Autors | Ziņojums |
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Nu jau vasara klāt un laiks ķerties pie gaisa uzlabošanas mašīnā. Viens no visķēpīgākajiem filtriem ir Mikro filtrs kurš jau tā ir paslēpies tik dziļi un neaizsniedzami bet ja tas vēl ir apvienots ar klimata kontroli nu tad ir pilns komplekts. Tā nu es Jokers atkal bruņojies ar pacietību sāku jaukt sava Bembja salonu. vēlreiz ar prieku uzmetu aci uz klimas sistēmu un aiziet....
Jā atveru vaļā cimdu nodalījums jeb bardačoku. pilns ar visādiem sūdiem iztīrīju pagāja zināms laiks ...un sāku skrūvēt šīs skrūves. 5 skrūves atskrūvēju un sapratu ka šīs neko nedod un neko neatbrīvo tādēļ tās var neskrūvēt jo domātas priekš airbag turēšanās.
Pabāzu galu zem bardačoka tur ir divi tādi kā klipši kurus atliec vaļā un no stieņa nolec eņģītes nost līdz ar to paliek bardačoks brīvs karājoties striķos.
Tos striņus kuros karājas bardačoka vāks ar - skrūvgriezi atknibina tādus metāla aizturētājus kas tur striķi klāt lai nekrīt nost, kad abi striķi atbrīvoti bardačoks ir nost.
Kad bardačoka vāks nost atliek atskrūvēt šīs 2 skrūves un pavilkt uz āru to plastmasas gabalu.
Kad plastmass ir atnācis nost jāatvieno lampiņas un slēdža štekeri. lampai galvenais nesajaukt vadus + -
Tālāk ķeramies pie viduskonsoles ārdīšanas melnajam plastmasas aizsegam jāizrauj plastmasas tapiņa savukārt mīkstajai apšivkai jāatskrūvē 1 skrūve un abi nonāk nost.
Aizsedzošajam plastmasam jāatvieno vēl papildus elektrības štekeris, ja tāds ir ja nav ta nekā un plastmass atbrīvo vadu murškuli.
Vienojam vaļā gaisa trubu kas pūš uz kājām jāatskrūvē 2 skrūves.
beudzot nost ir
Lai tiktu tālāk jāatskrūvē padaudz skrūves ar speciālu t20 galviņu kas nav ne krustiņš ne seškanšu bet zvaigznītei līdzīgas skrūves. atskrūvējot šīs skrūves noņemsies klimata kontroles radiatora vāciņš.
Tālāk vēl 2 skruves un izvelkam ārā verķi kuram es nosaukumu nezinu kaut kāds gaisa kontrolētājs jau ir.
Atvienojam visus vadus un kontaktus kas varētu traucēt. tālāk plastmasas turētājam atgriež lielu askrūvi augšā un apakšā parastā skrūvīte noņem plastmasu nost un izvelk veco mikro filtru ārā.
salīdzinājums vecais ar sakaltušām lapām un mušām un jaunais.
Svarīgi pareizi ielikt atpakaļ ar klipsiti uz āru
Bīdam iekšā
Liekam atpakaļ plastmasu un piegriežam lielo melno skrūvi tāpat kā noņēmām.
Liekam atpakaļ verķi kuram nosaukumu nezinu bet nojaušu ka tas ar mērīšanu vai gaisa plūsmas regulēšanu saistīts
Visus plastmasus saskrūvē attiecīgi secībā pretējā kā noņēmā nost nav tik sarežģīti.
Un nu nobeigumā izmantotie matereāli skrūvgriezis parastais jeb mīnuss un krustiņš kā arī zvaigznīte. vēl lupata ar ko aptīrīt noputējušās detaļas.
Un vis beidzot pa naudām. Mikro filtrs priekš e-34 maksāja 14 lati un tika patērēts aptuveni 2,5 stundas darba. Uz drīzumā vēl no Jokera garāžas!!! |
Offline | |
|
noels | |
Kopš: 21. Aug 2002
Ziņojumi: 1921
Braucu ar:
| Malacis, tā tik turpināt. Drīz arī latviešiem būs savs DIY jeb DTP (Dari To Pac) |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Nu cenšos jau moš kādam noder. |
Offline | |
|
Phasma | |
Kopš: 11. May 2003
No: Jelgava
Ziņojumi: 1897
Braucu ar:
| nu beidzot Powerī kāds normāls noderīgs topiks! Malacis, uzreiz var redzēt, ka jauns jūzeris!
----------------- Excitement of building.... |
Offline | |
|
Rama85 | |
Kopš: 13. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: turbo traktors
| Blje baltais panelis un melnais koks. |
Offline | |
|
Laimigais | |
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 457
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
2007-06-01 21:52, Jokeris rakstīja:
Nu cenšos jau moš kādam noder.
