Online
Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E30 325 vai 327???
Autors | Ziņojums |
jarix | | Kopš: 08. Dec 2006
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| decembra beigaas iepirku e30, gribeeju 2,5l. Nopirku un principaa esmu apmierinaats - veraas labi. Nesenkaa pazinja iedeva izgaast ar savu e30 touring 325 un atklaaju, ka vinjam tahometrs garaaks, respektiivi sarkanais saakas aiz 6000apgr/min , bet manejam jau aiz 5000apgr/min. Iedziljinoties jautaajumaa nonaacu pie atzinjas ka man vareetu buut 2,7 deforseetais motirinjsh!
1. Vai man ir taisniiba???
2.vai tas ir labi ka 2,7 vai labaak 2,5!
3.lasiiju, ka nomainot galvu uz 2,8 baigais monstrs ssanaakot, vai es to nosapnjoju?? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| imho nav vērts tur neko vīlēt...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
| jaa, tur bija jaauzliek galva no 2.5i un tad is normaals vireklis!
p.s. tur nekas nav jaaviilee!
--DVSG--
[ This message was edited by: BIGe21 on 2007-01-31 10:42 ] | Offline | | |
Bagio | | Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
| A kā tur īsti ir ar to tahometru... Man draugam ar it kā ir 325 bet sarkanais jau aiz 5000 rpm.... Tas arī varētu būt tas 327??? | Offline | | |
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
| ..jea! | Offline | | |
jarix | | Kopš: 08. Dec 2006
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| ja uzliek 325galvu tad arii paaugstinaas kompresijas pakaape??? un kaa peectam ar ierobezhotaaju peec 5000apgr/min??? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22123
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| ne tikai 2.5 galvu, arī pareizos virzuļus vajag...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
jarix | | Kopš: 08. Dec 2006
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| kaadi miinusi manam 327 pret 325, kaa plusu vau mineet, ka man grieze pie zemaakiem apgriezieniem lielaaka, vismaz man taa shkjiet, jo jau celj no 2500apgr/min, bet 2,5jam pamaniiju, ka saak veerties virs 3000apgr/min!! | Offline | | |
|
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
| ..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!! | Offline | | |
Bagio | | Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
| Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?
2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!
| Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
2007-01-31 11:24, Bagio rakstīja:
Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?
2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!
325i ir 170,bet 325e ir 122! | Offline | | |
Bagio | | Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
| Un kā tos motorus reāli var atšķirt???
2007-01-31 11:38, uvels rakstīja:
2007-01-31 11:24, Bagio rakstīja:
Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?
2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!
325i ir 170,bet 325e ir 122!
| Offline | | |
uvels | | Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
2007-01-31 11:42, Bagio rakstīja:
Un kā tos motorus reāli var atšķirt???
2007-01-31 11:38, uvels rakstīja:
2007-01-31 11:24, Bagio rakstīja:
Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?
2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!
325i ir 170,bet 325e ir 122!
viens griezas otrs nee!!!! | Offline | | |
BIGe21 | | Kopš: 31. May 2004
No: Lielvārde
Ziņojumi: 857
Braucu ar: saab 900s
| ..jaa, bet shis tok ir DEFORSEETAIS 2.7!!!
.VINJAM IR STOCK 122ZS.. | Offline | | |
jarix | | Kopš: 08. Dec 2006
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| ok, ja instalee 2,5 galvu bez zirzuljiem apgriezieni tiepashi paliek, vi arii paaugstinaas un jaakorigjee ierobezhotaajs??? | Offline | | |
ride | | Kopš: 08. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 986
Braucu ar: Land Cruiser 70 / 2x GC8 Impreza-rally&daily
| pec skata motorus var atscirt peec iepluudes kolektoriem! m20b25 iepluudes kolektors ir apaliigs, bez izteiktiem lauzieniem, m20b27 (deforseetajam) motoram iepluudes kolektors ir peec skata lielaaks un ar izteiktu lauzienu!
iisti neiznu, bat manupraat, ja deforseetajam 2.7 motoram uzliek tikai galvu no 2.5 vajag arii kompi likt no 2.5, lai motors griestos vairaak apgriezienus! | Offline | | |
|
Xander | | Kopš: 23. Sep 2006
Ziņojumi: 32
Braucu ar: 89’ 325
| 2.7 var atšķirt gan pēc galas gan pēc dzinēja bloka.
Uz galvas - no izplūdes kolektora puses drusku virs taa ir lietais uzraksts 2.7 ETA
un uz bloka. tas pats ir kautkur zem uzplūdes kolektora īsti neatceros!
Pats esmu licis uz 2,7ETA kompi un gaisa mērītāju no 2.5i Motronic 1.7 un taa nemaz nebija slikta ideja. Griezās līdz kādiem 6500rmp un jauda bija arii pēc 5000rmp. patēriņa ziņāvispār super pa pilsētu jebkurā gadījumānebija vairāk par 10L/100 KM. uz trases ja labi brauc t.i vidēji 140 km/h 8l. karoce super!!
Dragreisos daudz ar to nebraucu bet originālos 325E liku kaa mazo un tādus kā 525i 24v arii nestaaveeja klaat. ar 325i bija smagāk bet nu tāpat sanaaca salikt pārīti. karoce manuprāt 2.7ETA ir labāks nekā 2,5i tikai vajag ieguldīt drusku naudas un darba!! a ja uzlikt 2.5i galvu ar visu 2,5i inzektoru , ieplūdes un izplūdes kolektoru, tad buus pavisam jauki Uzlikt to nav nekāda čakara, vismaz esmu par to vācis informāciju. Un ja gribi sev tahometru ar 7000rmp tad vienkārši nomaini! un viss būs ok, bet ierobezotājs ar originālo kompi tik un tā būs uz tiem 5000rmp!!
Ja visu izdarīt tad dzinējs sasniegs jaudu aptuveni 180zs un grieze ap 260Nm.
[ This message was edited by: Xander on 2007-02-09 14:01 ] | Offline | | |
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4314
Braucu ar:
| atvieglini vel spararatu un zirnekli + noregule pie sakariga motorista ( par svecem un svecvadiem pat neieminos) un bus labi, neapgalvoju, bet ir dzirdets ka ar 2,5 galvu+kolektori+kompis+zirneklis vajadzetu but lizdigi m3 zirgiem par griezes momentu nemaku spriest. | Offline | | |
valvoline | | Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2473
Braucu ar: PP-78
| Un ja gribi sev tahometru ar 7000rmp tad vienkārši nomaini! un viss būs ok, bet ierobezotājs ar originālo kompi tik un tā būs uz tiem 5000rmp!!
Jēga nenormālākā ... | Offline | | |
element | | Kopš: 07. Oct 2010
Ziņojumi: 274
Braucu ar:
| ko tiesi vajag lai no 2.7etas dabutu vairak zirgus? vai galva nak no 2.5 bez izmainam vai kkas jamaina , jo es mekleju itka daudz postu ir bet tur viss otradi visi taisa to 2.5 uz 2.7 isti neko nevareeju saprast | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|