Autors | Ziņojums |
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Sveiciens visiem aktivajiem Bmw faniem it ipaši E-34 faniem Velos pastastit kartejo Jokera stāstu. Kā jau katru dienu pēc darba braucu mājās pie viena krusta nedaudz iekurināju ar savu dīzel power cik jau nu tur var iekurināt nedaudz riepas pasvila un tas arī viss skatos uz kontrol paneļa iedegas sarkanais Aķītis- proti akums netiek lādēts. Nu pofig domāju piestājos malā izslēdzu dainēju piešķīlu no jauna nedeg Līdz ko apgriezieni sasniedz 2000 tā atkal blāvi sāk mirguļot sarkanā aķīša kontrollampa. tā es novīlēju apmēram pus nedēļu pa pilsētu. Pienaca karteja diena pec darba kad devos uz stavvietu pec sava BMW un figu piešķilt vairs nevar.Tatad akitis sauss jo netiek ladēts. kaut ka mani tur ievilka dabuju pie dziesmas auto aizbraucu lidz majam un Ta nu es saku meklet vainu protams no vieglākā gala OGLĪTES
Darbu sāku ar to ka noņēmu siksnu kas pedzen ģeni, eļļas sūkni un veņķiku.
TAs prasija nelielu muskuļspēku. KAd tas nij atvienots tika atskrūvētas 2 skrūves uz 13 mm kas turēja ģeneratoru pie motora korpusa. nākamajā solī atvienoju vadus kas kopa ir tikai 2 plus mīnus. un pa lielu izbrīnu mans dīzeļ ģenis nebij pielaižams iznakt no motortelpas jo maisija eļļjas vadi un visadi vitadi štrunti. Ta nu es nolēmu savu 95 ampēru ģeneratoru bontēt ārā motortelpā. Tika noņemts plastmasa vāciņš kas turējās uz 3 10 mm skrūvēm tālāk atskēvētas apkārtējās skrūves kopskaitā 5. tās divas apvilktās ir sktūbes kur pieskrūvējās + un - vadi
Un izņemtas oglītes kas nāk kopā ar releju izskatās tā piedošanu par miglu
Seit var novērot kāda ta ir atšķirība starp vecajām un jaunajām oglītēm konkrēts izdilums
šeit redzams jaunais oglīšu komplekts jau ievietots ģenerātorā
Piekļuve bij samera apgrūtināta jo vienīgais ko varēja izdarīt ir apgriezt ģeneratoru bet pilnībā izņemt nenojaucot ko citu nav iespējams.
Nu un Kopumā tika patērētas 2 stundas un jauns oglīšu komplekts 12,50 ls un atslēgas un muciņas pārsvarā uz 10, 13 mm un tagad Jokers brauc un nezin bēdu jo viss lādējās vienkārši Supper. Tā ka Atslēgas rokā un uz garāžu prom. |
Offline | |
|
KristsK | |
Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
| Pisārs pamatīgs + vēl fotofiksāža + apraksts un bilžu ievietošana + gan jau vēl kaut kas...
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
|
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Neliels Pisārs ir bet Varbūt kādam noder informācījai un paraugam. |
Offline | |
|
Atvars | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Nu nu. Tas tev paveicaas, ka BOSCH gjenertators. Ja tev buutu VALEO tad uz 4oLs par ogleem buutu izmetis. Gadaas arii (ne BMW) ģenertori, kuriem lai nomainiitu ogles ir jaaizjauc viss korpus. Savukaart, krustmaates Ford Focus vispaar shii f-cija nav paredzeeta. Maini visu agregaatu. Ierosmi gjengeris dod laadeeshanai tikai caur kompi...
Luuk taa. Cik es saprotu, ka shiibriizha tendence ir taada, ka ogliites vareeja mainiit a/m liidz 2000.gada. Talaak ir viss uz klienta izgjeerbshanu veerstas darbiibas.
Iesaku Mazdu 6 miileetaajien noskaidrot cik maksaa gjengjeris un siksnas spriegotaajs.
www.autonews.lv[ This message was edited by: Atvars on 2007-04-19 17:20 ] |
Offline | |
|
charbis | |
Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| vairaak shaadus lietotaajus, kas shaadi padalaas pieredzee. SUPER.... |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Man jau arī ir VALEO ģenis tur miglu bildē var salasīt uz oglītēm izdilušajām. |
Offline | |
|
Atvars | |
Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1825
Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS
| Man tds bij pirms 4 gadiem . Cenas laikam ir kritushas shiem kraamiem vai kitaicieshi saak piedaavaat detaljas...
Zinu tikai vienu, ka NEKAD vairs nepirkshu BMW diizeli ! |
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Nav jau tik traki ar dīzeļiem. Vienkārši tās oglītes kopā ar releju pilnīgi identiskas nākot arī vw kaut kādiem tur busiņiem iespējams tadēļ cena tikai 12,5 ls |
Offline | |
|
|
Bron | |
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
|
2007-04-19 23:55, Atvars rakstīja:
Zinu tikai vienu, ka NEKAD vairs nepirkshu BMW diizeli !
Nu un kas tad vainas tractorpower`am BMW izpildiijumaa? |
Offline | |
|
KristsK | |
Kopš: 22. Aug 2005
No: Ikšķile
Ziņojumi: 2729
Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv
|
2007-04-20 00:04, Bron rakstīja:
2007-04-19 23:55, Atvars rakstīja:
Zinu tikai vienu, ka NEKAD vairs nepirkshu BMW diizeli !
Nu un kas tad vainas tractorpower`am BMW izpildiijumaa?
Nu tas kā kuram paveicas - man bij 324d e30 , gāja lōpā un tika kauts katru dienu - 2x tika nošķilts pret citiem auto, kas izlīda priekšā - beigās norāvās reduktors - Taču motors nebija iznīcināms!
----------------- METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit
|
Offline | |
|
Jokeris | |
Kopš: 02. Jan 2007
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 329
Braucu ar: E-34 1996g
| Tā nu tas ir Dīzelis = Laimesspēle. Kam paveicas tas nezin bēdu un braukā kam ne tas tik liek un liek tai lūznītī!!!! |
Offline | |
|
Redline | |
Kopš: 02. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3019
Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.
| Tā kā pats tikko saskāros ar šo procesu varu padalīties savā pieredzē ar 520i Touring Valeo 80A ģeneratora oglīšu maiņu.
Paldies Jokerim par instrukciju un bildēm!
Uz 520i šis darbs ir veicams vieglāk, jo ģeneratoru pat nav jāņem nost, lai nomainītu ogles. Tas krietni atvieglo dzīvi un process aizņem mazāk kā stundu.
Ko es dariju:
1. Noņēmu ģeneratora dzesēšanas trubas
2. Noņēmu gaisa filtra kastes daļu, kura ir priekšpusē, kur ieplūst gaiss, lai ir vairāk vietas kur rīkoties.
3. Atvienoju vadus, tur vajag 10 un 13 muciņas
4. Noņēmu aizmugurējo vāciņu ģeneratoram, tur bija 3 uzgriežņi un to atskrūvēšana prasija nelielu piepūli, jo 2 uzgrieņi atrodas tuvāk dzinējam un piekļuvi tiem traucē daudzas gumijas trubas. Muciņa 8 un vēlams ar magnētisku galu, lai nepazūd uzgriežņi, jo tur tiešām brīžiem tikai uz tausti var kautko izdarīt.
5. Noņemot vāku oglītes atrodas augšpusē. Paliek atskrūvēt 2 uzgriežņus ar 8 izmēra muciņu un vienu mazu skrūvīti, ar 7 izmēra muciņu. Urā! 6.Ogles nost!
Skats uz vecajām bija uz mata tāds pats kā Jokera bildē.
7. Un tad jau visu saliekam atpakaļ pa vietām kā bija.
Tas īsumā viss. |
Offline | |
|
LA | |
Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Es arī savam TDS veicu šo procedūru. Nekas grūt nebija |
Offline | |
|
manitou | |
Kopš: 15. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: 525 TDS
| Mans ari negrib ladet kur var atrast numuru uz ģeneratora vai oglītem es gribeju nopirkt ogles bet man prasīja numuru. |
Offline | |
|
martink | |
Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
06 Jan 2009, 19:37:02 manitou rakstīja:
Mans ari negrib ladet kur var atrast numuru uz ģeneratora vai oglītem es gribeju nopirkt ogles bet man prasīja numuru.
uz ģenerātora ir plāksnīte.. laikam jāskatās pašam, jo atšķiras, bet tam kas man vecais BMW numurs ir 1 735 743.. vari mēģināt meklēt powerlife ETK katalogā. |
Offline | |
|
Redline | |
Kopš: 02. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3019
Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.
|
06 Jan 2009, 19:37:02 manitou rakstīja:
Mans ari negrib ladet kur var atrast numuru uz ģeneratora vai oglītem es gribeju nopirkt ogles bet man prasīja numuru.
Galvenais zināt cik ampēri un Valeo vai Bosch. Jo Valeo, piemēram, ogles der gan 80A, gan 95A ģeneratoram. Grosā pateicu to visu un man iedeva, ja kas ir čeks un samainīsi pret citām. |
Offline | |
|
|
shiirs4 | |
Kopš: 26. Nov 2008
Ziņojumi: 1887
Braucu ar: opel ascona, laimas pulksteni, ogres statoilu un miskastes maisu galvaa. (nasing spešal)
| a nafig jenjem nost gjenerators? tas oglites vaitad nevar nomainit nenjemot nost gjengji? es savam E34 525 nomainiju tapat, tikai tas gjeneratora aizsargplastmass janonjem un viss. |
Offline | |
|
reserg | |
Kopš: 06. May 2008
Ziņojumi: 85
Braucu ar:
| Diezgan labi viss apskaidrots, vairāk tādu topiku...
Kaut tur nekā grūta nav, ja ir kaut kāda saprasšana par auto... |
Offline | |
|
martink | |
Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Starp citu tā kā man servisā pa dārgo nomainīja visu ģenerātoru (muļķis biju un pa daudz naudas bija), ir pieejams lietots e34 ģenerātors, kuram tikai jānomaina oglītes (iespējams, es pats uzlikšu jaunas).. ja ir interese, PM. |
Offline | |
|
Siipols | |
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Ja vel kādam ir Probza ar ģenģeriem,tad varu piedāvat 110A ģeneratorus no 535i e34
Pa lēto-15-20ls gabalā
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|