Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E30 325 vai 327???

AutorsZiņojums
jarix
31. Jan 2007, 10:27 #1

Kopš: 08. Dec 2006

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

decembra beigaas iepirku e30, gribeeju 2,5l. Nopirku un principaa esmu apmierinaats - veraas labi. Nesenkaa pazinja iedeva izgaast ar savu e30 touring 325 un atklaaju, ka vinjam tahometrs garaaks, respektiivi sarkanais saakas aiz 6000apgr/min , bet manejam jau aiz 5000apgr/min. Iedziljinoties jautaajumaa nonaacu pie atzinjas ka man vareetu buut 2,7 deforseetais motirinjsh!
1. Vai man ir taisniiba???
2.vai tas ir labi ka 2,7 vai labaak 2,5!
3.lasiiju, ka nomainot galvu uz 2,8 baigais monstrs ssanaakot, vai es to nosapnjoju??
Offline
GirtzB
31. Jan 2007, 10:28 #2

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

imho nav vērts tur neko vīlēt...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
BIGe21
31. Jan 2007, 10:41 #3

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s

jaa, tur bija jaauzliek galva no 2.5i un tad is normaals vireklis!

p.s. tur nekas nav jaaviilee!

--DVSG--
[ This message was edited by: BIGe21 on 2007-01-31 10:42 ]
Offline
Bagio
31. Jan 2007, 10:57 #4

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

A kā tur īsti ir ar to tahometru... Man draugam ar it kā ir 325 bet sarkanais jau aiz 5000 rpm.... Tas arī varētu būt tas 327???
Offline
BIGe21
31. Jan 2007, 11:03 #5

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s

..jea!
Offline
jarix
31. Jan 2007, 11:06 #6

Kopš: 08. Dec 2006

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

ja uzliek 325galvu tad arii paaugstinaas kompresijas pakaape??? un kaa peectam ar ierobezhotaaju peec 5000apgr/min???
Offline
GirtzB
31. Jan 2007, 11:07 #7

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22123

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ne tikai 2.5 galvu, arī pareizos virzuļus vajag...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
jarix
31. Jan 2007, 11:11 #8

Kopš: 08. Dec 2006

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

kaadi miinusi manam 327 pret 325, kaa plusu vau mineet, ka man grieze pie zemaakiem apgriezieniem lielaaka, vismaz man taa shkjiet, jo jau celj no 2500apgr/min, bet 2,5jam pamaniiju, ka saak veerties virs 3000apgr/min!!
Offline
BIGe21
31. Jan 2007, 11:12 #9

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s

..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!
Offline
Bagio
31. Jan 2007, 11:24 #10

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?


2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!
Offline
uvels
31. Jan 2007, 11:38 #11

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


2007-01-31 11:24, Bagio rakstīja:
Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?


2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!

325i ir 170,bet 325e ir 122!
Offline
Bagio
31. Jan 2007, 11:42 #12

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm

Un kā tos motorus reāli var atšķirt???

2007-01-31 11:38, uvels rakstīja:

2007-01-31 11:24, Bagio rakstīja:
Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?


2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!

325i ir 170,bet 325e ir 122!
Offline
uvels
31. Jan 2007, 11:43 #13

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


2007-01-31 11:42, Bagio rakstīja:
Un kā tos motorus reāli var atšķirt???

2007-01-31 11:38, uvels rakstīja:

2007-01-31 11:24, Bagio rakstīja:
Vai ta 2.5 motoritim nav 170 Zs jau standartā?


2007-01-31 11:12, BIGe21 rakstīja:
..jaa 2.7 ir lielaaka grieze..
..par to 2.5 galvas install! - lieta taada, ka var nemainiit virzuljus, bet tikai galvu, tad no esoshajiem 122zs jauda palielinaas liidz ~160zs.. un grieze nevjebennaa!!!

325i ir 170,bet 325e ir 122!

viens griezas otrs nee!!!!
Offline
BIGe21
31. Jan 2007, 11:51 #14

Kopš: 31. May 2004

No: Lielvārde

Ziņojumi: 857

Braucu ar: saab 900s

..jaa, bet shis tok ir DEFORSEETAIS 2.7!!!
.VINJAM IR STOCK 122ZS..
Offline
jarix
31. Jan 2007, 11:53 #15

Kopš: 08. Dec 2006

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

ok, ja instalee 2,5 galvu bez zirzuljiem apgriezieni tiepashi paliek, vi arii paaugstinaas un jaakorigjee ierobezhotaajs???
Offline
ride
31. Jan 2007, 12:17 #16

Kopš: 08. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 986

Braucu ar: Land Cruiser 70 / 2x GC8 Impreza-rally&daily

pec skata motorus var atscirt peec iepluudes kolektoriem! m20b25 iepluudes kolektors ir apaliigs, bez izteiktiem lauzieniem, m20b27 (deforseetajam) motoram iepluudes kolektors ir peec skata lielaaks un ar izteiktu lauzienu!

iisti neiznu, bat manupraat, ja deforseetajam 2.7 motoram uzliek tikai galvu no 2.5 vajag arii kompi likt no 2.5, lai motors griestos vairaak apgriezienus!
Offline
Xander
09. Feb 2007, 13:45 #17

Kopš: 23. Sep 2006

Ziņojumi: 32

Braucu ar: 89’ 325

2.7 var atšķirt gan pēc galas gan pēc dzinēja bloka.
Uz galvas - no izplūdes kolektora puses drusku virs taa ir lietais uzraksts 2.7 ETA
un uz bloka. tas pats ir kautkur zem uzplūdes kolektora īsti neatceros!
Pats esmu licis uz 2,7ETA kompi un gaisa mērītāju no 2.5i Motronic 1.7 un taa nemaz nebija slikta ideja. Griezās līdz kādiem 6500rmp un jauda bija arii pēc 5000rmp. patēriņa ziņāvispār super  pa pilsētu jebkurā gadījumānebija vairāk par 10L/100 KM. uz trases ja labi brauc t.i vidēji 140 km/h 8l. karoce super!!
Dragreisos daudz ar to nebraucu bet originālos 325E liku kaa mazo un tādus kā 525i 24v arii nestaaveeja klaat. ar 325i bija smagāk bet nu tāpat sanaaca salikt pārīti. karoce manuprāt 2.7ETA ir labāks nekā 2,5i tikai vajag ieguldīt drusku naudas un darba!! a ja uzlikt 2.5i galvu ar visu 2,5i inzektoru , ieplūdes un izplūdes kolektoru, tad buus pavisam jauki Uzlikt to nav nekāda čakara, vismaz esmu par to vācis informāciju. Un ja gribi sev tahometru ar 7000rmp tad vienkārši nomaini! un viss būs ok, bet ierobezotājs ar originālo kompi tik un tā būs uz tiem 5000rmp!!
Ja visu izdarīt tad dzinējs sasniegs jaudu aptuveni 180zs un grieze ap 260Nm.


[ This message was edited by: Xander on 2007-02-09 14:01 ]
Offline
Asch
23. Feb 2007, 19:04 #18

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4314

Braucu ar:

atvieglini vel spararatu un zirnekli + noregule pie sakariga motorista ( par svecem un svecvadiem pat neieminos) un bus labi, neapgalvoju, bet ir dzirdets ka ar 2,5 galvu+kolektori+kompis+zirneklis vajadzetu but lizdigi m3 zirgiem par griezes momentu nemaku spriest.
Offline
valvoline
23. Feb 2007, 19:15 #19

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: PP-78

Un ja gribi sev tahometru ar 7000rmp tad vienkārši nomaini! un viss būs ok, bet ierobezotājs ar originālo kompi tik un tā būs uz tiem 5000rmp!!




Jēga nenormālākā ...
Offline
element
19. May 2012, 21:10 #20

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:

ko tiesi vajag lai no 2.7etas dabutu vairak zirgus? vai galva nak no 2.5 bez izmainam vai kkas jamaina , jo es mekleju itka daudz postu ir bet tur viss otradi visi taisa to 2.5 uz 2.7 isti neko nevareeju saprast
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo