Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E34 motors vārās, tosols pazūd
Autors | Ziņojums |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Gadījusies paliela problēma. Braucu ar e34 525 24v , paskatos uz motora temperatūras datčiku, bet ko tur ieraugu? bl&^ jau pie sarkanā.uzreiz apstājos, skatos, ka apakšā parādās peļķīte(tek tosols)... Tosolu nekur tuvākajā krajā nevar nopirkt...nu lab.ar vairaakaam reizeem aptaajoties-dzeseejot-braucot-atkal apstaajos... utt. tiku līdz mājām.Šodien nolēmu iet palūkoties, kas tur notiek...hm..tosols maz.Attaisu bmw manuaali, atrodu to, ka auksta motorā tosola līmenim jābūt lidz kaldt liimenim...protams, liimenis neatbilst.Aizbraucu nopirkt tosolu.Pieleju klāt, līdz noteiktajam līmenim.Aizgriezu lielo vaacinju un attaisiiju mazo(kaut kaads tjip atgaisotaajs)...paruucinu pie 2500 apgr. pārāk ātri tā kā uzsilst.Paskatos, ka līmenis nokrities..pieleju vēl 1L ... izmetu līkumu pa rajonu... 5 minūtēs tiku līdz sarkanajai aotmetkai!! paskatos uz to bachoku...līmenis tāds, kādam jābūt... pēc 5 minuuteem veelreiz apskatos..psc.. līmenis vairs nav tā kā vajadzētu(lai gan tjip tam līmenim jābūt tādam, kad ir auksts motors...mosh karstam nevajag tādam būt). Rodas sekojoshi jautājumi:
*termostats(atspere kaut kur iekjiileejusi?)
*pečka(varbūt kaut kāds klapans ir krāsniņai un tas varbūt kaut ko iespaido? )
*motora blīve, galva? (it kā balti dūmi nebija)
*gaisa burbulis?(varbūt kāds vr pateikt kā tiesi atgaisot, ja tas iespējams bez servis palīdzības)
Varbūt kādam e34 525 24v lietotājam ar ir bijusi tāda problēma???
Stulbākais ir tas, ka uz sausa asfalta neredzēju, ka kaut kas būtu izlijis ārā... Kur tas tosols paliek???
P.S. cerams, ka šajā sadaļā par krāniņiem un to staipīšanu netiks runāts! | Offline | | |
andzhik | | Kopš: 10. Feb 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar: trolejbusu
| pecka ar termostatu poh, man tas pats bija 2.0 24v. jau taisijos motora galvu nost nemt. bet izradijas pompai kaput bija. | Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| Ja tu ierubī pečku un karstais gaiss nenāk, tad pie vainas jābūt sūknim. | Offline | | |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Overheating.htm sheit izlasiiju, ka it kaa esot arī plastmasa uudens pumpji bmw??? Būs jādzen uz servis un jaaskatās tas sūknis, pie reizes termostatu ar jānomaina, jo šis ziemā ilgi neļauj motoram uzsilt.
Tavam bmw bija metāla vai plastmas sūknis? Varbūt vaina ir kaut kādā saļņikā? | Offline | | |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Jā, pečku ierubīju un karstais gaiss nenāk, bet motors vārās!!! Jāsāk būs ar atgaisošanu un tad ar to sūkni! Sūknis izklausās ticamākais variants. | Offline | | |
Arach | | Kopš: 26. Feb 2003
Ziņojumi: 1903
Braucu ar: E36 328
| tieši tā, ja ir beigts sūknis, tad nav cirkulācijas, tad arī karstais tosols netiek no motora ārā un motors vārās. | Offline | | |
Bagio | | Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
| Ja tosols nebūs līmenī tad pečka nesildīs....
2007-02-16 12:12, PEPSis rakstīja:
Jā, pečku ierubīju un karstais gaiss nenāk, bet motors vārās!!! Jāsāk būs ar atgaisošanu un tad ar to sūkni! Sūknis izklausās ticamākais variants.
| Offline | | |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| vakar pāris reizes atvilku līdz ierobežotājam..bet vai nu dēļ tās slodzes kaut kas būtu salūzis???
Vakar jau tosols bija līmenī un tikai pēc tās atvilkšanas(pēc kādām 10 minūtēm) sākā vārīties.Un nekas netika aiztikts radiatoram...tāpēc vaina varētu būt tajā sūknī.
