Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E30 (1983-1991)

Tēma: 320i E30 ’89 pielec un noslāpst

AutorsZiņojums
Peecis
08. Feb 2007, 21:51 #1

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?
Offline
bmwaddict
08. Feb 2007, 22:41 #2

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-02-08 21:51, Peecis rakstīja:
Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?

Peeci!!!
joprojaam njemies ar to urbjamo..
njaa, nu kaa uzreiz noslaapst, a ja pietur gaaziiti? nespaidi kaa traks bet pieturi, un ja tad neslaapst tad briivgaita nestabilizeejaas. respektiivi atbildiigs ir briivgaitas stabilizators.. to meeslu reizeem pietiek vienk izskalot ar karburator kliineri.
ja slaapst ahuuni tad peec gofras tomeer izlausaas. taa maita salaa viegli plaisaa jo cieta.

[ This message was edited by: bmwaddict on 2007-02-08 22:43 ]
Offline
Peecis
08. Feb 2007, 22:46 #3

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2007-02-08 22:41, bmwaddict rakstīja:

2007-02-08 21:51, Peecis rakstīja:
Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?

Peeci!!!
joprojaam njemies ar to urbjamo..
njaa, nu kaa uzreiz noslaapst, a ja pietur gaaziiti? nespaidi kaa traks bet pieturi, un ja tad neslaapst tad briivgaita nestabilizeejaas. respektiivi atbildiigs ir briivgaitas stabilizators.. to meeslu reizeem pietiek vienk izskalot ar karburator kliineri.
ja slaapst ahuuni tad peec gofras tomeer izlausaas. taa maita salaa viegli plaisaa jo cieta.



<font size=1>[ This message was edited by: bmwaddict on 2007-02-08 22:43 ]</font>

Tak nē, es braucu ar e39. Ar manu veco e30 brauc vecaistēvs un šis uztraucies, ka nevar pielaist...
Man ar aizdoma, ka kaut kas ar to auksto palaišanas sprauslu. Kur vispār viņa atrodas?
Offline
bmwaddict
08. Feb 2007, 23:24 #4

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-02-08 22:46, Peecis rakstīja:

Tak nē, es braucu ar e39. Ar manu veco e30 brauc vecaistēvs un šis uztraucies, ka nevar pielaist...
Man ar aizdoma, ka kaut kas ar to auksto palaišanas sprauslu. Kur vispār viņa atrodas?


aa nuu jaa itkaa variants taa sprausla es ar no saakuma padomaaju bet nu tad tev turot gaazi aparaatam buutu jaaiet.
sprausla ir pa taisno iepluudes kolektoraa ieskruuveeta. varbuut vienk vadi uz to paarluuzushi. bet nu tas nebuus gluzhi briivgaitas probleemas iemesls..
Offline
Instigater
08. Feb 2007, 23:28 #5

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man arii saapiiga probleema, shaados miinusos naaka starteet pieturot gaaziiti, kaut kas ar briivgaitas degvielas reekjiniem sajucis, jo padod krietni par liesu, arii uzsilusham motoram briivgaita ir paaraak liesa, bet vismaz liimenii turas.
Offline
eauto77
08. Feb 2007, 23:34 #6

Kopš: 01. Dec 2006

Ziņojumi: 204

Braucu ar: MB ML320


2007-02-08 21:51, Peecis rakstīja:
Lieta tāda, ka no rīta darbinot pielec un uzreiz noslāpst un tā visu laiku.
Iepreikš parasti ar otro vai trešo reizi aizgāja, bet tagad vairs ne pa kam...
Ja mēģina uzdot gāzi, tad ar uzreiz slāpst...
Šķiet,ka pa daudz gaisa rauj iekšā...
Kādas idejas?

man ar 1 behai bija ta, ka aukstaa laikaa slapa nost no ritiem, 2 dienas taa bija un parbaudiju gofru un caurums, nomainiju un viss ok
Offline
Instigater
08. Feb 2007, 23:44 #7

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Man saveejam ar Motronic 1.3 liekas, ka vareetu buut gaisa temperatuuras deveejs beigts. Briivajos briizjos pachakareeju, briivgaitas regulators labs, dzeseeshanas shkjidruma deveejs arii labs, tagad atlicis ir gaisa temperatuuras deveejs un tad vairs tikai pravodka.
Offline
Peecis
09. Feb 2007, 14:15 #8

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2007-02-08 23:28, Instigater rakstīja:
Man arii saapiiga probleema, shaados miinusos naaka starteet pieturot gaaziiti, kaut kas ar briivgaitas degvielas reekjiniem sajucis, jo padod krietni par liesu, arii uzsilusham motoram briivgaita ir paaraak liesa, bet vismaz liimenii turas.

Kad jau pieleca, tad ar brīvgaitu viss bija ideāli. Šobrīd ticama versija šķiet par to gofru- pārbaudīšu..
Offline
Peecis
09. Feb 2007, 14:18 #9

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


2007-02-08 23:24, bmwaddict rakstīja:

2007-02-08 22:46, Peecis rakstīja:

Tak nē, es braucu ar e39. Ar manu veco e30 brauc vecaistēvs un šis uztraucies, ka nevar pielaist...
Man ar aizdoma, ka kaut kas ar to auksto palaišanas sprauslu. Kur vispār viņa atrodas?


aa nuu jaa itkaa variants taa sprausla es ar no saakuma padomaaju bet nu tad tev turot gaazi aparaatam buutu jaaiet.
sprausla ir pa taisno iepluudes kolektoraa ieskruuveeta. varbuut vienk vadi uz to paarluuzushi. bet nu tas nebuus gluzhi briivgaitas probleemas iemesls..

Ja tā sprausla nestrādātu, tad jau nepielektu nemaz, ne?
Kādas 2-3 sekundes pastrādā un slāpst nost. Ja mēģina uzdot gāzi, tad momentā noslāpst...
Šķiet,ka kaut kur rauj gaisu pa daudz.. Gan jau gofrā caurums...
Offline
Peecis
11. Feb 2007, 13:02 #10

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Bija iesalis gaisa meeriitaajs,jo vecais maz brauc un nepaspeej viss izsilt cauri- sakraajas kondensaats.
Izjaucu izmazgaaju, izzhaaveeju un ir OK.
Bishkji pie vainas bija arii tas tukshgaitas regulators- noraavu shtekeri nost un ir labi (tukshgaita ap 950rpm). Tagad lec ideaali..
Jaanjem buus nost tas regulators un arii jaaiztiira..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo