Trešdien, 22.martā, Rīgas kinostudijā norisinājās „Audi Q7” prezentācija Latvijā.
„Q7 Zone” ar vairākiem ekrāniem, uz kuriem līdz prezentācijas sākumam rādīja visādus ar „Audi Q7” saistītus klipus
„Q7 Bar”
Arī Ričards Henesijs bija pagodinājis mūs ar savu klātbūtni
Klusā daba, jeb vienkārši kavējam laiku līdz prezentācijas sākumam
Ei, didžej, postavj moi kompaktdisk!
Oficiāli – „Q7 Air Zone”; tomēr šim reģionam saprotamāk būtu „Q7 Kurilka”
Tagad nopietni!
„Auto Rīga” vadītājs stāsta par „Audi Q7” izstrādē izmantoto „Audi quattro” gūto un pieslīpēto pieredzi autosportā utt. Nu, jūs sapratāt.
Spēlē orķestris.
Uzdziedāja arī.
Dziesmas kulminācija.
Vai tas ir Dievs!? Nē! Vai tas ir Svētais Gars!? Nē! Vai gaismu inženieris dzēra Henesiju!? HVZ!
Tas ir „Audi Q7”!
Kopumā tādi izrullēja trīs.
Sākas gudrās sarunas.
Te viens jaunā „A6” īpašnieks gribēja iestāstīt, ka iekš „Q7” aizmugurē ir mazāk vietas nekā „A6”. Taisījām ekspress testu. Klātesošo atzinums (kaut arī A6 pēc rūpnīcas datiem ir šaurāks) – aizmugurē sēdēt var tikai divi.
Masīvi!
Gramila jau baigais.
Pieejams arī 7 sēdvietu modifikācijā.
„Naudasmaiss un lelle”
Priekšējais panelis atgādina „Volkswagen Touareg” un „Range Rover Sport” krustojumu. Vadības sviras un pogas kā „Audi A6”/ „Audi A8”, izkārtojums vien citāds.
„Q7 Cigar Bar”
„Coffee & Cigarettes”
4.2 V8 petrol power
3.0 V6 diesel power
Durvis kā seifam.
Lai arī „Audi” savā koncepta auto „Pikes Peak” („Audi Q7” prototips) pirmais ieviesa tamlīdzīga dizaina lukturus vēl 2003.gadā, ceļā līdz konveijeram jau citi autoražotāji tos paspējuši apspēlēt.
Apsildāmi pat aizmugurējie sānstikli.
Visas ekstras.
Automātisko pārnesumkārbu var pārslēgt arī ar taustiņiem aiz stūresrata.
Uz vietas profesionāls fotogrāfs nobildē un pēc pāris minūtēm bildi izdrukā.
Interesentu netrūka.
„Punks not dead!”
„Audi Q7” cena ir no 58’000 eiro. Līdz prezentācijai bija reāli pasūtīti jau vairāk kā divdesmit „Audi Q7”, vēl neredzot to dabā un nezinot tā precīzu cenu...