Kā es braucu uz Vāciju sievu lūkoties

Pievienota: 14. Mar 2006, 19:56

Komentāri (59)

Visas galerijas no lietotāja edzulis


Daudzi jautā, kas un kā sakarā ar braucienu uz Vāciju. Varu mēģināt padalīties ar info. Ar ko lai sāk... tīri finansiālu apsvērumu dēļ biju izlēmis nomainīt veco labo 93’ E36 M3 uz kaut ko jaunāku. Idejas daudz un dažādas, bet noteiktības nekādas. Jauna nedēļa, jauna ideja. E36 M3 3.2, E36 M3 3.2 kabriolets, M Coupe, M Roadster, dažbrīd E39 M5, bet, pabraucot ar 540i, sapratu, ka 5cītis nav priekš manis. Vajag ko mazu un jaudīgu, kurā jūties cieši un kuru jūti. 5cīti nejutu. Protams, Mobile.de, autoscout24 u.c. tiek browsēti vairākas reizes dienā un variantu padaudz, taču kāda no tā jēga, ja viss ko redzi ir mazas 200pix platas, nekvalitatīvas bildes. Līdz ar to ar vien vairāk aizdomājos par iespēju personīgi doties uz Vāciju un uzmest aci konkrētiem auto. Protams, apzinājos, ka uztaisīt diagnostiku nebūs viegli, taču tīri vizuāli apskatot un izbraucot var just vai IR vai NAV. Un vispār... gribēju beidzot dzīvē redzēt kaut ko, kas pirms tam ir redzēts mobilē. Savādāk visi met linkus, visi gudri, ka šitais labs, bet šitais nē un jēgas no tā nekādas.

Sakarīgu kupeju nebija (nē, nu bija, bet maksāt 18 un vairāk k eur par E36 nešķita prāta darbs), tādēļ pievērsu uzmanību kabrioletiem un pārīti atradu. Tikai viens no pārdevējiem atsaucās uz lūgumu atsūtīt lielākas bildes un VIN numuru. Nopriecājos, ka, manuprāt, labākā sludinājuma. Lūk šis auto...













Te vēl viens kabris ar individual krāsu, taču tirgonis nebija atsaucīgs + toreiz vēl bija bail no SMG + cena šķita pa zemu.







Sāku vākt info par kabrioletiem, runāt ar cilvēkiem utt. Atziņa sekojoša – nav prāta darbs kā vienīgo auto ņemt kabri, pie tam M3. Gribi kabri, ņem 318is, 325, 328 cabrio. Viss, kas viņu satur kopā ir grīda un aizvērtas durvis, ir tendence ļodzīties, it īpaši, ja tas viss ar 321zs. Ja reiz gribot ātru kabri, tad labāk roadsteru, jeb tādu auto, kas jau būvēts kā kabriolets (Z4, Boxster, Lexus SC u.c.), nevis kupeju, kurai vienkārši noņemt jumts. Jebkurā gadījumā atteicos no domas par kabri kā vienīgo auto. Lai neturpinātu mocīties, pamanīju, ka šis sterilais auto (zaļais cabrio) šā vai tā jau bija pārdots, jo tolaik viņam bija ziemas cena. Nu i ‘hren s njim’, jāturpina ‘čekot’ sludinājumi un gaidīt īsto. Pa starpai ‘piedūros’ arī pie M Coupe. Skaists, ātrs, īsts drivers car, taču divvietīgs : ( Tiem, kas meklē kaut ko ātru, skaistu un ekskluzīvu, aicinu ieskatīties M Coupe production numbers, lai saprastu, ka šim BMW būs ļoti stabila cena un vērtība. Ja atdosiet savus 20k eur par labu tagad, tad par tādu pašu, varbūt nedaudz zemāku cenu pārdosiet vēlāk. Vērtības krišanās faktoru ieteiktu ņemt vērā, izvēloties auto! Zīmīgi, ka lietotu šo auto cenas nav kritušās pēdējos gadus...

Tikai ar laiku sapratu, ka Vācija nav Latvija un ir jāpievērš uzmanība pasta kodiem pie sludinājumiem, jo, lai cik labs neliktos sludinājums, pērties no viena Vācijas gala uz otru nav prāta darbs. Tika meklēti auto ap Berlīni, jo Berlīnē tajā laikā atradās Masons, kas teicās palīdzēt : )

Un tad parādījās nākamais eksemplārs, kas piesaistīja uzmanību. Tika pamanīts jau agrāk, bet cena šķita par augstu, lai arī 98’ gads. Tad pēkšņi tā noslīdēja līdz ~ 15.500 EUR. Vislielāko izbrīnu radīja krāsa. Nu nebija tāda M3 paletē. Neticējās, ka kāds būs ņēmis un pārkrāsojis tik svaigu auto. Iespējams izvēlējies šo parasto krāsu kā Individual... Te šis auto:







Šādam jābūt E36 M3 salonam


Kad jau biju nopircis EasyJet biļeti pa dārgo (iesaku pirkt laicīgi, tad būs nieka 15 eur + nodokļi), uzzināju, ka šis auto it kā pārdots. Vispār jocīga bija šo tirgotāju attieksme un izvairīšanās procesa gaitā. It kā pēc bildēm spriežot zolīda tirgotava... bet miers ar jums, izrādijās, ka tik tiešām šis auto ir bijis pārkrāsots kādreiz. Nezinu kādā veidā un kam viņš ir pārdots, bet nu jau pa 1000 eur lētāk vakar atkal pamanīju iekš mobile.de. Iesaku uzmanīties ar šo piedāvājumu, kaut kas tur nav tīrs. Vispār kopumā iesaku pievērst uzmanību mobilde.de security info un aizmirst par sludinājumiem, kur tiek piedāvāti labi auto par puscenu vai krietni zem tirgus vērtības. Cik cilvēki šādi nav iekrituši pārskaitot rokas naudas utt...

14. februāris, pilnīga neziņa, ko iesākt, nav nekā normāla ko apskatīt +/- ap Berlīni. Vismaz mierinu sevi ar domu, ka vakarā būs Armin Van Buuren uzstāšanās klubā

Izrēķinot visus par/pret attiecībā uz E46 M3, nolemju joka pēc uzmest aci lētā gala piedāvājumiem. Mazums paveicās muļķim no banānu republikas. Atgriežos no kluba, aplūkoju vēlreiz E46 M3 sludinājumus un secinu, ka lielākā daļa viņu atrodas ap Frankfurti : ( Tuvākais ir 300km no Berlīnes (Čehijas virzienā) un tas pats jau kādu laiku stāv mobilē + cena visai zema priekš 2002. gada beigām un max aprīkojuma. Nodomāju, gan jau kāds uzmetējs vai šrotello.

Lab, kā būs, tā būs. Nekad neesmu bijis Berlīnē, vismaz apskatīšu pilsētu, jo esot tur ko redzēt : ) Lidojām ar Atvaru. Labi vien bija, jo viņš zin Berlīni, zin kur iet, ko parādīt utt.

EasyJet nolaižas ne pašā Berlīnē (varbūt pat skaitās Berlīnes teritorija), bet vietā ko sauc par Šēnfeldi. ~ 15-20min ko braukt līdz centram. Nav tik traki. Runā, ka taxis maksājot ~ 35 eur no šīs lidostas līdz centram. Lidosta īpatnēja, nokāpšana pa trapu



Masons ar savu touringu sagaida. Protams, ņemot vērā blatno numuru, nolicis tur kur nevar :P

Eh, normāli ceļi, normāli auto, viss kā pie cilvēkiem.

Latvijas vēstniecība:



Kurai pretī jau ļoti sen stāv novietots Harley Davidson. Žēl, ka tā mētājas un rūsē...



Ha, turpat 50 metrus tālāk viena no ļoti retajām redzētajām emkām un uzreiz retums – E34 M5 Tourings. Vēl pa 2 dienām intensīvi braukājot un staigājot pamanīju tik E46 M3 cabri aizvelkam un savu nākamo auto... pārsvarā M paketes figurē. Vispār, lai arī kādus auto neredzētu (turbo poršes, AMG, ātros BMW), neviens nevelk. +/- velkas kā pārējie. Laikam jūtas ļoti godīgi un velk tik pa bāni





A varbūt labāk ņemt Porsche 911?



Bieži sastopams:



Ja pamanīsiet E30, 70%, ka tas būs cabriolets!



Vispār daudz kabrioletu un arī ar mīkstajiem jumtiem. Laikam tikai mums ir ’problēmas’ ar viņiem...



Atvars ar Masonu kaut ko tur runā par pilsētas apskati utt, bet man, protams, galvā citas domas, šķirstu piecas izprintētās mobile lapeles un domāju vai maz kāds no tiem ir reāls auto. Labi, zvanam tam pašam 300km attālajam variantam, jo pārējie 600km un vairāk vienā virzienā. Kā akmens no sirds noveļas uzzinot, ka viņu šodien pat ir iespējams apskatīt. Vienojamies pilsētas apskati atlikt uz nākamo dienu, pielejam pilnu bāku un dodamies ceļā. Pa ceļam, protams, domas par to, cik viss pareizi, cik viss skaisti, cik ļoti rullē bānis utt. Bet pats galvenais par to, kāds būs tas auto, vai varēs izbraukt utt.

Neiztikt bez ’strjoma’ uz bāņa. IR vietas, kur viņi remontējas, tad nu tajās vietās apsteigt fūri ir visai bīstami. Konkrētā bilde nav labākais piemērs, bet iedomājieties situāciju. Tumš, pārdesmit centimetri līdz fūres sāniem, tikpat līdz betonam un tu ej garām, fūre piedevām šūpojas.



