Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: BMW 725tds

AutorsZiņojums
armandsp
10. Feb 2007, 11:02 #1

Kopš: 10. Feb 2007

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Ko labu un ko sliktu var pateikt par 725tdi!
un kā ir ar chipošanu
Offline
-ATAMAH-
10. Feb 2007, 11:28 #2

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Neiet, bet ar chipu domaju bus normali prieksh mierigai braukshanai!
Offline
martinsz
10. Feb 2007, 11:35 #3

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Man bij 525tds un tas jau īsti negribēja iet, domāju ka tam motoram semaku ir grūti pavilkt

-----------------
...
Offline
gest
10. Feb 2007, 13:24 #4

Kopš: 23. Jul 2002

Ziņojumi: 760

Braucu ar: bmw

90% viniem noskrejiens ap pusmiljonu grozaas, kas tur laps var buut..
Offline
e34
10. Feb 2007, 13:30 #5

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL

tas auto tak ir pilniigs gliemezis,der tikai kaa tevis paarvietoshanas liidzeklis leenaa garaa un nu nemaz nav ekonomisks,nemaz.
Offline
wako
11. Feb 2007, 23:29 #6

Kopš: 05. Jan 2007

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Nav jau tik traki priekš pārvietošanās,taču pie apdzīšanas ir labi japadomā vai ir vērts.Degvielas patēriņš +/- 10nieks.Pašam tāds bija,bet labāk nepažēlot un ņemt 3.0
Offline
Bimmer
11. Feb 2007, 23:31 #7

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tāds auto mūsdienās der tikai tad, ja pieejams ’kreisais’ dīzelis Citādi tas neatmaksājas...
Offline
-INC-
11. Feb 2007, 23:38 #8

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


2007-02-10 11:02, armandsp rakstīja:
Ko labu un ko sliktu var pateikt par 725tdi!
un kā ir ar chipošanu


1) tas ir TDS.
2) chipot var. ~170 ps un 380 Nm.
3) labaak 3.0 d
Offline
Atvars
11. Feb 2007, 23:53 #9

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Bij man e34 525tds. Utains dzineejs. Broobzas ar spara ratu, demferi, uudens suukni, turbiinu. Sho dzineeju gan nav veerts skatiit.
Offline
Pirats
12. Feb 2007, 07:49 #10

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi

nevar salidzinat e34 ar e38 e34 droshi ka bija 115bhp dzineejs un nesanaca nemaz td(S)
tas vecais "labais" 2,5tds dzineejs ar 143bhp ir ok; uz e38 tas ir taa ka saka- par iisu, bet nevar teikt, ka galiigi neiet, ir braukts dafiga ar tadu 97.g. mod visas extras- ada,el.benki, apsilde,klima,xenon, mokrij asfalt un parasto automaatu, nekas traks nav, iet uz 140km/h un 180 arii iet, turklaat 4 purni mashinaa visi taa uz 90kg.
kopumaa- normals, stabiilks, eerts, galu galaa- respektabls auto, jo citriez nav ko tur trakot, brauc mieriigi, komfortabli un viss ir ok. prieksh e38 bundzas salidzinoshi ekonomisks- konkretais automats tereja- pils ap 13l salarkas pa 30sant, bet arpus vairak par 8 nebus, ja nu vienigi visu celu uz to 140-150km/h nebraukt
cipot, skiet, nav veerts, jo tie jau taa ir nobraukti loti pieklajigi 600-800tk km kadam 96-98g.auto, chiptuning, skiet, pat varetu atteikties tadu un vel automaatu chipot- saiisinat tam muuzu loti aatri
labio janocheko, ja viss ok- janem ciet
Offline
markelis
12. Feb 2007, 08:46 #11

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12958

Braucu ar: eFku


2007-02-11 23:53, Atvars rakstīja:
Bij man e34 525tds. Utains dzineejs. Broobzas ar spara ratu, demferi, uudens suukni, turbiinu. Sho dzineeju gan nav veerts skatiit.


a bet gaaja labi
Online
janism1
21. Feb 2007, 23:35 #12

Kopš: 06. Feb 2007

Ziņojumi: 2

Braucu ar: 97. BMW 725 TDS

nesaprotu tos kas tos diizelus peerk nu nesaprotu kas tur taads ekonomija nu iekonomeesiet tur 15 LVL meenesii nu i bet tad kad turbiina nojuks vai augstspiediena suuknis tad varees veert valaa maku pa pilnu programmu. Iisaak sakot diizelis viennozimiigi ir SAREŽĢĪTS MOTORS ar lielaaku potenciaalu kaut kam nobirt (videeji lielaaks nobraukums videeji pusmiljons - miljons) turbīna, augstspiediena suuknis utt. salidzinaajumaa ar rindas 6 cilindru benziinieku. + neiet nifiga neiet bija man 2 725 max 180KM/H 0-100b 13 sekundes.
Offline
Instigater
22. Feb 2007, 01:01 #13

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nedirs, es driizaak teiktu, ka diizeljus peerk tie, kuriem griezes moments tur lejasgalaa patiik. Ikdienaa noteikti ir patiikamaak braukt ar diizeli, jo nav jaadomaa, kaads robs, cik daudz tur zirgu ir, jo vinji gandriiz tikpat daudz visos apgriezienos.
Offline
martinsz
22. Feb 2007, 08:42 #14

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


2007-02-21 23:35, janism1 rakstīja:
nesaprotu tos kas tos diizelus peerk nu nesaprotu kas tur taads ekonomija nu iekonomeesiet tur 15 LVL meenesii nu i bet tad kad turbiina nojuks vai augstspiediena suuknis tad varees veert valaa maku pa pilnu programmu. Iisaak sakot diizelis viennozimiigi ir SAREŽĢĪTS MOTORS ar lielaaku potenciaalu kaut kam nobirt (videeji lielaaks nobraukums videeji pusmiljons - miljons) turbīna, augstspiediena suuknis utt. salidzinaajumaa ar rindas 6 cilindru benziinieku. + neiet nifiga neiet bija man 2 725 max 180KM/H 0-100b 13 sekundes.