P.S. kāds var pateikt kādu bmw manuāļa adresi? Man ir tā dzeltenā grāmata krievu valodā un ar mazām bildēm...nekur nevaru apskatīties kur visi tie termostati un sūkņi atrodās(sūknis it kā motora priekšā, kur tās 2 lielās trubus no radiatoram abiem galiem savienojās? )[ This message was edited by: PEPSis on 2007-02-16 12:27 ] | Offline | | |
|
Staris | | Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Nu tak. Atgaiso kārtīgi! | Offline | | |
Artis_D | | Kopš: 22. Aug 2002
Ziņojumi: 13422
Braucu ar: BMW
| pilniga mulkjiba braukt ar tadu vispar | Offline | | |
RAIVIC | | Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 793
Braucu ar: RR-38
| es domat ka tavai galvai jau jabut kirdikt !! | Offline | | |
andzhik | | Kopš: 10. Feb 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar: trolejbusu
|
2007-02-16 12:10, PEPSis rakstīja:
http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/Overheating.htm sheit izlasiiju, ka it kaa esot arī plastmasa uudens pumpji bmw??? Būs jādzen uz servis un jaaskatās tas sūknis, pie reizes termostatu ar jānomaina, jo šis ziemā ilgi neļauj motoram uzsilt.
Tavam bmw bija metāla vai plastmas sūknis?
Varbūt vaina ir kaut kādā saļņikā?
manam `91g bija plastmasas, nefig uz vinju skatities, ir jaskatas cirkulacija ir vai nav | Offline | | |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Ieshu atgaisot pēc kaspicha iisaas pamācības. | Offline | | |
andzhik | | Kopš: 10. Feb 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar: trolejbusu
|
2007-02-16 12:34, RAIVIC rakstīja:
es domat ka tavai galvai jau jabut kirdikt !!
vinja galvai gan ne, varbut motora
P.S. manejai nebija kirdikt | Offline | | |
andzhik | | Kopš: 10. Feb 2007
Ziņojumi: 15
Braucu ar: trolejbusu
|
2007-02-16 12:19, Kaspich rakstīja:
2007-02-16 12:12, PEPSis rakstīja:
Jā, pečku ierubīju un karstais gaiss nenāk, bet motors vārās!!! Jāsāk būs ar atgaisošanu un tad ar to sūkni! Sūknis izklausās ticamākais variants.
ja nebija sasalis udens, kas suukni salauza, tad tikai atgaisoshanas vaina.
lielaakoties tie suuknji tagad naak ar platmasas laapstinjaam.. blekja jau ir baigais retums..
tb, ja ir cirkulaacija pie 1500rpm, tad suknis ir ok.
ja pirksi jauno, nebus plastmasas,
man ta krilatka bija itka no shtoka alauzta, un pie 1000-1500 kada cirkulacija bija, kad dod vairak vinja jau neturas.
un tas notika vasaraa | Offline | | |
Colin | | Kopš: 14. Nov 2005
No: Saldus
Ziņojumi: 1770
Braucu ar: jaunu auto un vecu moci
|
2007-02-16 12:34, RAIVIC rakstīja:
es domat ka tavai galvai jau jabut kirdikt !!
un arī motora galvai! | Offline | | |
|
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Tikko aizgaaju atgaisot.Atskruuveeju to lielu korkji, tad mazinjo mazliet(tur tai skruuviitei ir speciaals gaisa kanaals vai tml).Piedarbinaaju motoru, pieleeju liidz tam kaldt/cold liimenim...patureeju pie 2000apgr. nekas nekur neteceeja prom.Paspaidiiju trubas, bez izmainjaam.Nekas nekur apakashaa netek(ieprieksh teceeja ,jo laikam bija uzvaariiijies un pa vaarstu spieda aaraa).Paskatiijos veelreiz, bet liimenis bija izmainiijies tikai ljoti minimali . Domaaju, ka ir ok, aiztaisiiiju vaacinju un atkal izmetu mazu liikumu... un... stabinsh prieciigi pazinjo par tuvushanos sarkanajai atzimei... Skatiijos tajaa radiatora meertraukaa, kaut kaada maza uudens pluusma bija.Pečka karsto gaisu nedeva.
P.S. naakoshais- cik maksaa jauns uudens suuknis? | Offline | | |
ApedZirgu | | Kopš: 17. Apr 2006
Ziņojumi: 151
Braucu ar: E60
| Uz E34 kaukadi 22Ls bode.
| Offline | | |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
|
2007-02-16 13:20, ApedZirgu rakstīja:
Uz E34 kaukadi 22Ls bode.
paldies! | Offline | | |
PEPSis | | Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 29
Braucu ar:
| Izlasīju! Bet tik pat labi varbuut tur dažas laapstinjas tikai mazliet to uudeni dzen.Godiigi sakot, es nezinu kaa jaaizksataas tai cirkulaacijai radiatora kameraa.Varbuut vari pateikt? Burbuljot nekas neburbuljoja, un pie tiem pashiem 2000 apgr. tas uudens izskatiijaas, ka ’’vibree’’.varbuut vinjam vajadzeeja mutuljot, strauji pluust?Kad taisiiju ciet to korkji motors jau bija uzsilis !!!un domaaju, ka termostats arii bija jau atveries!
Tosols nebija vakar sasalis.[ This message was edited by: PEPSis on 2007-02-16 13:58 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|