Online
Pašreiz BMWPower skatās 124 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi par E34
Autors | Ziņojums |
Dachux | | Kopš: 01. Mar 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Papētīju catalog.auto.ru sev interesējošu modeli 524TD. Biju mazliet šokēta ka šim modeli ir 115 zirga spēki. Tik pat cik 518i un mazāk par 520i(150hp).525i ir 192hp.
Izskaidrojiet man lūdzu šo lielo atšķirību starp šiem modeļiem. Vai tiešām 524TD ir tāda pati jauda kā 518i un kāds ir 524TD salīdzinājumā ar 525i?
Vēl vēlētos zināt, ko modelim 525TDS nozīmē tas burts "S"?
Paldies![ This message was edited by: Dachux on 2007-03-01 16:17 ] | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| 524 ir vecaas paaudzes dizeljdzineejs un 525 ir jaunas tapeec ari shadas askjiriiba, prcizaak par katra +/- pastastiis dizelju ipashnieki
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
Puce | | Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| 524TD ir aizvēsturisks dīzelis.
525TDS. S burts nozīmē, ka šim dīzelim ir 140 cik tur poniju.
525TD ir tie paši 115poniji.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] | Offline | | |
Dachux | | Kopš: 01. Mar 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Saprotu, ka es te salīdzinu dīzeļa dzinējus ar benzīna dzinējiem, bet tikuntā neizprotu šīs lielās atšķirības. Man vienalga vai man nākamais auto būs dīzelis vai ar benzīnu, gavenais, gribu e34, dievinu šo auto! | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Man jau liekas ka labāk skatīties benzīnieku, jo vairs ar tiem dīzeļiem neko neieekanomēsi. Protams ka 525 TDs dīzeļauto nav slikts, bet tad ir jāatrod ļoti labs exemplārs, citādi remonti ir ļoti dārgi ,u n ātri vien tā izmaksas būs lielākas , kā nobraucot it kā ekonomējot uz mazāku patēriņu. .
Ja paliec pie benzīna tad pats minimums ir 525i lai tas auto kustētos uz priekšu (nav jau tā ka neiet, uz beigām ir tīri ok).
Nerunāsim par V8 to ir jāatrod labi koptu, bet tas ir vēl labāks aparāts.
Vari arī emmiti paķert
| Offline | | |
martinsz | | Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
| Es arī ieteiktu benzīnieku, bij man 525TDS 96.g. (E34), bij daudz dažādas problēmas, bet tas jau laikam kā paveicās, man acīmredzot nepaveicās.
----------------- ... | Offline | | |
Dachux | | Kopš: 01. Mar 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Esmu vīlusies, ir iespēja iegādāties ļoti labi koptu 524TD, bet es neņemšu taču BMW, lai sacenstos ar kautkādu 518i Biju domājusi ka tas modelis ir līdzvērtīgs 525i.
Es neprecēšos ne ar vienu vīrieti kurš man nevarēs nosponcorēt e34 M5
<font size=1>[ This message was edited by: Dachux on 2007-03-01 16:51 ]</font>[ This message was edited by: Dachux on 2007-03-01 16:52 ] | Offline | | |
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6985
Braucu ar: KK-555
| Nu ja Tev tiešām vienalga, dīzeli vai benzīnnieku, tad protams ņem benzīnu optimālākais jau laikam ir 525 24v ja svarīgs mazs patēriņš, tad ņem dīzeli, bet rēķini ka labu tds būs grūti atrast un labu 2,4 vel 6reiz grūtāk
Jaudas atšķirības ir diezgan lielas, jo tie nav jaunie dīzeļi, kur stapība starp dīzeli un benzīnu ir minimāla un pāris rādītājos dīzelis pat ir labāks | Offline | | |
|
Cumpars | | Kopš: 25. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6985
Braucu ar: KK-555
| Un par kādu sacenšanos viespār var būt runa ar 524 vai 518, tie nav nekādi skrienamie aparāti, bet gan vienkārši, pietiekoši klusi, komfortabli pārvietošanās līdzekļi, nevis kaukādi dragreisu auto ... | Offline | | |
Dachux | | Kopš: 01. Mar 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Mani neinteresē dragreis, bet tādas lietas kā kā pietiekama dinamika, kas arī sagādā vislielāko baudu braucienā. | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Tādā gadījumā jāskatās no 525i.
524td iedzīvosies tikai problēmās un servisos Tevi, iespējams, apčakarēs diezgan. | Offline | | |
Melvins | | Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 11342
Braucu ar: BMW un Daft Punk.
|
2007-03-01 16:50, Dachux rakstīja:
Es neprecēšos ne ar vienu vīrieti kurš man nevarēs nosponcorēt e34 M5
/padzīsim / = tas ir tik būtiski? | Offline | | |
DGX | | Kopš: 27. Apr 2006
Ziņojumi: 308
Braucu ar: Haaaaardgepacket D:
| Vot 518 gan vajag divus vergus kas palīdz iestumt to auto | Offline | | |
Dachux | | Kopš: 01. Mar 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Katram savas metodes | Offline | | |
Dachux | | Kopš: 01. Mar 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
|
2007-03-01 17:10, DGX rakstīja:
Vot 518 gan vajag divus vergus kas palīdz iestumt to auto
Vai tad ir tik traki? | Offline | | |
zzips | | Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| 525 buus vslabakaa izvele starp nosauktajiem modeljiem
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon | Offline | | |
|
martink | | Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| varu ieteikt 525i... superīgs auto, vienīgi rēķini, ka sirds sāpēs par katru mazāko rūsas plankumiņu, buktīti, utml... | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20388
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
2007-03-01 16:50, Dachux rakstīja:
Esmu vīlusies, ir iespēja iegādāties ļoti labi koptu 524TD, bet es neņemšu taču BMW, lai sacenstos ar kautkādu 518i Biju domājusi ka tas modelis ir līdzvērtīgs 525i.
Es neprecēšos ne ar vienu vīrieti kurš man nevarēs nosponcorēt e34 M5
<font size=1>[ This message was edited by: Dachux on 2007-03-01 16:51 ]</font>
<font size=1>[ This message was edited by: Dachux on 2007-03-01 16:52 ]</font>
Dachuk, Tu labaak pastaasti ko pati vareesi piedavaat pret to E34 M5 ?
Ja tikai suudiigu minetu un nemazgaatus traukus, tad taa arii laikus briidini ...
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
SEMIGALL | | Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
|
skarbā realitāte | Offline | | |
Laurens | | Kopš: 26. Mar 2006
Ziņojumi: 381
Braucu ar: TRoc-R un ar V8
| Izmēz domu par e34 dīzeli. Ja kāds ir it kā kopts, tad tiek pārdots tāpēc, ka tuvojas sirmiem matiem (auto gadījumā - rūsai), pārējie ir vnk nogājuši vai nu miljonu, vai vismaz 300kkm un nopisti. Vairāk gan pirmais variants, jo imho M51 bija tādi kā komerctransporti (daudz vagonu). Un, ja paskatās tirgus piedāvājumu, rodas jautājums - vai esi gatava tērēt vismaz 5-6k eur par varbut normalu e34? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|