Dīzelim sarežģīts motors? Vis vienkāršākais, kas var būt, bet jā pastāv liela iespēja, kaut kam nobirt.

-----------------
...
Offline
Luciferz
22. Feb 2007, 08:47 #15

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa

Man jau shkiet, ka 740 ir jau taa kaa par iisu. Nekas labs ar 2,5tds nevareetu buut

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
Luciferz
22. Feb 2007, 08:48 #16

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


2007-02-21 23:35, janism1 rakstīja:
nesaprotu tos kas tos diizelus peerk nu nesaprotu kas tur taads ekonomija nu iekonomeesiet tur 15 LVL meenesii nu i bet tad kad turbiina nojuks vai augstspiediena suuknis tad varees veert valaa maku pa pilnu programmu. Iisaak sakot diizelis viennozimiigi ir SAREŽĢĪTS MOTORS ar lielaaku potenciaalu kaut kam nobirt (videeji lielaaks nobraukums videeji pusmiljons - miljons) turbīna, augstspiediena suuknis utt. salidzinaajumaa ar rindas 6 cilindru benziinieku. + neiet nifiga neiet bija man 2 725 max 180KM/H 0-100b 13 sekundes.


Ar ko ta pats brauc?

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline
M3
22. Feb 2007, 08:55 #17

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3377

Braucu ar: VOLVO


2007-02-11 23:53, Atvars rakstīja:
Bij man e34 525tds. Utains dzineejs. Broobzas ar spara ratu, demferi, uudens suukni, turbiinu. Sho dzineeju gan nav veerts skatiit.


ja Tev ir bijushas probleemas, tas nenoziimee, ka visiem ir!


2007-02-21 23:35, janism1 rakstīja:
Iisaak sakot diizelis viennozimiigi ir SAREŽĢĪTS MOTORS ar lielaaku potenciaalu kaut kam nobirt (videeji lielaaks nobraukums videeji pusmiljons - miljons) turbīna, augstspiediena suuknis utt.


potenciaals varbuut ir lielaaks, bet nu ar benziiniekiem taapat ir probleemas ...
Offline
GirtzB
22. Feb 2007, 08:57 #18

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22120

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


2007-02-12 07:49, Pirats rakstīja:
nevar salidzinat e34 ar e38 e34 droshi ka bija 115bhp dzineejs un nesanaca nemaz td(S)
tas vecais "labais" 2,5tds dzineejs ar 143bhp ir ok; uz e38 tas ir taa ka saka- par iisu, bet nevar teikt, ka galiigi neiet, ir braukts dafiga ar tadu 97.g. mod visas extras- ada,el.benki, apsilde,klima,xenon, mokrij asfalt un parasto automaatu, nekas traks nav, iet uz 140km/h un 180 arii iet, turklaat 4 purni mashinaa visi taa uz 90kg.
kopumaa- normals, stabiilks, eerts, galu galaa- respektabls auto, jo citriez nav ko tur trakot, brauc mieriigi, komfortabli un viss ir ok. prieksh e38 bundzas salidzinoshi ekonomisks- konkretais automats tereja- pils ap 13l salarkas pa 30sant, bet arpus vairak par 8 nebus, ja nu vienigi visu celu uz to 140-150km/h nebraukt
cipot, skiet, nav veerts, jo tie jau taa ir nobraukti loti pieklajigi 600-800tk km kadam 96-98g.auto, chiptuning, skiet, pat varetu atteikties tadu un vel automaatu chipot- saiisinat tam muuzu loti aatri
labio janocheko, ja viss ok- janem ciet

e34 bija gan td ar 115 gan tds ar 143zs

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
roliks
22. Feb 2007, 09:12 #19

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2773

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


2007-02-11 23:53, Atvars rakstīja:
Bij man e34 525tds. Utains dzineejs. Broobzas ar spara ratu, demferi, uudens suukni, turbiinu. Sho dzineeju gan nav veerts skatiit.


tas ir atkarigs kāds drapaks trāpās, es ar savu e34 2.5tds automatu pa nepilnu gadu esmu nobraucis ~40 000km, motoram ir darits sekojosais:ik pa 8-9k km mainita ella un filtrs, 2x gaisa filtrs, 1x degv. filtrs, augstspiediena suknim mainiju blivi, kura Dizelcentrs R maksaja tikai 3Ls,viens daciks pa piecuku.Tas ari viss Un pie tam latvija brucu TIKAI ar ļevo dizeli.[ This message was edited by: roliks on 2007-02-22 09:13 ]
Offline
Pirats
22. Feb 2007, 10:45 #20

Kopš: 30. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: kugi

$str
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo