Online
Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 318is E30 karst lopā
Autors | Ziņojums |
ParadiseLost | | Kopš: 10. Aug 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| BMW e30 318is 1990
Shajaas karstajaas vasaras dienaas, radusies nopietna probleema ar motora karshanu, ir 2 temperatuuras dachiki, 1 pie spidometra manaami raada karstos briizos pavisam netaalu no sarkanaas, tad ir veel viens kursh ir piestiprinaats motoram apakshaa virs pannas, tas raada karstos briizhos 120 gradus, protams ir variants, ka abi dachiki ir zupaa sagaajushi.
Kas ir dariits:
nomainiita mufta, termostats, udenspumpis, ir tipa atgaisots. Radiatoru negribeetos mainiit. Mosh galva nobeigta, kaa to var notesteet?
Mosh kaads var k-ko ieteikt, citaadi kad ilgi rezultātu nejūt rokas nolaižās..
Thx! | Offline | | |
Ga4a | | Kopš: 13. Jun 2003
Ziņojumi: 4113
Braucu ar: F15 M50D
| galvu - elljaa tosols vai tosolaa ellja | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| 100% lambda!
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
ParadiseLost | | Kopš: 10. Aug 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Ellaa tosols nav maniic, tosolaa ella...papeetiishu, nesen mainot tosolu sys, nemaniiju.
Lambda zonde? Kas taa taada ir?
Vai tas ir tas pats deveejs, tipa man ko taadu af (autofavoriitaa) baudiija, tipa viss ok bija.
P.S. kastos briizshos atverot haubi tur taads kastums lien aaraa, liekas ka daudziivoklu maaju var uzsildiit. | Offline | | |
GR8 | | Kopš: 20. Feb 2005
Ziņojumi: 2348
Braucu ar: dēli
| a veņķiks strādā | Offline | | |
ParadiseLost | | Kopš: 10. Aug 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| aaa, ir veel valeejais gaisa filtrs.. ilgi lietots, it kaa tiiru regulaari, mosh tas nelauj gaisam normaali piekluut.
Ir arii karstuma aizsargs uztaisiits.
Vai shitas var buut pie vainas karshanai? | Offline | | |
ParadiseLost | | Kopš: 10. Aug 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Man nav elektriskais ventilators, t.i. termomufta straadaa 1 aatrumaa vislaik. | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Vainīgs varētu būt šis:
Man findet das Wort „deutsch“ als Sprachbegriff in seiner lateinischen Form „theodisce“ erstmals im Jahre 786 n.Chr. im Synodenbericht des päpstlichen Nuntius Gregor von Ostia. Dieser Bericht über zwei Synoden, die in England stattfanden, wurde sowohl auf Latein als auch in der Volkssprache verlesen. Unklar bis heute ist allerdings, ob 786 tatsächlich damit die im Gebiet des späteren Deutschlands gesprochene Volkssprache gemeint war. Ein wenig deutlicher wird die Verbindung zum
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
|
Rakstnieks | | Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
2007-08-10 22:56, ROLEXX rakstīja:
Vainīgs varētu būt šis:
Man findet das Wort „deutsch“ als Sprachbegriff in seiner lateinischen Form „theodisce“ erstmals im Jahre 786 n.Chr. im Synodenbericht des päpstlichen Nuntius Gregor von Ostia. Dieser Bericht über zwei Synoden, die in England stattfanden, wurde sowohl auf Latein als auch in der Volkssprache verlesen. Unklar bis heute ist allerdings, ob 786 tatsächlich damit die im Gebiet des späteren Deutschlands gesprochene Volkssprache gemeint war. Ein wenig deutlicher wird die Verbindung zum
One finds the word "German" as language term in its latin form "theodisce" for the first time in the year 786 A.D.. in the Synodenbericht of the papal Nuntius Gregor of Ostia. This report over two Synoden, which took place in England, was read out both on latin and in the people language. Unclearly until today it is however whether with it of Germany later in the area was meant 786 actually the spoken people language. Becomes a little clearer the connection to
http://babel.altavista.com/ | Offline | | |
ROLEXX | | Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
----------------- Juridiskie pakalpojumi
| Offline | | |
aicis25 | | Kopš: 11. Oct 2006
Ziņojumi: 749
Braucu ar: visu kas kustas
| P.S. kastos briizshos atverot haubi tur taads kastums lien aaraa, liekas ka daudziivoklu maaju var uzsildiit.
Tas varetu but normali,jo motors tak strada?
Kada vietas tev masina uzskarst stavot vai lenam braucot-gazejot?Pa soseju normali braucot vajadzetu tem.kristies.
Tev ta masina varas,vai vienkarsi raditaji rada ka liela tem.?
Varbut tev daciki gluko.
Parbaudi vai termostats strada.
Vel itka pie vainas var but korkis ar ko skruve ciet bacoku.
Radiators ari var but aizdirsies.
Sliktaka gadijuma iznem termostatu un tem. vairak pa zilo iedalu nekaps. | Offline | | |
aicis25 | | Kopš: 11. Oct 2006
Ziņojumi: 749
Braucu ar: visu kas kustas
| Atcerejos velvienu variantu-atskruve korki un pagaze ja izpus visu udeni ara tad galvas blive,galva ,vai bloks.(nu vismaz golfiem ta notiek) | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| - termostatam parasti ir tikai viens pareizs stavoklis, kas tur meedz buut noraadiits skaidraa tekstaa ar 3 burtiem vai ja nav noraadiits tad ar mazo cauruminju obligaati uz augshu.
- ja rediatora vaacinjsh nefunciklee respektiivi ja NETUR spiedienu un visu laizh aaraa tad tas ir tikai normaali, ka shitaadaa laikaa saak karst un uzvaaraas, vacinjam ir obligaati jaatur kautkaads noteikts spiediens.
- ja karst arii braucot un vaacinjsh vesels bet dzeseeshanas trubas ir ljoti cietas tad gatavojies uz galvas bliives mainju kaa minimums.
| Offline | | |
Johnijs | | Kopš: 17. Apr 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 2288
Braucu ar: e46
| pizdaa motoram | Offline | | |
ParadiseLost | | Kopš: 10. Aug 2007
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Mashiina karst tikkai propkaas, braucot pa straasi abi dachiki raada norm: t.i. pie spidomentra temperaturas dachix raada pa vidam, a otrs kurš ir piestiprinaats pie motora apakshas raada ap 90.
Par termostatu, nu tipa atveraas, trubas visas karstas, kaa arii radiators pasaziera pusee augshpusee labi karsts.
Par to korkis valaa un pagaazee:
atverot lielo korki tad kad loti karstu t raada, tad tur tas uudenis cirkulee atpakal izpleshanaas traukaa pa to mazo spraugu, kaa arii ja uzgaazee tad shlaacaas aaraa.
Par termostata staavokli, tipa af mainiija, neesmu parbaudiijis vai pareizi uzlika.
Par radiatora vaaciniem, tipa taa atgaisoshanas skruuve kura ir blakus lielakam vaacinham man ir nochakareeta: t.i. k-kas noluuza un lai braucot netek tosols uz ielas, ieskruuveeju parastu skruuvi: tipa netek un pie atgaisoshanas arii var atskruuveet.
Muftu pirku jaunu, par dachikiem, protams vislabaak es justos ja vini abi glukotu
No shiem datiem kaa Jums izskataas, ko tur var dariit, kas vainiigs?
Vieniigais ko manupraat var veel dariit:
mainiit radiatoru?
vai ari esmu jau nokaavis galvu?
vai mosh af dzheki termostatu nav ielikushi pareizi
Gari sanaaca sirdi izkratiit
| Offline | | |
sejejs | | Kopš: 12. May 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6472
Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā
| Da tur viss skaidrs. Jāņem mans 2,5 motors sborā un prieks neviltots. | Offline | | |
|
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
2007-08-11 20:48, ParadiseLost rakstīja:
Mashiina karst tikkai propkaas, braucot pa straasi abi dachiki raada norm: t.i. pie spidomentra temperaturas dachix raada pa vidam, a otrs kurš ir piestiprinaats pie motora apakshas raada ap 90.
Par termostatu, nu tipa atveraas, trubas visas karstas, kaa arii radiators pasaziera pusee augshpusee labi karsts.
...
Vieniigais ko manupraat var veel dariit:
mainiit radiatoru?
vai ari esmu jau nokaavis galvu?
vai mosh af dzheki termostatu nav ielikushi pareizi
Mmm.. Nu datchiki nevar buut pie vainas ja tie braucot raada pareizi. Tas apaksheejais tev buus eljljas temperatuuras datchiks, eljlja vienmeer ir kartsaaka, sevishkji ja atvelk normaali, tad var redzeet.. (kaa arii ver redzeet vai eljlja ir laba vai suuds bet nu tas offtopiks)
Ja tu tiechaam vari ilgstoshi nobraukt un temperatuura ir normaala, un ja taa atgriezhas normaa ja saac atkal braukt, tad laikam peedeejais kas tur paliek ir radiators.
Cik saprotu nekas nav palicis labaak peec visa taa ko esi autinjam nomainiijis? Varbuut panjem izlej dzeseeshanas shkjidrumu plastmasas spainii un izcel aaraa to radiatoru un izpeet vai jau nav kaadreiz "remonteets" tipa aizspiesti kanaalinji. Veel peec svara var saliidzinaat ja stipri samgaaks nekaa jauns veikalaa tad iespeejams ir stipri aizaudzis.
Veel buutu jaazin cik aatri taa temperatuura kaapj - nu kad staav korkjii tad cik strauji celjaas un vai iesleedzot pechku uz karsto un ventilatoru uz MAX tas paliidz kaut nedaudz?
Par uudenssuukni - tas ir jauns vai nee?
Un ja tu nestaaveeji klaat AF (autofavorits??) vechiem kad shie mainiija tad tur veel ir jautaajums vai tev patieshaam to nomainiija. No offence, daudz respektablaaki kantori ir shmaukushies ar detaljaam.
| Offline | | |
aicis25 | | Kopš: 11. Oct 2006
Ziņojumi: 749
Braucu ar: visu kas kustas
| Vieglakais variants iznem termostatu,un vasaru brauc bez problemam.
otrs variants panem no kada radiatoru un pameigini ko tad radis jo cik zinu radiatori bija dargi.
Vel jautajums kads radiators tev stav lielais vai mazais? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| braukt bez termostata galiigi nemaz nav praatiigi (degvielas pateerinjsh un vispaar..) un ja pie vainas buus aizaudzis radiators tad dzineejs karsiis taapat. | Offline | | |
aicis25 | | Kopš: 11. Oct 2006
Ziņojumi: 749
Braucu ar: visu kas kustas
| pa vasaru nav tik traki,masina tapat uzsilst lidz normalai tem.
Vismaz kadreiz man bija 528 radiators ciet,bez termostata vareja braukt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|