche, onkas ar Ferrari bubina kopā ar pārējiem. Ja kāds grib lielu parketnieku, tad izvēlas Cayenne vai Range Rover. Bet tā nomācošākais vairums mazās klases auto, un ne tāpēc, ka viņi nevarētu atļauties lielākus. Kā sarunā norādīja Turīnas lielākā restorāna īpašnieks, kurš pats braukā ar VW Golf V, tad ar reprezentatīviem auto te braukā formāla stila organizāciju pārstāvji (banku, biržu u.tml. vadošie darbinieki, valdes locekļi utt.), kamēr privātais visbiežāk izvēlas mazauto, jo tā ir ērtāk. Parkojas viņi kā ziloņi, to arī itālis norādīja, ka apņurcītās mašīnas nav no avārijām, bet no parkošanās.
Ja Latvijā no lielās klases automobiļiem visvairāk ir BMW 5er E39, tad tur – „Lancia Thesis”.
Vajag uzpildīt benzīnu? Piestāj krustojumā!
Te netālu no manas viesnīcas bija veikalu rajons.
Bet nu veikali gan attiecīgi, no haute couture plaukta – „Cartier”, „Louis Vuitton”, „Prada”, „Versace” utt.
Ak, jā, kur tad bez „Dorogo & Glupo” filiāles
Pilsētas laukums or smtng
Turīnā māksla ir visur
Nākamais rīts – brokastis pēc brokastīm. Proti, pēc viesnīcas brokastīm dodamies uz pasākuma brokastīm FIAT muzejā (vispār itāļiem pirms katras pasākuma programmas punkta ir ēšana, hronometrāžas ziņā ēšanas mums bija vairāk kā pārējais).
Gaidām preses konferenci
Vēlāk dodamies uz jaunā „FIAT Ducato” prezentāciju Turīnas olimpiskajā kompleksā. Open Air Bar. Te viens jugoslāvs bārmenim prasīja alu, uz ko tas pieklājīgi caur puķēm atbildēja, ka šāda līmeņa pasākumos pivo net
Wellkomētājas
Prezentācija
~3 stundu vakariņas ~3000 viesiem
Pēc vakariņām „FIAT Auto S.p.A” direktors pateicās par ierašanos un teicās, ka jāiet ārā uz pārsteigumu
Dzīvās mūzikas un salūta pavadījumā olimpiskā kompleksa laukumā sabrauca vesela čupa ar visvisādām FIAT Ducato modifikācijām, sākot no standarta līdz pat specializētajām un pat koncepts „FIAT Truckster”, ap kuru bija vislielākā ļaužu drūzma.
Te preses foto ar to Truckster’u
Nākamajā dienā Valentino pilī bija testi
Šajā pilī, neskaitot muzeju, ikdienā arhitektiem notiek studijas
Pie labām bildēm ir jāpiestrādā
Paņem busu un braukā pa Turīnu
Ierodas vietējie muņiki
Kaut ko parunāja ar pasākuma organizatoriem un devās prom, moš kāds ar jauno Ducato bij’ sūdus ielās sataisījis (bet nu satiksme tur ir pilnīgs [pī] – kam skaļāka taure, tam priekšroka).
Te vakariņas restorānā tiem, kuri lido atpakaļ nākamajā dienā. Nobildēju, kā viens smart’s noparkojies pie ieejas. Kā norādīja restorāna īpašnieks, tad šāds gājiens Itālijā netiek uzskatīts kā ofensīvs vai blatnojs, acīmredzot tur bijusi vienīgā brīvā vieta restorāna tuvumā.