Kur tu biji agrāk ???
Es jau paspēju savarot pečku ...
Zināju, ka baigi dziļi jārok un aizraukos baigi dziļi, tikai biki citā virzienā.
Taču filtru tomēr atradu. |
Offline | |
|
Laurens | |
Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| Tas, ko tu nosauci par kaut kādu gaisa plūsmas mērītāju tev bīdījās ārā eleganti vai bija samērā jāvijobī, riskējot kaut ko nolauzt? Man tāds pats viss it kā, bet nu, sistēma uzkonstruēta, ka tizlāk vairs nevar - kaut kāda sūda filtra nomaiņai jāpatērē 2,5 h (uztrenējoties un netaisot shootus var arī pa 0,5 h) :stulbums: Ok, ja tas ir vienreizējs (rets) pasākums, bet nu vpzdu katru reizi obšivkas ieklāt un plastmasas dekorācijas noformēt. |
Offline | |
|
Laurens | |
Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2007-06-01 22:50, Laimigais rakstīja:
Kur tu biji agrāk ???
Es jau paspēju savarot pečku ...
Zināju, ka baigi dziļi jārok un aizraukos baigi dziļi, tikai biki citā virzienā.
Taču filtru tomēr atradu.
Dziļāk tak vairs nav kur |
Offline | |
|
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Plūsmas mērītājs man ideāli izņēmās bez baigā spēka pielietošanas. VArbūt tavējais bij pielipis pie plastmasas turētāja jo plūsmas mērītājam ir tādas gumijotas maliņas un viņš ja ir bījis stipri pievilkts varētu būt problemātiski atraut. |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Rama 85 vai tad gaišais panelis un melnais koks ir tāds retums? |
Offline | |
|
hrusts | |
Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1304
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| Pabāzu galu zem bardačoka
|
Offline | |
|
Rama85 | |
Kopš: 13. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: turbo traktors
|
2007-06-03 12:00, Jokeris rakstīja:
Rama 85 vai tad gaišais panelis un melnais koks ir tāds retums?
Nu parastie baltie panelji jau ir maz kur nu vel ar melno koku kopā.
Un ja vel 540 tad. |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Sapņi jāsagrauj nav man 540 bet 525 tds |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Hrust kur nevar iebāzt Galvu tur vienmēr varēs ieslidināt Galu |
Offline | |
|
Laurens | |
Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
|
2007-06-03 11:58, Jokeris rakstīja:
Plūsmas mērītājs man ideāli izņēmās bez baigā spēka pielietošanas. VArbūt tavējais bij pielipis pie plastmasas turētāja jo plūsmas mērītājam ir tādas gumijotas maliņas un viņš ja ir bījis stipri pievilkts varētu būt problemātiski atraut.
Thx, ir kā saki. Bet imho tas nav nekāds mērītājs, tas ir vnk liels radiators tiem 4 vai cik tur jaudīgajiem tr. |
Offline | |
|
Laimigais | |
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 457
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
|
2007-06-03 20:19, Jokeris rakstīja:
Sapņi jāsagrauj nav man 540 bet 525 tds
Relax ! Es beibei atradu 520 95.g. ar baltiem paneļiem un melno koku.
Keep looking ! |
Offline | |
|
|
martink | |
Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Ej nost, tāds murgs... bet - ES TO IZDARĪJU! Ja nebūtu šitā helpa, būtu apstājies procesa vidū...
Svarīgas piezīmes:
- tās 5 skrūves NAV jāskrūvē vaļā...
- pirms jaunā filtra ielikšanas vajadzētu padarboties ar putekļusūcēju vai birstīti
Bet nu process riktīgs, kā reiz priekš e34 maniakiem...
|
Offline | |
|
Schwins | |
Kopš: 02. Apr 2006
Ziņojumi: 5480
Braucu ar: s13
|
2007-06-03 12:57, Kaspich rakstīja:
par lampas polaritaati laabs
wowo
kada starpiba kur kuru galu uzsprauz tapat degs |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
|
2007-11-04 16:12, Schwins rakstīja:
2007-06-03 12:57, Kaspich rakstīja:
par lampas polaritaati laabs
wowo
kada starpiba kur kuru galu uzsprauz tapat degs
Nav jau tik traki galvenais lai rokas nesalst ta jau var ķimerēties. |
Offline | |
|
dzejnieks | |
Kopš: 12. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4183
Braucu ar: ņAudi TDI - Dieselpower, Renault Master (RIX 02)
| vakar mainīju to filtru, jo salonā vairs nepūta gaisu un logi svīda.. apm kādu 1.5h čakarējos, bet viegli nav... |
Offline | |
|