Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 252 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Eļļas MIX un ietekme?

AutorsZiņojums
Cumpars
09. Aug 2007, 23:24 #1

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6983

Braucu ar: KK-555

Tu pieduries vai tiešām nopietni to domā

Tak viss būs kārtībā
Offline
Bimmer
09. Aug 2007, 23:26 #2

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Motoram kapitalka

JOX
Offline
Edzja
09. Aug 2007, 23:27 #3

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D

BLja ja eljas normaali nesajaucaas tad ir jaanoshaujaas tev
Offline
Edzja
09. Aug 2007, 23:30 #4

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-08-09 23:29, DC rakstīja:
Vienkarsi cik esmu no Teevaa maacijies tad eļai jaabutt tiirai un dzidrai un jo dzidraaka un medveidiigakaa jo labaaka taa ir ... bet ja motora gaz iekša masu kas tumšaka kā tā ko izlaidi un uz kanas rakstiits TDI tad sāku domāt vai tas pārdevējs nav kaukādu hunju sataisījis...


Ja vien taa mobil izlejamaa elja iisteniibaa nebij no traktora izlieta atrabotka, tad paareejais pox.
Aizbrauc un noprasi riktiigi tam servisvecim tak. ko tu mums prasi. ne mees to elju redzam ne zinam kas un kaa
Offline
Edzja
09. Aug 2007, 23:32 #5

Kopš: 02. Jun 2005

Ziņojumi: 29025

Braucu ar: sievu :D


2007-08-09 23:31, DC rakstīja:
a ja nopietni par šo tēmu ?
kā to motoru var iztīrīt - izskalto? -sajaukties sajaucaas - nav jau zalja/sarkana kas naak pastipranaataja vai kaarbaa bet nu taa grafitaa piedeva man leik buut uzmaniigaam

tak pohuj, viss domaajams ka ir ok. ja netici nevienam, tad tak aizved paraadi savam teetim
Offline
Modrs
10. Jul 2008, 07:56 #6

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

tādai tai eļļai ir arī jābūt!
ir pat speciālas eļļas, kas jaunas izskatās kā atrabotka - paredzētas izdilušiem motoriem. piedeva var būt grafīts, molibdens vai vara disulfīds - visas iepriekšējās ir "metāloderējošās"
tā kā bez stresa, un viņu frakcijas lielums ir tāds, ka iet cauri filtram
tīra dzidra eļļa - neieciklējies uz to. galvenais ir sastāvs
karoč, brauc vesels
Offline
Hektors
10. Jul 2008, 09:04 #7

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


10 Jul 2008, 07:59:39 DC rakstīja:
Var redzet ka esi tiko pamodies es garlaicibas dziits uzraku vecos postus manus !

- a toreiz to sudu izlejua ara un iegazu shell heliks un nomainju velreiz filtru - jo tas bija pilns ar to grafitu un tad vel reiz mainju filtru - tev vajdzeja redzet kaadi mesli taj filtraa bija ... jeibogu - taga maciba rokaa




Bet redz ja labi grib tomer kads atbild kaut ko sakarigu(modricums),bet parejie nehuja nezin un tik dirs bulsitu vai pasaka gan jau viss kartiba,bet neko konkretu lai noticetu un saprastu!! Nu tads jau tas powers ir! Bet par to ka filtrs bija netirs tas tapec ka motora vel bija veca ella un visadas nogulsnes kuras ar jaunaja filtra uzreiz bija loti redzamas!!

p.s.labrit

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Modrs
10. Jul 2008, 09:13 #8

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

toč neizlasīju posta datumu

visdrīzāk filtrs bija ciet tāpēc, ka tā jaunā eļļa bija ar labākām mazgāšanas īpašībām

es eļļai klāt gāžu Molilatu
urla par molilatu

Un Vitoldam Šnepam pauris strādā

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 10 Jul 2008, 09:20:11 ]

Offline
exciter
10. Jul 2008, 09:56 #9

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3713

Braucu ar:

kur to Molilatu var iegādāt
Offline
plakanais
10. Jul 2008, 09:59 #10

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


10 Jul 2008, 09:56:34 exciter rakstīja:
kur to Molilatu var iegādāt


Visticamaakais, ka RTU mashiinbuuves fak. pagrabos
Offline
Modrs
10. Jul 2008, 10:05 #11

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

provincēs visādos agroapgādes un lauktehnikas veikalos, dažos lukoilos un viadas tankos
rīga nopērkams auto plus veikalā pretī motosports veikalam
Offline
Hektors
10. Jul 2008, 10:11 #12

Kopš: 11. Aug 2005

Ziņojumi: 3838

Braucu ar: Kas ir ar to arī braucu!


10 Jul 2008, 10:05:02 Modricimus rakstīja:
provincēs visādos agroapgādes un lauktehnikas veikalos, dažos lukoilos un viadas tankos
rīga nopērkams auto plus veikalā pretī motosports veikalam


Un kaut kada vina razotne agrak bija zakos,tik nezinu vai vel ir!!!
Berniba loti aktivi izmantojam deltinam,minitem un javitem!!!

-----------------




Ja jūs domājat ka es rakstu kā daunis un kautkur nav komatu tad aizrijaties ar viņiem un saliekat paši!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, © Toms

Offline
Liellops
10. Jul 2008, 12:07 #13

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi

Nu hvz par taam piedevaam, vnk vajag normaalu eļļu liet. jau 2X savā spēkratā esmu paguvis nomainiit eļļu, pirmo iegāzu Fuchs, pēc 10K mainīju, pilnīgi šķidrs urīns iztecēja. Kā reiz viens spečuks stāstīja - laba eļļa mainot vēl ir bieza un staipiiga, jo viņa nav vēl zaudējusi savas īpašības. Nu un otro reizi iegāzu ARAL teikshu ka motors daudz mierīgāk uzvedas un pēc 13k mainīju, eļļa vēljoprojām bija supa trupa, mehanjiks teica ka vesi varēja stuuteerveel kaadu laiku...
Kkad vienreiz lasiiju, ka Bentley un MB savos Brabus modeļos iesaka tikai ARAL eļļu liet. Tākā laikam jau draņkjis nav
Offline
Asch
11. Jul 2008, 10:30 #14

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

kada tam Molilatam etikete? nekad sito neesmu redzejis
Offline
karats
11. Jul 2008, 11:56 #15

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 248

Braucu ar: BMW-735 e23

Ir diva veida etiketes viena ir sarkana un otra dzeltana ar uzrakstu lieliem burtiem Molitats
Offline
Asch
11. Jul 2008, 14:27 #16

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:

paldies. varbut ir kads raksts par ta darbibas principu?
Offline
Modrs
11. Jul 2008, 14:32 #17

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ļeņins citēt un meklēt, bet īsumā...

Degvielas ekonomija
Vairākumam ļaužu neatkarīgi no valsts, kurā viņi dzīvo, ekonomēt vajag biežāk, nekā gribētos. Latvijā padomju laikā taupīt vajadzēja, lai sakrātu naudu automobiļa iegādei. Vēlāk izkristalizējās nepieciešamība ekonomēt līdzekļus mūžam deficīto rezerves daļu iegādei. Tad pienāca laiks rūpēties par nopirktā lietotā rietumvalsts auto motora resursa pagarināšanu, jo jauna auto iegāde likās pārlieku dārga. Pašlaik valda degvielas ekonomijas princips, jo benzīna cenas pēdējo gadu laikā ir dubultojušās. Saskaņā ar prognozēm degvielas cena turpinās augt.

Auto īpašniekam ir vairāki izvēles varianti. Pirmkārt, iemācīties braukt daudz ekonomiskāk – kustību sākt līgani, strauji nepalielināt braukšanas tempu un strauji nebremzēt. Otrkārt, nomainīt automobili uz mazāk ēdelīgu (tā jau ir masveida tendence bagātajā Rietumeiropā). Treškārt, censties uzturēt auto tādā tehniskā stāvoklī, lai ekspluatācijas izdevumi degvielai un motoreļļai nepalielinātos līdz ar automobiļa novecošanu. Izrādās, ja vienlaikus ievēro pirmo un trešo izvēles variantu, visai sekmīgi izdodas ietaupīt tieši automobiļa ekspluatācijā.