Gandrīz visu ceļu sekoja M3 GT replika


Tuvojamies Chemnitzai. Sazvanam vācieti un precizējam tikšanās vietu. Šis nosauc kaut kādu tanku, kuru tā arī neatrodam. It kā turpinam meklēt, bet, jo vairāk meklējam, jo tālāk braucam, jo vairāk ceļi atgādina mūsu mikrorajonu pagalmus. Sirds sāk pukstēt straujāk. Labi, zvanam vēlreiz un norunājam tikties citā vietā, kuru veiksmīgi atrodam. Piebrauc samērā zolīds kungs ar Audi A4 avantu un tik pat zolīdu dāmīti blakus un saka lai sekojam. Sekojam, līdz nonākam līdz kādai dzīvojamajai mājai un braucam lejā uz pazemes stāvietu. Hm.. Un tur lejā, tumsā, nedaudz netīrs un aprūsējušiem bremžu diskiem tas stāvēja...





Ieraugot viņu bija sajūta, kuru nespēju aprakstīt. Automātiski prāts aptumšojas, taču cenšos puslīdz novērtēt autiņu. Diemžēl izbraukšanai vācietis nepiekrīt, jo ārā līst + nav numuru. Nekas. Novērtējam vizuāli, paklausamies kā lec un darbojas motors, sabildējam krustām šķērsām lai var pēcāk sīkāk izpētīt bildes.











Tik vien kā pabraucām ārā pagalmā, dienas gaismā, lai var labāk nopētīt. Defekti minimāli. Kapota krāsa nedaudz cietusi no mazajiem akmentiņiem (Vācijā ceļus kaisa ar tādām mazām šķembām, kuras pavasarī savāc), viens spogulis nedaudz noskrāpēts un aizmugurējam diskam kantīte biš apskrāpēta. Respektīvi, pilnīgi sīkumi. Tehniski viss šķiet ļoti labi, kas arī ir būtiskākais. Īpaši gan aprunāties ar Vācieti nesanāk, jo mēs vāciski nebumbum, bet viņš angliski arī. Tik vien sapratām, ka nav bijis cietis avārijās, kas ir taisnība. Tikai Rīgā uzzināju, ka pēc papīriem līdz šim vienīgā īpašniece šim auto ir bijusi kāda 70. gadā dzimusī Andrea. Hz vai tā bija tā, kas sēdēja iekš Audi (pēc gadiem varētu būt) vai arī bija tikai uz viņas vārda un brauca tas vācietis vai arī viņu bērni (pēc gadiem nevarētu būt) vai sazin kas vēl. Jebkurā gadījumā ar redzēto biju apmierināts un devāmies atpakaļ uz Berlīni piekodinot vācieti, ka vēl sazināsimies. Kā piemiņu no redzētā paņēmu pa kluso ozola zīli, kas bija paslēpusies zem kapota līdzās dažām pakaltušām lapām. Tā teikt ar cerību, ka vēl redzēsimies... un redzējāmies ar, jo jau pēc apmēram 2 nedēļām atkal redzējāmies Rīgā : ) Auto ar treileri/prāmi atceļoja uz šejieni tādēļ īsti vairāk ko piebilst nav.

Ak, jā, Berlīne skaista pilsēta! Nedaudz fotogrāfiju:

Šajā krustojumā kādreiz esot stāvējuši krievu un amerikāņu tanki aci pret aci. Tagad var nopirkt pižikus u.c. padomju simboliku no melnajiem.


Jeņķu vēstniecība. Nu konkrēti nobarikādēta... Ne tik traki, bet arī nobarikadēta Lielbritānijas vēstniecība.




Brandenburgas vārti no rietumu puses. Tā bruģa strīpiņa, kas iet pa ielu, tur kādreiz gāja Berlīnes mūris.



Te pats mūris. Visppār vācieši nav centušies iznīcināt savu vēsturi. Visapkārt pietiekami daudz objektu, kas atgādina par vēstures notikumiem


Šeit tie paši vārti no austurmu puses un vakarā.


Patīk viņiem alumīnijs, stikls un kupolveidīgi objekti




Jebkurā gadījumā - iespaidīgi!


Apmaldīties grūti... Krustojumos norādes utt.


Samērā prikolīgs autobusiņš


Nedaudz arhitektūras: Tā ir tikai maza daļa..







Reihstāgs. Nu ļoti iespaidīga ēka. Žēl, ka daudz cietusi ejot laikam un kariem. Spridzināta, dedzināta un citādi postīta, bet, protams, atjaunota.


Vienīgā tūristiem pieejamā vieta šajā ēkā no kuras var redzēt valdību, kas pat pēc 7 vakarā aktīvi strādāja.


Katedrāle. Arī ļoti iespaidīga būve un arī daudz cietusi






Meklējot izeju uz jumta, ieraudzījām interesantu veidojumu pie griestiem


Uz jumta pa 1EUR iespējams pašaudīties...


BMW moči + vācu police


Viena no galvenajām ielām dienas vidū


TV tornis


Berlīnes kino festivāla norises vieta un sarkanais paklājs


Opel tirgotava centrā. Jaunos auto nebildējām, bet klasiku gan.























Izskatījās tīri neslikts maucamais. Bremžu izmērs šokēja...


Pēc aplēsēm noieti vairāki desmiti kilometru, kājas knapi jūt, bet vēl kādu stundiņu ir ko iet