Kaut kad gada sākumā, mani uzmeklēja cilvēks ar vēlmi pārdot Cayenne. Sākotnēji mani tas galīgi neinteresēja, jo veca cayenne asociējās ar bēdu ieleju, līdz brīdim, kad sāku interesēties nedaudz sīkāk.
Izrādijās, auto kopš 11' gada nav kustināts, ar mazu 60tk mi nobraukumu un interesantu vēsturi. Iepatikās ideja un devos apskatīt auto.
Auto tik tiešām saglabājies ļoti labi, neskatoties uz ilgo laiku zem klajas debess, taču ar orģinālo krāsojumu un bez jebkādām šķūninga pazīmēm. Clean stock.
Atklājās interesants kultūrslānis.
Ilgi gan notika komunikācija ar auto īpašņieku kurš uzturas ASV, bet dažu mēnešus vēlāk, Cayenne tiek uzlikta uz evakuatora.
Long story short. Saimnieks auto nopirka ~3gadus vecu ASV par ~70tk USD, līdz 10-11' gadā notikās dažādas personīgas problēmas un par auto vienkārši aizmirsa.
Šobrīd auto ir servisā, kur lēnām tiks reanimēts, cenšoties to darīt maksimāli saudzīgi.
Tālāk apskate, dītailings.
Es centīšos par PROJEKTA gaitu informēt atjaunojot galeriju.
PROTAMS, auto būs iespējams iegādāties!
-------------------------------------------------
Par godu visiem "pozitīvajiem" komentāriem, beidzot PROJEKTA turpinājums ir klāt. Visu pēc kārtas:
Sākotnēji es pat negaidiju ka tas prasīs tik daudz laika un nervu, jo tik pamestam auto lien ārā pilnīgi neloģiskas problēmas.
Visu sākām ar apkopi dzinējam, pirms vispār centāmies mēģināt darbināt auto. Pirmās problēmas sākās ar to, ka nepadeva degvielu. Degvielas sūkņi bija tikai 1/2 no bēdas, izrādijās visas plastmasas degvielas caurules bākā bija tik izkaltušas, ka plīsa kaut vai aiztiekot. Secinājums logisks, meklējam jaunu bāku ar visiem sukņiem. Nezinaju ka tas būs tik sarežģīti, jo atrast pārbaudāmu bāku, neaiztiktu iedarbināmu auto bija grūti. Pēc 2 izbrāķētām bākām atradu vēl braucošu auto. Nebija tik dārgi beigās. Taču ar to problēmas sākās, jo izrādās USA un EU bākas atšķiras Par laimi bija cilvēks kurš no divām spēja uztaisīt vienu.
Nomainīt bāku prasija aptuveni nedēļu kopā.
Iedarbinot auto, gaita bija nevienmērīga, visas iespējaamās kļūdas un gļuki. Vēl nedēļa servisā mainot sažuvušas trubas, cīnoties ar kļūdām un auto beidzot ir braucams. Bez kļūdām, gatavs apskatei.
Bremžu apkope, visu šķidrumu, sveču, dzinēja utt utt
Šobrīd paliek dītailings un vizuālais tēls, patīkamākā daļa un pēctam apskate. Gaidu jaunus pārsteigumus jo tādi noteikti būs!
Gaidam turpinājumu un komentārus!
Uzreiz atvainojos estētiem par to ka auto netiek apkopts un labots pie dīlera.