Latvijā jau ilgus gadus strādā vietējais uzņēmums, kas specializējas vecu automobiļu ekspluatācijas ilguma pagarināšanā, ar panākumiem sadarbojas ar lauksaimniekiem, kuru rīcībā ir tikai sezonālas noslodzes agregāti, kā arī ar lokomotīvju depo un ostām. Paradoksāli, taču par šo uzņēmumu plašsaziņas līdzekļos nav iespējams atrast gandrīz nevienu reklāmu, ir vien dažas publikācijas specializētajā un reģionālajā presē, taču tie nekādā ziņā nav reklāmraksti, kas apgalvotu, ka ar šīs markas auto ķīmijas lietošanu izdevies ietaupīt 30% vai vēl neticamāku daudzumu degvielas. „Molilat” šādu nepatiesību neizplata. Iespējams, tās ražotie produkti uz molibdēna disulfīda un vara sīkskaidiņu dispersijas bāzes ir pietiekami pazīstami, lai par tiem kaut reizi būtu dzirdējis ikviens automobiļa īpašnieks Latvijā.

Auto tirgus apritē uzņēmums ir kopš 1989. gada ar nemainīgu klientu skaitu, kas šīs eļļas piedevas lietojuši vēl žiguļu un moskviču motoram un, pārsēdušies uz prestižāku marku auto, turpina izmantot „Molilat” tehnoloģiski daudz augstvērtīgāku un prestižāku automobiļu motoros, panākot efektīvu degvielas ekonomijas rezultātu. Kā žurnālists daudzus gadus esmu pazīstams ar uzņēmuma īpašnieku Valēriju Bendiku – sava produkta fanātiķi, kas pamatos nīst reklāmu un tādēļ produkta attīstīšanai iet smagāko apkārtceļu, piedāvājot produktu izmēģināt.

„Molilat” autosaimniecību vadītāju un zemnieku pārliecina ar izmēģinājumu paraugiem. Reiz man izdevās redzēt „Molilat” efektivitāti RTU Mašīnzinību fakultātes Autotransporta katedras rīkotajos testos. Toljati autorūpnīcā ražotajās „Lada VAZ–21083”, lietojot ”Molilat”, bija panākts fantastisks, šo automobiļu tehnoloģijai neatbilstošs nobraukums – no 420 000 līdz 630 000 km bez motora kapitālā remonta. Nesen preses pārstāvjiem RTU Mašīnzinību fakultātē demonstrēja vēl kādu berzes samazināšanas izmēģinājumu dalībnieku.

„VW Passat” ir 534 000 km nobraukums, un šim spēkratam, kura motora un transmisijas eļļai un stūres pastiprinātāja eļļai regulāri tiek pieliets „Molilat”, nav ne mazāko saguruma pazīmju! Šis automobilis iegādāts 1994. gadā, kad tā odometrs rādīja 74 000 km. Pats saimnieks uzskata, ka tā lielais motoresurss panākts tikai un vienīgi tāpēc, ka lietota „Molilat” autoķīmija.

„VW Passat” 1,8 l benzīna motors ar monoinžektoru saskaņā ar ražotāja datiem kustībā ar ātrumu līdz 90 km/h patērē ap 7 litriem benzīna 100 km. Izmantojot pretberzes piedevas, iespējams samazināt arī degvielas patēriņu. Veicot kontrolmērījumus 139 km garā ceļa posmā Salaspils–Saldus (laika patēriņš divas stundas), ar šo auto tika panākts vidējā degvielas patēriņa rekords – 4,1 litrs 100 km.

Tiesa, 7–9% degvielas ekonomija nav saistāma tikai ar pretnodiluma piedevām motoreļļām, bet arī ar īpaši ekonomisku braukšanas režīmu. Pavasarī jau minētajā kontrolmērījumā piedalījās vēl divi analoģiski „VW Passat” automobiļi, kuriem netika lietotas pretnodiluma piedevas. Lai gan šīm mašīnām bija divreiz mazāks nobraukums, kompresijas izkliede cilindros bija uz kritiskās robežas, un tas liecināja par pastiprinātu motora nodilumu.

Rodas pilnīgi pamatots pārmetums autovadītāju nevīžībai pret savu auto, jo šādi auto pastiprināti patērē gan dārgo benzīnu, gan motoreļļu. Ilgtermiņā eksperimentējot ar berzes pretnodiluma piedevām un ekonomisku braukšanu, SIA „Molilat” direktoram izdevies sasniegt patiesi interesantus rezultātus, ko bija vēlēšanās popularizēt. Tādēļ izdevniecībā ”Mans īpašums” iznākusi V. Bendika brošūra par pareizu, ekonomisku auto vadīšanas veidu un pretnodiluma piedevu lietošanu autosaimniecībā un lauksaimniecības tehnikā.

RTU autotransporta katedras laboratorijā 27. jūnijā notika kontrolautomašīnas "Volkswagen Passat" dzinēja stāvokļa kārtējā starpekspertīze.

Rīgas Tehniskās universitātes autotransporta katedras laboratorijā 27. jūnijā notika kontrolautomašīnas "Volkswagen Passat" dzinēja stāvokļa kārtējā starpekspertīze.
Katedra RTU Autotransporta institūta docenta Vitolda Šnepa vadībā šā automobiļa stāvokli kontrolē jau kopš 1994. gada. Pašlaik "VW Passat" noskrējiens ir 600 000 kilometru, un automobilim līdz šim nav veikts ne dzinēja, ne pārnesumkārbas remonts. Katram kaut cik tehniski izglītotam cilvēkam rodas loģisks jautājums – kā tas iespējams? Šo gadu laikā 1,8 litru benzīnmotorā tika izmantota sintētiskā eļļa ar pretnodilšanas piedevu "Molilats". Eļļas maiņa un piedevas pievienošana notika ik pēc 15 000 kilometru nobraukuma. Eļļas papildināšana starp maiņas intervāliem dzinējam nav nepieciešama. Visu blīvslēgu un savienojumu stāvoklis ir labs. Savukārt ātrumkārbai eļļas piedeva pievienota tikai vienu reizi 1994. gadā pie
78 000 kilometru nobraukuma, kad arī sākās šis eksperiments.
Tā kā automobiļa tehniskais stāvoklis joprojām ir labs, dzinējs izjaukts netiek, bet gan tiek pārbaudīta kompresijas pakāpe tā cilindros, kā arī izmērīts spiediens eļļošanas sistēmā. Tas tādēļ, ka eksperiments tiek turpināts un nākamā pārbaude ir plānota pie 700 000 kilometru nobraukuma. Līdzīgas dzinēja stāvokļa pārbaudes šajā laboratorijā notikušas arī, kad mašīna bija nobraukusi 400 000 un 500 000 kilometru.
Pēc mērījumu veikšanas var secināt, ka dzinēja tehniskais stāvoklis joprojām ir ļoti labs. Kompresijas pakāpe atsevišķos cilindros ir robežās no 13,4 līdz 14,1 bāram, bet eļļas spiediens sistēmā ir 2,8 bāri. V. Šneps norāda, ka šādi rezultāti viņam nav pārsteigums, jo pat vēl lielāku noskrējienu, izmantojot pretnodiluma piedevu "Molilats", jau izdevies sasniegt pat ar "VAZ" markas automobili. Bez šaubām, tik liels dzinēja resurss esot tieši šīs eļļas piedevas nopelns. Tomēr nedrīkstot aizmirst arī par to, kā automašīna tiek ekspluatēta un cik rūpīgi kopta. Tas pierāda, ka ar mūsdienu tehnoloģijām bez problēmām var sasniegt arī miljons kilometru nobraukumu bez dzinēja kapitālā remonta. Cits jautājums, cik tajā ir ieinteresēti auto ražotāji, pārdevēji un remontētāji.
Vēl jāpiebilst, ka "Molilats" ir Latvijas prece, kas ir izgudrota un tiek ražota šeit pat pie mums.


bet īsumā ideja sekojoša - piedevas satur redzamas un taustāmas frakcijas - vai nu molibdena disulfīdu, vai vara disulfīdu. pēdējā ir metāloderējoša - mikronelīdzenumi tiek auzaudzēti ar vara skaidiņām, kas ir mazas un plānas. finālā iegūst vara kārtiņu uz berzes virsmām.
5ienā slinkums gari rakstīt, bet gūgle jau jums arī pateiks
Offline
Modrs
11. Jul 2008, 14:34 #18

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

nobildēšu tev tās etiķetes. garāžā stāv. kakraz abiem zālespļāvējiem un mocim iegāzu
Offline
exciter
11. Jul 2008, 15:50 #19

Kopš: 18. Jan 2006

Ziņojumi: 3713

Braucu ar:

jāsāk meklēt rokā šitais smāķis
Offline
Raicha
11. Jul 2008, 15:56 #20

Kopš: 26. Dec 2002

Ziņojumi: 14865

Braucu ar:


11 Jul 2008, 15:50:00 exciter rakstīja:
jāsāk meklēt rokā šitais smāķis


+1

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo