Pamatojums izvēlei:
1) vislielākais no M20 dzinējiem, kas bez modifikācijām ietilpst E21 motortelpā
2) forsējams līdz 3.1 l
3) laba masas/jaudas attiecība
4) uzlabojama iesmidzināšanas sistēma
5) visumā apgūts un pazīstams dzelzis!
07.05.05
Vecais 2.0 motors ir izcelts un nonāk _IljaCH_ motortelpā. Jaunais 2.5 atrodas savā vietā!
16.05.05
Tizli rakstīt kājām gaisā, galerija tomēr būs skatāma klasiskajā veidā! Tātad, solītās bildes! Tāds viņš izskatījās aizvakar. Bez vadiem un ieplūdes pribambasiem!
Šodien cīnījos ar vadu mudžekli. Startēt startē, bet vēl nerūc - kārtējā elektrības jezga!
Pirms kāda laika ar sarkano "brīnumu" bija paveikti vairāki darbi: elektriķis sajūdza motoru ar drošinātāju kasti, sametināja izpūtēja bikses (nāca no E30 ar zondi) ar pārējiem posmiem, pārvilku vadus taurei, visi nez kāpēc bija nosviluši, dabūju smukus diskus, tādus kā sen jau gribējās un visbeidzot Ractive gaisa filtrs ar karstumu atstarojošu aizsargsienu!
Auto gatavs Līgosvētkiem!
Nākošā rītā sarkanais izskatījās vēl jaukāk!
Samērā liels retums priekš E21 ir Brembo priekšējie alumīnija suporti. Userim Urka ir viens tāds!
Iegādātas KONI aizmugurējās atsperes ar sēdinājumu 60mm (bildes vēlāk...)
Tātad daži uzlabojumi piekarei...
Te es testēju savu lopu visiem pazīstamajā "skrejceļā"
...un tagad ar useri Aivic5
25.08.05
Rokasbremze ir savesta kārtībā, protams, izmantojot brand-new daļas. Uz gruntenes jau prātīgi iemēģināju sānslīdītes. Tā, cerams, ka man rīt TA onkuļi logā ielīmēs novelceni!
26.08.05
Šodiena ir īpaša diena - kopš pēdējās tehniskās apskates šim konkrētajam auto bija aizritējuši 4 gadi, un šodien tā logu rotā 2006. gada TA uzlīme!
________________________________________________________________________________
Tālākie plāni īsumā...
Šobrīd mēģinu ierīkot elektrologu mehānismus, pēc kā sekos centrālā atslēga un signalizācija. Ļoti gribētu uzinstalēt arī elektrolūku, bet tur vēl jānoskaidro darba apjoms. Jāved pie meistara, kas uzstādīs griestu apšuvumu - tagad būs melns. No dzinēja puses: sajūgs sācis izslīdēt, vajadzēs kaut ko nopietnāku. Nepieciešams ātrumkārbas remonts, kā ietvaros tiks saīsināti robi un, ja Dievs dos, uzstādīts sekvenciālais mehānisms. Pa ziemu dzinējs atkal tiks ņemts ārā un motora galvai griezīšu lielākus portus. Atkarībā no finansēm, gribētu veikt kloķvārpstas un klaņu knife-edge frēzēšanu. Vēl rotējošās masas un inerces samazināšanai plānots pārtaisīt visus "škivokus" no dūralumīnija, kā arī nodot spararatu rallija speciālistu rokās. Protams turpināsies darbs pie motortelpas tūninga, kā arī lieli plāni uz izplūdes pieskaņošanu dzinējam! Utopiski? Nedomāju vis, galvenais ir finanses!
>>>Bildes būs, process turpinās!<<<