Online
Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW E34 524 td `90
Autors | Ziņojums |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Ir tāda problēma ar M21D24, kad reizēm dzenot motoru līdz 4`500 un vairāk, tas noslāpst. Auksts motors ar intervāliem sit ārā zilus dūmus pa izpūtēju, kā arī siltam motoram brīvgaitā brīžiem lēkā apgriezieni un motors diezgan stipri vibrē! Ir doma, ka pie vainas varētu būt augstspiediena sūknis, vai arī kas cits? | Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| protams ka sūknis gatavo vismaz 100 ls un dodies uz šrotu un ceri ka veiksme ir tavā pusē. ja vēlies jaunu tad ap 350-400 ls, paliek iespēja arī nonemt veco un restaurēt. | Offline | | |
12 | | Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
| laiks pariet uz citu līmeni , piemēram 2.5 tds. | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar: KK-555
| tas cits līmenis t.b tds ir vēl lielāks gemorojs nekā tas vecais labais vienkāršais 2,4td, nu vismaz līdz kuram tur, 94 laikam gadam točna...
| Offline | | |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Šaubos, vai tagad E34 525 tds var nosaukt par nākošo līmeni E34 524 td, jo abi ir pietiekami labi dzīti par šiem padsmit gadiem un labu NEVIENS vaļā nelaidīs! Tā kā jau 30`000 km ar pārlikto motoru jau ir noskrieti (uz šosejas lēnāk par 150 reti, kad gadās vilkties), tad dēļ `labās` degvielas nāksies mainīt augstspiediena sūkni, kurš garāžā stāv no iepriekšējā motora. | Offline | | |
seatbelt | | Kopš: 11. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: CP2266
|
2007-09-20 21:54, Cumpars rakstīja:
tas cits līmenis t.b tds ir vēl lielāks gemorojs nekā tas vecais labais vienkāršais 2,4td, nu vismaz līdz kuram tur, 94 laikam gadam točna...
e34 2.4td nav neko vienkāršāks par 2.5tds, abi ir elektroniskie un apmēram vienlīdzīgi, par vienkāršo var dēvēt 2.4td kas bija uz e28, tam ir viss mehānisks, iet bezatkazno
| Offline | | |
Rama85 | | Kopš: 13. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: turbo traktors
|
2007-09-20 23:22, Raiders rakstīja:
(uz šosejas lēnāk par 150 reti, kad gadās vilkties),
Nu 524 nav tas auto, kas tadam atrumam paredzets.
Tur jau visa ekonomija pie 120 beidzas.
| Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| vinš ir paredzēts arī 170-190 un ekanomija saglabājas tā pati 9-12 l uz 100 | Offline | | |
|
Rama85 | | Kopš: 13. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: turbo traktors
|
2007-09-21 09:35, Jokeris rakstīja:
vinš ir paredzēts arī 170-190 un ekanomija saglabājas tā pati 9-12 l uz 100
Vinjam rūpnīcas datos 190 ir gals.
Nu manejais ar automatu daudz ēda-nezinu kaa ar manuāli.
Bet nu nah pati bundza jau pie 130 ir skalja. | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2007-09-21 10:32, Rama85 rakstīja:
2007-09-21 09:35, Jokeris rakstīja:
vinš ir paredzēts arī 170-190 un ekanomija saglabājas tā pati 9-12 l uz 100
Vinjam rūpnīcas datos 190 ir gals.
Nu manejais ar automatu daudz ēda-nezinu kaa ar manuāli.
Bet nu nah pati bundza jau pie 130 ir skalja.
Protams, bet jāņem vērā, ka:
1) gals ir gals. Līdz galam ekspluatējot, arī gals pienāk ātrāk visam. Attiecīgi jāsalāgo attiecība braukšanas maniere/remonta intervāls;
2) E34 savās kvalitātēs manās acīs ir labākais 90gadu sākuma širpotreba auto, tākā nevajag te no šodienas izlepušajām pozīcijām noniecināt veco piecīti un teikt nah | Offline | | |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Viens nu ir skaidrs, kad normāli braucot ne kāda ekonomija nesanāk, ja ar 40 l var nobraukt ~ 380 km, tad tas ir daudz. Var jau mocīties uz 100 pa šoseju, vai Rīgā trolejbusiem sēdēt astē un priecāties par 7 l/100 km, bet kam tas ir vajadzīgs. | Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Rama kāds gals smērē maizes ar RAMU ja nezin tad nepļūti
E-34 max speed km/h
Manuālis Tomāts
518i 198 192
518i Tour 192 -
520i 211 207
520i Tour 205 202
525i 230 225
525i Tour 221 218
525ix 220 217
525ixTour 215 211
530i 235 232
535i Tour 227 225
540i 250* 250*
540i Tour 250* 250*
* el.ierobezots
un tagad interesantākais D power
525td 194 190
525 td Tour 188 183
525 tds 207 205
525 tds Tour202 200
Ceru ka pukeļi novērēs manu smago darbu visu to uzrakstīt. | Offline | | |
Jokeris | | Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| ja runājam par to tad ar 525 tds var izcet 520i bez probl jo 520i 0-100 ir 11.6 sek 525 tds 0-100 ir tikai 11.3 iet runa par Touringu konkurenci. | Offline | | |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Tas, ka kopts E34 524 td nav galīgs sprāgonis, tad tas tika pierādīts spontāni trīs reizes pa Brīvībeni skrienoties ar E36 325 tds automātu. Visas reizes izliku bez lielām problēmām. Varētu jau dirst par labvēlīgu apstākļu sakritību man, bet šaubos, ka veiksme man seko ik pēc 15 sekundēm. Ja tam E36 būtu nežēlīgās motora problēmas (tikai ierastā galvas blīve), tad līdz pirmajam luksaforam būtu nosprādzis un radiators izpūsts tukš. Bet pohuj, vajag lielāku turbīnu! | Offline | | |
kalvis | | Kopš: 16. Jan 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Bmw 524
| nu bled sitaa pateikt,un novaciet tos pikstulus tas ta | Offline | | |
kalvis | | Kopš: 16. Jan 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Bmw 524
| sukna remonts maksaa apmeeram 60 ls. | Offline | | |
|
Jolants | | Kopš: 24. Sep 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Vienreiz bij izdevība pabraukt.
2.4TD(90.g.) pēc kapitalkas gāja daudz labāk par 2.5TDS(98.g.) ar 250000 nobraukumu.
| Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
2007-09-21 20:53, Jokeris rakstīja:
520i Tour 205
Pats esmu izprovējis, pēc spidometra 210 un tad ieslēdzas rpm ierobežotājs, jo taho arī pienāk gals ieks 5.roba.. | Offline | | |
Huligaans | | Kopš: 03. Jan 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5291
Braucu ar: e34
|
2007-10-04 21:43, kalvis rakstīja:
sukna remonts maksaa apmeeram 60 ls.
es e39 stuures pastiprinaataajam par 30 sataisiju baigi laba vieta kur remontee suuknju ir pie slaavu aplja, preciizu atdresi neatceros, jaameklee vizitka
----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! | Offline | | |
Raiders | | Kopš: 04. Nov 2006
Ziņojumi: 140
Braucu ar: Rūpnīcas M pakotu e34 525 tds
| Bet ja nopietni runājot par lielākas turbīnas uzlikšanu, izplūdes kolektora nomainīšanas, kur vēl uzliktu čipu, vai motora galvai, blīvei, gredzeniem tā jau pārāk liels spiediens un slodze? Pēc pieredzes ar pašreizējo motoru vispār liekas, ka nenokaujams, jo nedēļā nobraucu vairāk par 400 km (kas ietver gan spontānos dragreisus, kā arī normālu skriešanu pa lielceļu). Atliek vien piebilst, ka degvielas augstspiediena sūknis jau bija brāķis, kad iecēla motoru. Jaudu vajag pacelt, lai samazinātu degvielas patēriņu pie lielākas slodzes un ievest to BMW mūsu gadsimtā, citādāk jāskatās uz citu projektu: E36 328i ar gāzi. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|